X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הגלויה של שלי
▪  ▪  ▪

החשיפה ל"גלויה של שלי" שוברת שיא ומגיעה לחצי מיליון ישראלים הנחשפים ל"גלויה של שלי" בחודש - כך עולה מסקר שערך מכון TGI המבוצע על-ידי מחקרי סינגל סורס מקבוצת TNS טלגאל בקרב בוגרים יהודים 18+ שנערך בינואר-יוני 2009 עבור "הגלויה של שלי". הסקר ממקם את "הגלויה של שלי" המתמחה בפרסום במוקדי פנאי ובילוי כאמצעי שיווקי משמעותי המניע לפעולה. עובדה אשר שמה את המדיה כמתחרה משמעותית למדיות השונות הן מבחינת חשיפה והן מבחינת אפקטיביות פרסומית לקהל צעיר.
ישראלים אוהבים לאסוף, כ-60 אחוז אספו גלויות מהמתקן הסקר שבדק מדגם מייצג של 5007 נשאלים ומייצג למעלה מ-3.5 מיליון איש מתוך האוכלוסיה היהודית הבוגרת בגילאי 18 ומעלה - נמצא כי כשני מיליון איש נחשפים ל"הגלויה של שלי" בתדירויות שונות, 57.5% מהנחשפים נקטו בפעילות אקטיבית ולקחו גלויות מן המתקנים. 41.1% מבין האנשים שלקחו את הגלויות מדווחים כי הם קראו את המסר, 18.7% הביאו את הגלויה לשולחן במקום הבילוי והראו לחברים, ו-11.6% אספו את הגלויה עבור חברים שהפרסום היה רלוונטי להם (פעולות המעצימות את החשיפה).
גלויה, גלויה שעל הקיר
נתון מרתק העולה מן המחקר מחזק את אהדת הקהל למדיה - 44.1% התעכבו ליד המתקן משך זמן של בין דקה אחת לשלוש דקות. כ-32% הכניסו את הגלויות הביתה, למרחב הפרטי שלהם. 11% מתוכם תלו את הגלויות על המקרר או על לוח השעם - דבר המחזק את הקשר האמוציונלי למותג.
אבל גם מבט חטוף משפיע - 28% מתוך הלקוחות שהביטו בגלויה התעניינו במוצר ובשירות בעקבות המפגש עם הגלויה. 44% מתוך האנשים שנחשפו ולקחו את הגלויה, התעניינו בשירות ובמוצר בעקבות המפגש עם הגלויה. כ-50% מאלו שנחשפו ולקחו טענו כי הפרסום בגלויה השפיע עליהם לרצות לנסות את המוצר.
צעירים אקדמאים ובעלי הכנסה מעל הממוצע מכל רחבי הארץ בקרב צעירים בגילאי 24-18 שיעור החשיפה לגלויה עומד על 57.7% ו-64% מגילאי 35-25. מרביתם (50.4%) הם גם אלה שנחשפים למדיה בתדירות גבוהה במיוחד (מספר פעמים בשבוע). יותר מ-60% מבין האקדמאים ו-61% מקרב בעלי ההכנסה שמעל לממוצע נחשפים ל"הגלויה של שלי".
אם בוחנים את הנאמנות ל"הגלויה של שלי" בחתך של גיל מתגלה ממצא מעניין: 65% מגילאי 45-35 ממשיכים לחפש להיחשף ולאסוף את "הגלויה של שלי". זהו דור בוגר שגדל עם "הגלויה של שלי" וממשיך להיות נאמן לה.
למרות התפיסה הרווחת בקרב המפרסמים כי הגלויה של שלי היא מדיה "תל אביבית". סקר TGI מוכיח כי החשיפה שמייצרת המדיה היא ברמה הארצית: למעלה מ-50% מתושבי גוש דן, הדרום, השפלה, הצפון, ירושלים והשרון נחשפים למדיה.
שלי רוקח, המייסדת והבעלים של "הגלויה של שלי", אמרה היום "ממצאי TGI מחזקים את מה שהמפרסמים ואני ידענו כל הזמן מהשטח - הגלויה הנה מדיה אפקטיבית וייחודית הגורמת לקהל היעד שלה להתעניין במוצר או בשירות אותו היא מפרסמת. לדברי רוקח בעידן של פרסום במדיה ההמונית יש צורך לייצר כל הזמן ייחוד וריגושים על-מנת לתפוס את עינו של הלקוח הפוטנציאלי. לכן, בכל גלויה שלנו ישנו חיבור בין ארט מדויק, קריאייטיב מושחז, שנינות, הומור ורגש. כך הגלויה אינה נתפסת כאגרסיבית או מאיימת אלא יוצרת מפגש ריגשי ואסתטי עם הלקוח שגורם לו לקחת את הגלויה למרחב הפרטי שלו- הביתה, למקום העבודה, או להעביר אותה לחברים. להבדיל מקמפיין טלוויזיה או אינטרנט זמן המדף של הגלויה ארוך יותר ומגיע לתוך המרחב הפרטי של הציבור - ותלוי על המקרר שלהם לאורך זמן".
אודות "הגלויה של שלי"
"הגלויה של שלי" היא משרד פרסום לצעירים המתמקד בפרסום, שיווק וקידום מכירות ב-800 מוקדי בילוי ופנאי במרחב האורבני תוך הכרה מדוקדקת של חיי הלילה, הטרנדים, מוקדי הבילוי הנחשבים, והאנשים הנכונים. החברה נוסדה על-ידי שלי רוקח בשנת 1995 וכיום היא מונה 20 עובדים.
החתירה לפרסום יוצר הולידה שלוש חטיבות נוספות: חטיבת קידום מכירות ואירועים אורבניים, חטיבת פרסום גרילה במרחב האורבני וחטיבת הקונספט HOUSE - קריאייטיב ורעיונות - האחראית על הפקה וייצור של אריזות ומתנות פרימיום ייעודיות. בין לקוחות החברה: אסם, תנובה, חברת הכרם, חברת גלוברנדס (יבואנית כאמל, וינסטון וטריידנט), מכון גתה, סלקום, קלאב מד, יפאורה תבורי, ישראכרט, דוד לובינסקי ועוד.

תאריך:  12/10/2009   |   עודכן:  12/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il