משרד יחסי הציבור גיל-עד תקשורת, מקבוצת G GROUP, המתמחה בייעוץ, תכנון וביצוע פעולות יחסי ציבור, לצד פעילות שיווקית, זכה בתקציב יחסי הציבור של חברת מדיטרנד meditrend.
מדיטרנד שנוסדה לפני כעשרים שנה, הינה חברה המתמחה בייבוא ושיווק תרופות ללא מרשם ותוספי תזונה. החברה משווקת בבלעדיות מותגים בינלאומיים של חברות כגון, Johnson & Johnson, Vifor ו-Comb.
כמו-כן, משווקת החברה מותגים ייחודיים כמו Kids Care, סדרת מוצרים לתינוקות וילדים, ו-Natural Touch - סדרת תוספי תזונה יוקרתית. לחברה חטיבה גדולה בתחום המותגים הפרטיים של תרופות ותוספי תזונה והיא מהספקיות העקריות של קופות החולים ורשתות הפארם בישראל בתחום.
מדיטרנד הינה בבעלותו של מר אבי אובל, וחברת התרופות הקנדית אפוטקס.
אורן פלדמן, מנכ"ל גיל-עד תקשורת אומר: "אנו מודים לחברת מדיטרנד על הבעת האמון ורואים עצמנו שותפים מלאים להצלחת החברה ומותגיה".
משרד יחסי הציבור גיל-עד תקשורת, מתמחה בתחומי מוצרי הצריכה, לייף סטייל, טיפוח, בריאות, בידור, מזון, מדיה, נדל"ן ועוד. בין לקוחותיו המובילים: קבוצת נטו, חברת mana, קבוצת סקאל, מותגי TOPSHOP, טומי הילפיגר, מיס סלפרידג', חברת קוסמו פארם - מותגי כיף ואורביטול, חברת דנשר, חברת טמפו משקאות בע"מ, קבוצת הזאפה, פישמן סלולר, קבוצת ארקפה, איסת"א נכסים ומלונות ועוד.