X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה טומנים בחובם הכוכבים לשבוע הקרוב? על המפה על-רקע חיסול עימאד מורנייה על הכוכבים של נסראללה ואסד על אהוד ברק וגם על ברק אובאמה והילרי קלינטון
▪  ▪  ▪

סוף סוף הגענו לתקופה בה אנחנו זורמים במעלה או במורד הנהר (תלוי במפה האישית), עם משמעות חיובית אחרי תקופה ארוכה בה חווינו את הונוס בנסיגה, את המארס בנסיגה, ולאחרונה היה גם המרקורי בנסיגה. אנו נמצאים בשלב בחודשיים הקרובים בו אנחנו יכולים ליזום דברים חדשים ולנוע קדימה לקראת כל מטרה שנבחר. כל הדלתות פתוחות, זה אולי יגרום לכולנו להתלבט או להסס באיזה שער כדאי לבחור, וזה עלול גם להיות מתכון בטוח לפספוסים. לכן, נסו לנתב את עצמכם למקום הנכון, לבנות סדרי עדיפויות שנכונים לכם בעת הזו.
ליקוי הלבנה שהיה אור ליום חמישי האחרון, משפיע בעיקר רגשית, ועלול לעורר דאגה במערכות יחסים עם הילדים או בנוגע לבריאות. במקום "לקטר", עשו משהו למענכם, לעצמכם, הצטרפו למועדון ספורט, הירשמו לחוגי העשרה רוחניים, העריכו את עצמכם. היכולת ל"חבק" שינויים זה חלק מהמסר של התקופה.
מרקורי, וונוס וכירון מתקרבים אחד לשני בימים הבאים, וזה הזמן לשחרר כמה ברגים ולצאת מהקופסא, בקיצור, לחשוב קצת אחרת.
כוכב יופיטר בהיבט נחמד לכוכב אורנוס, פותח הזדמנויות חדשות ומאפשר ראייה חדשה ויצירתיות. שילוב של שני אלה עוזר ליישם את השינויים שייחלתם להם.
השבוע בתאריך 27.02, כוכב סאטורן יהיה מול האסטרואיד ווסטה (הקשור לעבודה ואנשים המכורים לעבודה), וכמו כן בריבוע לליקוי לבנה במעלות הראשונות של בתולה-דגים. יתכן שנשמע על בעיות בשוק העבודה, אולי בעיה הקשורה גם בשוק הפנסיות.
גם האסטרואיד סרס מופיע עתה בהיבטים לא נוחים, והוא קשור לאספקת אוכל, יבולים בשדות. אפשר שנשמע על בעיות בנושא בגלל מזג האוויר או סיבות אחרות.
כמו שכתבתי בשבוע שעבר, התאריך 26.02 הוא יום טוב לקדם תוכניות. אומנם יש כאלה שבאותו יום ירכלו והרבה, אבל זה יום טוב לחתום חוזים או לנהל מו"מ, גם אם הצד הרגשי קצת יותר דומיננטי. אם מנצלים יום כזה כנקודת התחלה, מתגברים על כל הבעיות העלולות לצוץ בהמשך.
כוכב מארס שהיה בנסיגה מאז חודש נובמבר 2007, החל סוף סוף לנוע קדימה, המשמעות היא שכל מה שהיה "תקוע" משתחרר. אפשר גם ליזום פרויקטים חדשים ולהרגיש שיש כוח לממש החלטות. גם העובדה שהמרקורי סיים את הנסיגה משפיעה על התפתחויות, בעיקר יגיעו עתה תשובות שהתעכבו, אולי מו"מ שנתקע יחזור ויתעורר.
כוכב מארס המתקדם לקראת המפגש עם כוכב פלוטו, מעורר את כוח הרצון, אבל לא תמיד בסגנון "מקובל". הימים המשמעותיים הם בין התאריכים 03.03-06.03, בהם ההיבט בין השניים יהיה מדויק יותר ולכן גם אלים יותר.
נסו להיות נחושים והחלטיים יותר, וכך תוכלו להשיג את המקסימום מהימים הבאים.

אהוד ברק

בתאריך 12.02 חגג אהוד ברק את יום הולדתו (הוא היה באותו יום בטורקיה). אהוד ברק הוא בן מזל דלי, שמבנה ההורוסקופ שלו מעיד על אדם אשר רואה את מציאות החיים בצורה פשטנית, ומלביש עליה פיתרונות מתוחכמים. בני מזל דלי חושבים תמיד שהם הכי חכמים וצודקים.
כך ברק החושב באותה דרך, וברור לו שעליו לעשות את הדברים הנכונים, ואז הכל יהיה בסדר.
ההתבגרות שלו תהיה ביום שיבין שאדם במעמדו צריך עבודת צוות, שלא תמיד הניתוחים שלו נכונים.
גם אם נראה שהוא מתייעץ או משתף פעולה, הוא לא באמת מקשיב.
עקב אכילס שלו, זה התמקדות בנושא אחד, חוסר יכולת לפעול בעת ובעונה אחת בכמה נושאים, ואז הוא מחפש את הפיתרון המושלם לנושא שהחליט שהוא הנכון בזמן הזה.
הבעיה היא שצצים עוד דברים שצריך לטפל בהם וזה משתק אותו. הוא בטוח שעתה יש למצוא את הפיתרון לנושא שהוא החליט, שהוא על השולחן שלו בלבד.
ההחלטה האחרונה מעידה על כך שהחליט לא להחליט, וניראה שהוא מסתיר את הקלפים קרוב לחזה שלו, עם התוכנית לטווח הארוך.
במהלך מרץ -אפריל השנה יתמודד ברק עם לחצים כבדים מאוד, זו תקופה לא פשוטה עבורו.
מה יהיה הרקע? חיזבאללה? נאסראללה? עזה? קאסמים? או אולי בכלל הישארותו בממשלה...
יש לו עתה כוכבים המאפשרים לו להוביל מנהיגות פוליטית, כוכבים טובים, הנותנים לו הזדמנות להרים את הכפפה. ההזדמנות קיימת רק השנה, בשנה הבאה... "הפסיד הכל".
הבעיה שלו לאורך הדרך, גם ממבנה ההורוסקופ האישי שלו, שיש לו תמיד תזמון לא נכון של מצבים. המחשבה שדרכו היא הנכונה גורמת לו לא להקשיב, לטעות בהערכת הזמן, וזה מה שעלול להכשיל אותו לאורך הדרך. בנוסף כוכב נפטון נמצא עתה על השמש שלו, מה שעלול לגרום לתחושה של כוח או אולי זחיחות. בכל מקרה, הרציו לא משתף פעולה במשחק שלו עכשיו.
דרך אגב, את ההחלטה אחרי שוועדת וינוגראד פרסמה את מסקנותיה, קיבל ברק ביום ראשון, 03.02, ומסר אותה מול העיתונאים בזמן ירח שחור, ולפני ליקוי החמה שהיה במזל דלי.
זו דוגמא לחוסר היכולת שלו לקבל החלטה נכונה, בלי להיות מודע שהוא השאיר את המנוע דולק, עם "הרבה גז אבל בניוטרל".
מאחר ואת ההחלטה שלו עשה אהוד ברק בזמן המרקורי בנסיגה וגם ועדת וינוגרד פרסמה את מסקנותיה באותו מצב, אני חושבת שבזמן בו המרקורי יחזור אל אותן המעלות בהן היה בזמן ההודעות, או יהיה שוב בנסיגה, הנושאים האלה יחזרו ויעלו על הפרק.
בכל מקרה, כל הנושאים האלה גם אם הפרופיל נמוך עכשיו, יחזרו ויעלו על שולחן הדיונים.

אובאמה והילרי

המפות של שני אלה לא מפסיקות להפתיע, ולפי מצב הכוכבים אנחנו "נשאר" עוד הרבה זמן במתח, אבל התמונה כנראה משתנה.
מבנה ההורוסקופ של בראק אובאמה, שמש במזל אריה בריבוע לכוכב נפטון גורם לו להקסים את הקהל, להראות יותר זוהר ומבטיח וכך גם לסחרר את המאזינים לו וגם כוכב מרקורי שלו נמצא בהיבט לנפטון. השאלה שתעלה, מה הוא באמת מבטיח? מה התוכן האמיתי של המילים?
האהבה הגדולה לאובאמה שאנחנו עדים לה עתה, עומדת להתפוגג ואת השינוי נראה לאחר חודש אפריל 08 ועד לחודש אוגוסט 08.
כוכב אורנוס יגיע להורוסקופ שלו ויגרום לכך שהוא יותקף קשה. האיום עלול להיות לא רק מילולי. מה גם שסאטורן מגיע למגע די קרוב עם הירח שלו (ירח תמיד קשור למצבי רוח ופופולריות). בנוסף גם הנפטון בהיבט בעייתי לכוכב מארס שלו "עוזר" לפגיעות שלו.
בכל מקרה מי שיבחר במפלגה הדמוקראטית, יעבור תקופה לא פשוטה ו"יאכל" הרבה קש, אם זו תהיה הילרי או אובאמה. במפלגה הרפובליקאנית, כמו שכבר כתבתי, עקבו אחרי ג'ון מק'קיין. ועוד לא נאמרה המילה האחרונה.

המצב בארץ

התגובות על הרצח של מורנייה הביא לתגובות רבות, אבל במדינת ישראל מתייחסים בעיקר לנאומו המתלהם של נאסראללה מתוך ניסיון להבין מהן כוונותיו.
בהורוסקופ של נאסראללה, כוכב מארס נמצא במעלה ה-18.25 במזל תאומים, כוכב אורנוס עובר מאמצע פברואר 2008 ועד לתאריך 10.03 במעלה ה-18 במזל דגים, מה שגורם לנאסראללה לאבד שליטה, להיות אגרסיבי מאוד, פוטנציאל מסוכן, בעיקר לאחר שכוכב סאטורן אילץ אותו להוריד פרופיל, אבל איפשר לו גם לחזור בשקט ולבנות את כוחו שלו ושל החיזבאללה.
גם מפת לבנון, 22.11.1943, מעידה על שיבושים, בלאגן ופוטנציאל להתקפה פתאומית החל מתאריך 23.02, כאשר כוכב מארס בהורוסקופ הזה נמצא גם במעלה ה-17.44 בתאומים. בנוסף כוכב מארס בקידומים מגיע בקרוב לכוכב אורנוס באותה מפה, מצב שניתן להגדירו כ-"שישו ושימחו".
ולקינוח, גם ההורוסקופ של אסד, "חווה" את כוכב אורנוס בשבועות הבאים, ובנוסף כוכב סאטורן עובר על כוכב מרקורי לקראת סוף פברואר ותחילת מרץ 2008, מה שמעיד שמצב רוחו "ירוד" בלשון המעטה.
ואצלנו, במפת המדינה, כבר כתבתי בשבועיים האחרונים, שהמתחים העולים הם מעצירתו של כוכב מארס על כוכב אורנוס, על הונוס המקודמת וכל זה כאשר יש בהמשך היבטים בין כוכב יופיטר, מארס מקודם ושוב האורנוס.
בתאריך 06.02 חווינו את התקפת הטרור בדימונה, אחר כך הקאסם בשדרות שפגע בתאריך 09.02 בילדי משפחת טוויטו, ועתה מהתאריך 19.02 עד 26.02 הכוכבים יוצרים היבטים של אלימות קשה, עם דגש על התאריך 23.02 בשעות הבוקר המוקדמות, כאשר הירח יהיה בריבוע לכוכב מארס ויעבור גם על כוכב מארס המקודם בהורוסקופ של המדינה.
כמו כן כוכב מארס עתה מתקרב לכוכב פלוטו (במולות), השיא הוא בתאריכים 03.03-06.03.
זהו היבט אלים מאוד המשפיע כבר מסוף פברואר עד לתאריך 10.03, המעיד על תקופה סוערת בהרבה מקומות בעולם. (מעלת האפס במזלות היוזמה, היא מעלה המשפיעה על הגלובוס כולו). ההיבט הזה מבטא גם מאבקי כוח ובגלל המיקום הרגיש נשמע כנראה גם דברים בסגנון בוש מול פוטין, או הצהרות של מנהיגים "חכמים" כמו אחמדניג'אד ונאסראללה, שכל אחד מהם בדרכו, מאיים בסגנון אלים עלינו מדינת ישראל, חוסר יציבות בפקיסטן, "תאונות" לא צפויות...(הרצח של בנזיר בוטו, היה בהשפעת הכוכבים האלה). פרק זמן זה עלול להיות בעל השלכות ארוכות טווח על כל מה שקורה בעולם.
ברמה האישית, כבר עתה לאורך התקופה הבאה עד לתאריך 10.03 מומלץ להיות זהירים. הנטייה מאופיינת באלימות, תאונות ואיבוד שליטה (גם מילולית).

כלכלה ושווקים

עברנו את שינוי המגמה עם המרקורי בתאריך 19.02, ועתה התקופה החשובה, שכדאי להיות זהירים וערניים במיוחד, תהיה כאשר השמש במזל דגים "תדליק" את הסאטורן, ותגיע לכוכב אורנוס. זה קורה בין התאריכים 25.02-07.03.
ההיבט שהיה ויחזור בין סאטורן ואורנוס, הוא הגורם לבעיות הכלכליות בארה"ב, מה שהביא לקריסה בעקבות משבר הסאב-פריים. ההיבט הזה יחזור אחרי הבחירות ויחשוף את הבעיה הכלכלית שם, בצורה שאינה משתמעת לשני פנים. המעבר עתה של השמש יהיה רמז עבה לצפוי החל מנובמבר 2008 ועד לקיץ 2010.
גם מעברו של כוכב מארס את מעלת האפס בתאריך 04.03, עלול להיות רגיש במיוחד, אפשר שיצאו הודעות הקשורות לנושא כלכלה, ריבית וכד' המשפיעות על כולם, (אתם כבר יודעים, שאם קורה משהו בארה"ב בנושא הכלכלי הקשור בנגיד האמריקני או בפדראל רזרב, התגובה היא בכל השווקים בעולם).
בינתיים יש כמה מצבי כוכבים שהקשר בניהם עוזר למתן את התהליך, כמו ההיבט בין אורנוס ויופיטר, או ההיבט בין יופיטר וסאטורן, וגם ההיבט בין סאטורן לפלוטו. אבל כדאי לזכור שרוב הכוכבים במזלות אדמה ולכן ההשפעה היא בכיוון של זהירות בצעדים הכלכליים.
על המשקיעים להפנים, העליות וההצלחות שזכו להן במהלך שנת 2007, כאשר כוכב יופיטר היה במזל קשת, לא יחזרו, אנו בעידן אחר, קונסרבטיבי ושמרני עם גבולות ברורים.
בין חודש אוגוסט 2008 ועד תחילת חודש אוקטובר 2008, בוש יזכה להצלחה והפופולריות שלו תמריא, מן הסתם בגלל חדשות טובות. זה ישפיע מיד על השווקים (לפרק זמן), במובן החיובי של המילה.
יש תיאוריה באסטרולוגיה, כאשר ראש דרקון עובר במזלות דלי וגדי (המושפעים מסאטורן), הכלכלה בכל העולם מואטת ואפשר שמשפיעה עד מיתון. זהו תהליך המשפיע על הנדל"ן ולמעשה התהליך החל בדצמבר 2007 וימשך עד מרץ 2011.

תאריך:  22/02/2008   |   עודכן:  22/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כל מה שהיה תקוע, משתחרר
תגובות  [ 18 ] מוצגות  [ 18 ]  כתוב תגובה 
1
כמו תמיד,עניין ותוכן בכל נושא
רומן ק.  |  22/02/08 12:01
2
מוצאת עצמי מחכה לך כל שבוע
ד.זיו  |  22/02/08 12:55
3
האם את צופה עימות נוסף בצפון? ל"ת
קלרה  |  22/02/08 13:09
4
תחזית על נסראללה
רון1  |  22/02/08 13:16
5
מתי והיכן טובה ספרא ברדיו
r  |  22/02/08 16:09
 
- יום חמישי 00:15 רשת ב'
דן7  |  22/02/08 17:22
 
- טובה ספרה
בארשבעית  |  22/02/08 18:38
 
- תודה רבה לבארשביעית ולדן7 ל"ת
r  |  24/02/08 21:15
6
ברק או הילרי
יעקב ג.   |  22/02/08 17:04
7
one of a kind
As always  |  22/02/08 17:50
8
כעוד כתבה מענינת ואיכותית.
ק.בר  |  22/02/08 18:36
9
דו"ח שבועי מאלף
אליהו גנור  |  23/02/08 08:24
10
אני תמיד לומדת ממך עוד משהו
פ.ע.  |  23/02/08 08:49
11
צדקת, נאסרלה מאבד שליטה
אור השמש  |  23/02/08 14:26
12
כמה חיכיתי לרגע,
אלינוער וינו  |  23/02/08 17:34
 
- מה הכוונה
א.ב  |  27/02/08 11:02
13
הרצאה שלך
שחר הבכור  |  23/02/08 21:38
14
בעיה הקשורה בשוק הפנסיה.......
SHOSH  |  24/02/08 09:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים ישעיהו
למרות שכעת אנחנו נמצאים בשפל המדרגה, בידינו להגיע למדרגה נעלית בגאולה האמתית והשלמה מיד ממש    זה תלוי רק בנו
מיכאל פליוורט
מעמד הביקורת בחברה הישראלית הולך ונשחק. המוצא היחידי להחזרת מקומה הראוי ויכולתה הממשית להשפיע, הוא חוקה, אשר תגדיר באופן חד וברור את אחריותם של נושאי השררה    החוקה איננה רק מסמך משפטי קר ויבש, אלא גם רוח האומה והעוגן הנורמטיבי שלה
ד"ר צ'לו רוזנברג
מרבית המערכות הציבוריות חולות במחלות כרוניות קשות מבלי שמישהו מזדעק כדי להגיש את "התרופות" הנכונות, וזה די ברור מדוע: יד רוחצת יד, מערכת אחת מכסה על השנייה והפוליטיקה מעל כולן
יוני בן-מנחם
בדנמרק פורסמה בשנית הקריקטורה המציגה את הנביא מחמד כמחבל, במחאה על ניסיון רצח של המאייר שצייר אותה    מדובר בהתגרות מיותרת בדת האיסלאם    חופש הביטוי הוא ערך מקודש ואסור לעשות בו שימוש פרובקטיבי
עו"ד יוסי דר
עו"ד יוסי דר כותב, בשמו של פרופ' קרמניצר, מכתב לשופטי בית המשפט העליון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il