שדרוג לכל הנוסעים בנמל התעופה בן-גוריון. כחלק מהשדרוג הטכנולוגי שעובר הנמל בשנים האחרונות, לראשונה בנמל התעופה הלאומי בן-גוריון הותקנו עמדות אינטרנט אינטראקטיביות המאפשרות לגלוש ברשת האינטרנט ולקבל מידע במגוון תחומים, כל זאת לנוחיותם של הנוסעים והתיירים. העמדות הנייחות מצטרפות לשירותי הגלישה חינם באינטרנט אלחוטי שמספקת רש"ת באמצעות 012 סמייל לנוסעים ולמבקרים בטרמינל 3 ובטרמינל 1.
מדובר בעמדות מחשב הפרושות בטרמינל 3 ומאפשרות לנוסעים, לתיירים ולכל הבאים לנמל התעופה לגלוש ברשת האינטרנט ובין היתר לקבל מידע ונתונים אודות זמני הטיסות, זמני הנחיתות, מזג האוויר, תחבורה ציבורית ומידע שימושי ומקצועי נוסף. שירותי הגלישה בעמדות האינטראקטיביות הם בתשלום באמצעות כרטיס אשראי.
נתב"ג משמש כשער הכניסה הראשי של המדינה ואותו פוקדים מיליוני נוסעים מדי שנה. נכון לשנת 2009, סך הנוסעים שפקדו את נתב"ג הסתכם בכ-10,925,970 נוסעים. במהלך חג הפסח עברו בנתב"ג למעלה מחצי מיליון נוסעים.
012 סמייל שזכתה במכרז להתקנת עמדות אינטרנט בחרה בקבוצת כדורי עיצוב בתעשיה - המתמחה במתן פתרונות בתחום תעשיית עיצוב השילוט, פתרונות תצוגה מתקדמים, בנייה עיצוב והתקנה של עמדות מידע לשירות עצמי, לעצב, לתכנן ולהתקין את העמדות. הפרויקט הוא צעד נוסף להתייעלות הטכנולוגית שהנמל עובר בשנים האחרונות ויאפשר מתן שירות טוב יותר לנוסעים.
איציק לוי, סמנכ"ל השיווק בקבוצת כדורי: "מדובר בפיתוח הנועד לשפר את השירות של רשות שדות התעופה לנוסעים, לתיירים ולכל מי שפוקד את נתב"ג. בפרויקט זה שיתפנו פעולה גם עם חברת ההנדסה DM שהיא חברת בת של
יורוקום. העמדות האינטראקטיביות מאפשרות לקבל מידע במגוון נושאים ומדי יום נחשפים כמיליון איש לעמדות האינטראקטיביות במוסדות ובארגונים השונים ברחבי הארץ".
אודות קבוצת כדורי עיצוב בתעשיה
קבוצת כדורי עיצוב בתעשיה, הינה חלוצה בתחום השילוט המסחרי בארץ ומובילה את התחום החל משנת 1932. כיום, החברה מובילה את שוק השילוט התעשייתי במגוון פתרונות לשוק המסחרי ולשוק המוסדי ושילובם בסניפים ומוקדי שירות קהל. בראש החברה עומד המנכ"ל ישי כדורי.