X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור ישראל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

מותג AXE מבית יוניליוור משיק קמפיין חדש לסדרת ג'ל הרחצה ולרגל השקת אביזר חדש לשדרוג המקלחת הגברית במהדורה מוגבלת. בקמפיין החדש, המושק באמצעות חברת הפרסום מקאן אריקסון, השקיע המותג 2.5 מיליון שקלים.
סרט הפרסום מציג גבר צעיר הנכנס ל "מכונת רחצה לגברים" (בדומה לשטיפת מכוניות) שם זוכה לרחצה יסודית במכונה בה נמצא צוות רוחצות מקצועי וסקסי, המשתמשות בספוג הרחצה החדש של אקס, העשוי בצורת גלגל של מכונית.
שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום טיפוח הגוף ביוניליוור ישראל: "מותג Axe ממשיך בדרכו הייחודית ויוצאת-הדופן בפנייה אל קהל היעד של גברים צעירים. הקמפיינים של אקס ג'ל רחצה, נענים לצורך של הצעירים לבדל את עצמם משאר בני המשפחה באמצעות מוצרים הייחודיים להם. הקמפיין הנוכחי תומך באביזר רחצה ייחודי שעוצב במיוחד על-ידי אקס ויחד עם השימוש בג'ל הרחצה של Axe משדרג את חוויית המקלחת הגברית. השקת סדרת ג'לי הרחצה של Axe פתחה בשוק הסבונים הישראלי קטגוריה חדשה - סבונים לגברים בלבד. קטגוריה זו הולכת מבססת את מעמדה בשוק ואנו בטוחים כי הקמפיין החדש ימשיך ויחזק מגמה זו".
במקביל לקמפיין מציע Axe מארז במהדורה מוגבלת, הכולל ג'ל רחצה ואת האביזר הייחודי.
המארז מוצע בשני וריאנטים מובילים - Dark Temptation ("שוקולד") עם אביזר רחצה אדום ו-"אלסקה" עם אביזר רחצה כחול. המארז מוצע במחיר של 19.99 שקלים.
סדרת ג'ל הרחצה פונה בעיקר לגילאי 18-25 וכוללת שישה מוצרי ג'ל רחצה לגברים, המשלבים ריח מפתה עם ניקיון יסודי ותחושת רעננות מדהימה. ג'ל הרחצה מוצע בבקבוק בעיצוב ייחודי, שחור, ארגונומי בעל מראה של מוט הילוכים יוקרתי. 4 ממוצרי הסדרה מתאימים לריחות של דאודורנט הספרי: Click, Vice, Touch, Africa, Alaska ו-Dark Temptation ("שוקולד").
שוק הסבונים בישראל נאמד היום בכ-211 מיליון שקלים (נילסן, פברואר 2010) כאשר Axe הוא המותג המוביל בשוק הסבונים לגברים ונמצא בצמיחה מאז השקתו.
בעולם, AXE הינו בין המותגים המובילים בקטגורית הסבונים כולה. בארצות הברית AXE הינו המותג השלישי בגודלו (שלוש שנים מהשקתו) עם נתח שוק של 8.7% וצמיחה של 46% בין 2005 ל-2006. באירופה מחזיק המותג בנתח שוק של 6.2% עם צמיחה של 54% בין השנים 2001 ל-2006.
אודות AXE
AXE הינו המותג מס' 1 בעולם בקטגוריית הדאודורנטים לגברים. גם בישראל מוביל המותג את תחום הדאודורנטים לגברים עם נתח שוק של 26.1% (נילסן, כספי, פברואר 2010).
את מעמדו קנה AXE בשל מגוון הניחוחות הייחודי שמציע לצד מיצוב צעיר, פעילות שיווקית מיוחדת ומבודלת, הנותנת מענה לצרכן המחפש איכות לצד חידושים וגירויים מתמידים.
AXE מתמקד בגברים צעירים וצעירים בנפשם ומציע להם מותג טיפוח: צעיר, סקסי, נועז, חדשני ובעל ניחוח נפלא ומפתה שאי-אפשר לעמוד בפניו. פנייה זו אל הצרכנים תואמת מגמה עולמית ומקומית של עלייה במודעות לאופנה ולטיפוח אישי בקרב גברים צעירים. בעולם משווק AXE בהצלחה רבה ביותר מ-60 מדינות.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, אקס, וזלין, בדין, סיף, פינוק ועוד.

תאריך:  13/04/2010   |   עודכן:  13/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il