X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בית איזי שפירא
▪  ▪  ▪
יודס ולבנת [צילום: אלברטו בירמכר]

שרת התרבות והספורט, ח"כ לימור לבנת, ראשי טוטו-WINNER השיקו (יום ג', 10.8.10) במרכז בית איזי שפירא שברעננה, פרויקט ייחודי לבניית מתקני ספורט במוסדות לטיפול ותמיכה בבעלי צרכים מיוחדים, בהשקעה של 25 מיליון שקלים.
בית איזי שפירא היא העמותה הראשונה לקבלת התמיכה מהטוטו, שתוקדש לשיפוץ הבריכה הטיפולית, שבמרכז ההידרותרפי, הצפויה להיחנך מחדש מיד לאחר החגים.
לדברי ג'ין יודס, מנכ"ל בית איזי שפירא אשר הודתה בדבריה על התמיכה, "העובדה שבית איזי שפירא נבחר על בסיס פרמטרים כדירוג הלמ"ס, העדפה למוסדות המטפלים באמצעות מגוון גדול של אמצעים והמקנים מענה לילדים ומשפחותיהם, מעיד על חשיבותו וחיוניותו של בית איזי שפירא".
השרה לבנת הדגישה, כי היא תומכת ומחזקת את פעילות טוטו-WINNER לשיפור איכות החיים של האוכלוסיה בישראל. "המבחן האמיתי שלנו כחברה היא בהתייחסותנו לחלקיה החלשים. הפרויקט הזה מבטא היטב את תפיסתי ומדיניותי לפיה כספי טוטו-WINNER צריכים להיות מושקעים לתועלת הציבור כולו".
עוד הוסיפה השרה, כי היא "מתפעמת כל פעם מחדש מהעוצמה של בעלי הצרכים המיוחדים, שמצליחים להתגבר בנחישות על המגבלות שלהם ורושמים הישגים ספורטיביים מצוינים. המתקנים שייבנו עבורם יאפשרו להרחיב את מעגל העוסקים בספורט וליצור תנאים הולמים לכשרון, ליכולת ולאומץ שהם מגלים".
במסגרת הפרויקט ייבנו ב-46 מוסדות ברחבי-הארץ שתי בריכות שחייה טיפוליות (ב"כישורית" במשגב ובבית "עלה" בבני-ברק), אולמות ומתקנים ויירכש ציוד, המותאם לצרכיהם המיוחדים של חניכי המוסדות.
ההקצבות נעות בין 300 ל-500 אלף שקלים ואילו בכל אחת מהבריכות הטיפוליות יושקעו 5 מיליון שקלים. בין המוסדות, שייהנו מההקצבות נמנים: בית איזי שפירא ברעננה, בית הספר "יובלים" ברמלה, בית הספר "גולני" בבית שאן, בית הספר "אלחנן" ברהט, רשת "עלה", רשת "בית אקשטיין", מעון "הלב הקדוש" בחיפה. הסיוע יינתן למוסדות בכל רחבי-הארץ. הם לא יידרשו למימון משלים וטוטו-WINNER תישא בכל העלויות.
"אני גאה במיוחד על-כך שמאות ילדים, בני-נוער ומבוגרים ייהנו מתנאים, שיאפשרו להם לקיים פעילות ספורטיבית. עבור אוכלוסיות אלה מדובר בפעילות חיונית, המקדמת את תפקודם ואת איכות חייהם", אמר צחי פישביין, יו"ר טוטו-WINNER.
"זכות גדולה נפלה בחלקנו. זו הפעם הראשונה שטוטו-WINNER מפנה תקציבים לאוכלוסיה זו. הסיוע שלנו יאפשר הקמת מתקנים ורכישת ציוד ואביזרים הכרחיים ב-50 מוסדות, שעד-כה נמנעה קנייתם בהיעדר תקציב". אמר עופר פרי, מנכ"ל טוטו-WINNER.

תאריך:  11/08/2010   |   עודכן:  11/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il