פרטנר השיקה בימים האחרונים את אתר האינטרנט החדש שלה (
www.orange.co.il). האתר, המבוסס על ממשק ושפה עיצובית חדשים, כולל שורה של אזורים ופעולות חדשים וחדשניים:
- אזור שירות ותמיכה הכולל מידע מקיף בנוגע לתפעול מכשירים, שירותי החברה השונים, חשבונית הלקוח, נסיעות עם המכשיר לחו"ל, שאלות נפוצות ועוד.
- פעולות בשירות עצמי ובהן אפשרות להצטרפות, עידכון וביטול שירותים וחבילות.
- אזור פתרונות לעסקים המרכז את המידע והמוצרים ללקוחות העסקיים של החברה.
- קטלוג מכשירים ואביזרים חדש המאפשר ביצוע של השוואות בין מכשירים שונים.
- אזור בידור ותוכן חדש: שירות VOD לצפייה בסרטים וסדרות באורך מלא, שירות מוזיקה להורדת שירים מלאים למחשב ולסלולר ושירות משחקים להורדה למחשב ולסלולרי.
יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה: "כחברה מובילה בתחום השירות ובקשר עם הלקוח, השקנו אתר אינטרנט היוצר סטנדרטים חדשים בתחום, הן ברמת הממשק והן במגוון הפעולות שהמשתמש יכול לבצע באופן עצמאי באתר בכל רגע. כל המידע הרלוונטי ללקוחות מוצע במגוון דרכי גישה נוחות, בדגש על גישה מהירה למידע האישי והפעולות הנפוצות".
האתר הוא תולדה של עבודת מחקר, אפיון, עיצוב ופיתוח שבה הושם דגש על נוחות השימוש ומענה לצרכי הלקוחות. האתר כולל תמיכה בלקוחות בעלי לקויי שמיעה, ראיה או מוגבלויות אחרות, והוא הוקם על-פי כללי הנגישות של איגוד האינטרנט העולמי (W3C) וכן של איגוד הנגישות הישראלי.
השקת האתר מהווה שלב ראשון במסגרת שידרוג המענה ללקוחות החברה בערוצים הדיגיטליים השונים. בעתיד הקרוב פרטנר מתכננת להוסיף יכולות וכלים לניהול חשבונם האישי של הלקוחות באופן האופטימלי עבורם.
באפיון, עיצוב ופיתוח האתר השתתפו גם חברת netwise וחברת YKM.