YCD מולטימדיה ממשיכה לייעל את הדרך בה קמעונאים, בתי עסק ורשתות השיווק מתקשרים עם לקוחותיהם: החברה משיקה את ה-YCD|RAMP - פלטפורמת ניהול פרסום על שילוט דיגיטלי בזמן אמת (Real-Time Ad Management Platform). המערכת החדשה מספקת דרך פשוטה להפקה, הפצה ואופטימיזציה - בזמן אמת - של קמפיינים פרסומיים על-גבי מסכים בתוך החנויות. YCD, מפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים לסביבה הקמעונאית והיא משרתת כיום למעלה מ-1200 לקוחות בעולם, ביניהם מותגים ידועים דוגמת טויוטה, פיצה האט, הילטון, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת ארקפה, רשת ארומה, AM PM, רשת Yellow, אלונית, מנגו, הולמס פלייס ועוד.
טכנולוגיית RAMP פותחה על-ידי חברת YCD במטרה לתת מענה אפקטיבי ויעיל לדרישות הקמעונאים בתחום ה-In store marketing. הפלטפורמה מאפשרת לנהל את הקמפיין ואת זרימת העבודה בין הקמעונאי, משרד הפרסום שלו והספקים שלו ומהווה "מסלול מהיר" מההפקה ועד ההפצה של מסר השיווקי. ממנהלי חנות בודדת ועד מנהלי קורפורייט כל אחד יכול, בכל חלק מהיום, לבנות ולהפיץ מסרים שיווקיים. כך, משרד הפרסום או המפיק יכולים להעלות למערכת של YCD את הקמפיין החדש, לקבל אישור בזמן אמת מההנהלה הראשית של הרשת הקמעונאית ולהפיצו מייד לכל המסכים המשדרים אותו בכל החנויות/רשתות ברחבי המדינה. המשרדים המקומיים, או אפילו מנהלה של חנות בודדת ברשת, בהתאם להרשאות הקבועות מראש, יכולים להתאים את הקמפיין בקלות לצרכי הסניף תוך שהם עושים שימוש בתבניות עיצוב שאושרו מראש תוך שמירה על הקווים המנחים לטיפול במותג.
באינטגרציה מלאה עם מערכת הקופות, פלטפורמת ה-YCD|RAMP מאפשרת לנתח ולמדוד את הצלחת הקמפיין בזמן אמת, ולעשות שימוש בנתונים לייעול מרבי של הקמפיין וההחזר על ההשקעה.