לאומי קארד מרחיבה את פעילותה במסגרת הערוצים הישירים ומשיקה אתר אינטרנט חדש. מעתה יוכלו לקוחות החברה לבחור בעצמם כרטיסי אשראי והלוואות המותאמים להם אישית, לפי צרכיהם ורצונותיהם, באמצעות ממשק קל לתפעול וידידותי למשתמש. האתר יציע למשתמשים מידע מקיף על מוצרי החברה, סוגי כרטיסי האשראי, מגוון ההלוואות האטרקטיביות, הטבות ועוד. במקביל, מפתחת החברה בימים אלה תכנים חדשניים נוספים, הצפויים לעלות בחודשים הקרובים.
מאחר שלאומי קארד מייחסת חשיבות עליונה לנושא הנגישות, האתר החדש תוכנן ופותח באופן שיענה גם על צרכיהם של בעלי מוגבלויות. נגישות האתר מאפשרת ללקויי ראייה ובעלי מגבלות שונות לקרוא ולבצע פעולות באתר, תוך שימוש קל ונוח. השקת האתר החדש הינה במסגרת מדיניות החברה להתאים עצמה לדרישות כלל לקוחותיה וצרכיהם השונים.
האתר הושק לאחר תכנון, עיצוב ופיתוח קפדניים, המכוונים לחוויית המשתמש. ממשק המשתמש של האתר תוכנן ועוצב על-ידי חברת TZUR ופותח על-ידי חברת MATRIX, בניהול ושיתוף פעולה עם אנשי לאומי קארד. במטרה לספק מענה אופטימלי למשתמשי האתר ביצעה החברה מחקר מעמיק, הן של התנהגות וצרכי המשתמשים באתרים פיננסים והן של דרישות וצרכי לקוחותיה.
בנוסף לממשקי "התאם לעצמך כרטיס" ו"הלוואה מותאמת אישית" תפורסם באתר גם היסטוריית הקמפיינים של החברה, שתאפשר צפייה בכל סרטוני הפרסומת של לאומי קארד, לפי בחירה.
ורדית גונדטר, סמנכ"ל השיווק בלאומי קארד: "לאומי קארד נמצאת בעיצומו של מהלך, שמטרתו להתאים באופן המיטבי בין החברה ושירותיה לבין דרישות הלקוחות וצרכיהם השונים. השקת האתר החדש הינה צעד נוסף לקראת מיצוב האתר וצירופו לשורת אתרים מהמובילים בעולם בתחום זה".
חברת לאומי קארד הינה חברת כרטיסי אשראי השנייה בגודלה בישראל. החברה משווקת את כרטיסי ויזה ומאסטרקארד ומובילה בפיתוח אמצעי תשלום ומוצרים פיננסיים חדשניים, בעלי ערך מוסף. ללאומי קארד כ-1.8 מיליון לקוחות פרטיים והיא משרתת למעלה מ-40 אלף בתי עסק.
לאתר לאומי קארד:
www.leumi-card.co.il/he il/Pages/default.aspx.