חברת א.ד.א. שיווק עולה בקמפיין לדגני הבוקר POST לביסוס המותג בישראל באמצעות משרד הפרסום רגב קויצקי תחת הסיסמא "Taste of joy”.
הקמפיין בהיקף של כמיליון שקלים, עולה השבוע ויכלול פעילות שילוט חוצות בפריסה ארצית.
מותג Post הינו מותג סופר פרימיום של דגני בוקר מארה"ב המשווק בארץ על-ידי חברת א.ד.א. שיווק, שהינה יבואנית ויצרנית מותגי מזון מובילים.
מנהל קריאטיב: ערן ברקן; ארט: בועז גולדנברג; מפיק: מני זרחיה; מנהל לקוח: גדי חייט; תקציבאית: אמיליה קורצר.