X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם smeg
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

smeg - מותג העל האיטלקי המוביל את תחום מוצרי החשמל לבית ולמטבח, יציג את החידושים לשנת 2010 בתערוכת העיצוב קאזה 09 שתיפתח ביום שני בגני התערוכה. smeg המיוצגת בישראל על-ידי חברת גולן ווסט ליין, תשקיע בתערוכה ובפעילות מול אדריכלים ומעצבים בכ-200,000 שקלים.
דרור בקשי, מנכ"ל smeg: "בתערוכת העיצוב קאזה 09 משיק smeg את מיטב החידושים בתחום מוצרי החשמל למטבח: סדרת מקררים צבעוניים, בתכנון הארכיטקט האיטלקי רנצו פיאנו - המקררים מעוצבים כארון, בעלי דפנות דקות במיוחד כך שמתקבל נפח גדול במיוחד. המקררים מגיעים בצבעים עליזים ולא שגרתיים כצהוב, בורדו, תכלת, כחול ושמנת. עוד בתערוכה נציג סדרת תנורי בילד אין קומפקטיים ומיוחדים, ביניהם תנורי אדים, תנורי טאבון ותנורים בעלי נפח גדול במיוחד. עוד בסדרה תנור אדים לבישול בריא, תנור 'טאבון' אידיאלי לאפיית לחמים עם אבן שמוט אינטגרלית ומכונת קפה המאפשרת ליהנות מאספרסו בר בבית וכן מגוון של קולטי אדים בעיצוב אולטרה מודרני".
כל מוצרי מותג העל האיטלקי smeg הינם בעלי עיצובים מרהיבים, טכנולוגי מתקדמת ואיכות ייצור בלתי מתפשרת ממש כמו סיסמת החברה - "טכנולוגיה וסטייל".
הפילוסופיה שמנחה את המותג smeg: כל מוצר נולד מתוך מחשבה על נוחות וחווית משתמש. התוצאה: "יופי שימושי" - פריט שהוא גם בעל שימוש ייחודי וגם מהווה אלמנט עיצובי מקורי במרחב עם המון סטייל איטלקי.
עוד מוסיף בקשי: "המהלך מצטרף לשורת מהלכים שיווקים שעשה המותג smeg בחודשים האחרונים: השקת אולם תצוגה ייחודי בהשקה של שבעה מיליון שקלים, חתימה על הסכם שיתוף פעולה עם רשת DOMO וכן עסקה גדולה במסגרתה רכשה רשת מקדונלדס תנורים מקצועיים של smeg. במהלך השנים האחרונות נכנס המותג smeg גם לאולמות התצוגה של חברות מטבחי היוקרה המובילות בישראל, ביניהן הייטאצ', בולטהאופ, בופי, טולמנס, סמל, זייקו, בינובה, דקור, שיק ועוד".
מותג העל האיטלקי smeg נוסד בשנת 1948 בכפר קטן בחבל אמיליה רומאנה ונמצא בבעלות המשפחה המסיידת עד היום.
למותג האיטלקי מסורת ארוכה של שיתופי פעולה עם טובי המעצבים בעולם: לחברה שיתוף פעולה קרוב ובלעדי עם הארכיטקט האיטלקי המפורסם רנצו פיאנו.
את מוצרי smeg ניתן למצוא במטבחים של השפים המובילים בעולם ובארץ - גם במסעדות וגם בבתים הפרטיים. השף ג'יימי אוליבר הוא מעריץ נלהב של מוצרי החברה, אותם ניתן לראות בתוכניות הבישול שלו.
מותג העל smeg מיובא באופן בלעדי על-ידי חברת גולן ווסט ליין. בית smeg רח' שנקר 13 הרצליה פיתוח 03-9212350. לאתר החברה: www.smeg.co.il.

תאריך:  18/10/2009   |   עודכן:  18/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il