חברת פפאיה יוצאת בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט, לקולקציית נעלי ילדים ונוער חורף 2010. הקמפיין בהיקף כ-1,000,000 שקלים, עולה באמצעות משרד הפרסום EXPERT מקבוצת באומן בר ריבנאי.
קמפיין הטלוויזיה יעלה למשך שבועיים בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 24 ובערוץ 9 והוא כולל שלושה סרטונים שונים תחת הסיסמה "רואים שיש לך אופי". את הקולקציה מציגות שלוש ילדות - כל אחת מציגה את הנעל המועדפת עליה, על-פי אופייה המיוחד (cool ,hot ,pure).
לדברי משה אורון, מנכ"ל פפאיה, "על-פי סקרים שערכנו מסתבר שילדות כבר בגיל 5, יודעות מה הן אוהבות והן בוחרות לעצמן את הנעלים, כל אחת על-פי אופייה וסגנונה האישי. מטרת הקמפיין הינה להגביר את המודעות לקולקציה האופנתית והאיכותית שלנו וכן להיות מובילים בשוק נעלי הילדים, ממש כפי שאנו מובילים בשוק נעלי התינוקות. כמו-כן, בימים אלו מבצעת חברת פפאיה תהליך של מיתוג מחדש - הכולל לוגו חדש (מעודכן ואופנתי ופחות 'ילדותי').
קרדיטים: משרד פרסום: אקספרט באומן בר ריבנאי; מנהל קריאטיב: משה קרסיק; סמנכ"ל: מירב ללוש; יחסי ציבור: רוני ארנון.