X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גלגלים
▪  ▪  ▪

פורטן הרכב גלגלים השיק שירות חדש - זירת מסחר לחלקי חילוף לרכב החוסך זמן וכסף גם ללקוחות פרטיים. באמצעות הזירה ניתן לרכוש חלקים משומשים מקוריים ב-50% ממחיר חלק חדש ובכך לחסוך אלפי שקלים.
פורטן הרכב גלגלים www.galgalim.co.il מציע פתרון חדש וייחודי לבעיית הפערים במחירי חלקי החילוף לרכב, המסוגל לחסוך זמן וכסף רב לאנשים המחפשים חלקי חילוף לרכבם ומנסים למצוא את המחיר הטוב ביותר עבור החלק אותו הם מחפשים, בלי מאמצים והוצאת כספים מיותרת.
עד היום יכלו ליהנות עשרות מוסכים וספקי חלפים בעלי מנוי באתר, משירות הנקרא: "זירת המסחר לחלקי חילוף", בו בעלי המוסכים יכלו לקבל הצעות מחיר און ליין ממיטב ספקי החילוף בארץ. שירות זה חוסך למוסכים את ההתקשרויות הרבות לספקים רבים ומאפשר להם לרכוש את החלקים הרצויים במחיר הטוב ביותר.
הצורך לפתוח את זירת המסחר גם לקהל הרחב נולד לאחר שמערכת גלגלים קיבלה מדי יום פניות רבות מלקוחות פרטיים המחפשים חלקים לרכבם, ולכן החליטה להפעיל את השירות גם לקהל הרחב. בזירת המסחר יוכלו הלקוחות הפרטיים לבקש הצעות לחלקים החל מחלקים מכאניים הכוללים בין השאר מנועי רכב, תיבות הילוכים, אלטרנטורים ומחשבי מנוע וכן חלקי פחחות כגון: דלתות, מראות, צמיגים, פנסים, שמשות ועוד.
מנכ"ל החברה, מר אילן בן ארצי, גורס כי זירת המסחר יכולה לעזור ללקוח הפרטי להשיג את חלק החילוף אותו הוא מחפש במחיר זול בצורה משמעותית, כיוון שהפערים במחירי החלפים לרכב משתנים מספק לספק ויכולים להגיע לעשרות ואף מאות אחוזים, קיים בארץ מלאי גדול של חלקי חילוף משומשים במחירים זולים מאוד.
בהתאם לנתונים סטטיסטיים אשר נבדקו באמצעות הצעות מחירי הספקים בזירת המסחר בפורטן גלגלים, עולה כי ישנם פערים של 64% במחירי החלפים המשומשים.
עוד הוסיף מנכ"ל החברה: "מי שמעוניין לחסוך כסף ונוהג לערוך סקר שוק בטרם רכישת החלקים, יוכל כעת להיעזר בשירות ולחסוך לעצמו את ההתקשרויות הרבות והמייגעות אצל ספקי החילוף ותמורת תשלום סמלי חד-פעמי בלבד בזירת המסחר של גלגלים".
הלקוחות אשר יפרסמו בקשתם יוכלו לראות אונליין את הצעות הספקים ולבחור את ההצעה הטובה ביותר ממיטב הספקים מכל רחבי הארץ.
דוגמה לחיסכון באמצעות זירת המסחר ניתן לראות במקרה של חיים בן דיין שפגוש רכבו ניזוק והוא נזקק בהחלפתו. עלות הפגוש שחיים נדרש לשלם במוסך הייתה 2600 שקלים, מה שאילץ אותו להפעיל את פוליסת הביטוח, כאשר ההשתתפות עצמית שלו היא 1800 שקלים.
חיים לא היה מעוניין לאבד את הנחת היעדר התביעות בפוליסת הביטוח ובחיפוש בזירת המסחר בגלגלים עלה בידו לאתר פגוש משומש בעלות של 1200 שקלים בלבד, ובכך למעשה הצליח חיים להוזיל את עלות התיקון בצורה רבת-משמעות, חסך לעצמו כסף רב ואף ביטל את תביעתו בחברת הביטוח.
כיום נסחרים בזירת המסחר בגלגלים חלקי חילוף משומשים אך בעתיד יוכנסו גם חלקי חילוף חדשים מקוריים.

תאריך:  29/04/2010   |   עודכן:  29/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il