X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סקר חדש של חברת Net Applications מצביע על ירידה ראשונה בשיעור השימוש במנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט, בינג מדוע גם בגוגל לא ישמחו לשמוע על התוצאות?
▪  ▪  ▪
מנוע החיפוש לא ממריא [צילום: AP]

נתונים חדשים מהסקר האחרון של חברת Net Applications, המתמחה באיתור מגמות באינטרנט, מצביעים על עצירה בצמיחה של מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט, בינג, ואף על ירידה קלה. על-פי הנתונים, ירד נתח השוק של בינג בחודש ספטמבר האחרון ב-0.13%, לעומת חודש אוגוסט, והגיע ל-3.39% (לעומת 3.52%). זאת, לאחר עלייה רצופה בכל החודשים האחרונים מאז השקתו.
נתח השוק של גוגל גם כן ירד מעט בחודש ספטמבר, מ-83.33% ל-83.13%. זאת, לאחר שבחודש אוגוסט הוא הפגין קפיצה גבוהה למדי, של 4.88% בשיעור השימוש - מ-78.45% בחודש יולי ל-83.33% בחודש אוגוסט. נתח השוק של יאהו! ירד אף הוא והגיע בספטמבר ל-6.84%, לעומת 7.28% בחודש אוגוסט. מהירידה בנתח השוק של המנועים הגדולים נהנו מנועי החיפוש הקטנים, כמו Baidu הסיני, אשר נוגסים כיום בנתח שוק גדול יותר.
בינג הושק רשמית ב-28 במאי לאחר השקעה של מיליוני דולרים בפיתוחו. המנוע החליף את מנוע החיפוש הקודם של מיקרוסופט, אשר כונה Live Search, לאחר שהלה דשדש במקום מספר שנים. למרות ההשקעה הרבה, נראה שגם המנוע החדש של מיקרוסופט עדיין לא מציג את התוצאה שקיוותה לה, להוות איום משמעותי על גוגל.
דן אולדס, אנליסט בחברת המחקר The Gabriel Consulting Group אומר כי הירידה הנוכחית בנתח השימוש של בינג צריכה להראות בפרופורציה המתאימה. "מדובר בריצה למרחקים", הוא אומר. יכול להיות שבנקודות מסוימות תהיה ירידה בנתח השימוש של בינג או של גוגל, אך אין זה מעיד על הכלל, לדעתו.
מיקרוסופט, הוא אומר, מנהלת הפעם את המלחמה הזו בכל הרצינות. יש לה את המשאבים המספיקים ואת כוח האדם המתאים על-מנת לנהל את המלחמה כנגד גוגל בצורה המתאימה.

pCon – זה עובד ומצליח וזה אמיתי
תאריך:  04/10/2009   |   עודכן:  04/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ספי קיני
סוסה, אשר סבלה מבריאות רופפת בשנים האחרונות, מתה בעקבות כשל מערכתי במערכות הכבד    הייתה מאושפזת במצב קשה במרפאה בשבועות האחרונים    סוסה ביקרה פעמים רבות בישראל ותמכה במדינה    [סוסה בישראל / פלאש 90]
רותי אברהם
פורום המג"דים עתר לביטול ההוראה להעלאת תקרת הגבייה מהשכירים לביטוח לאומי    בעתירה: התיקון הפוגע בקניין ובשוויון - אינו חוקתי    בג"צ: המדינה תגיב בתוך 14 יום
מערכת PCאון
אם נרשמתם בעבר באתר גוגל להשתתפות בניסוי פלטפורמת השיתוף החדשה שלה, Google Wave, כדאי שתבדקו את תיבת האימייל שלכם    יכול להיות שאתם מבין 100 אלף המשתמשים הראשונים שהחברה אישרה
יפעת גדות
מתן שתי תרופות - להורדת הכוסטרול ולהורדת לחץ הדם - לכ-70,000 חולים עם מחלה של הלב וכלי הדם או עם סוכרת מנע כ-1,271 התקפי לב ושבץ בשנה אחת
אלעזר לוין
רימקס משווקת לקבוצה בניין בן 21 דירות מול חוף הים של חדרה    פלדמן ישווק 15 דירות בראשון לציון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il