X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

'אדטק', ספקית טכנולוגיית ה-AD SERVING (הגשת באנר) וחברת-הבת של ענקית האינטרנט האמריקנית AOL, מודיעה שמערכת ניהול הפרסומות שלה - ADTECH IQ, תהיה מתואמת יחד עם תקן ה– OpenRTB של לשכת הפרסום האינטראקטיבי ( IAB). זאת, בנוסף לשתוף הפעולה המלא בכל הנוגע לקוויה המנחים של הלשכה. מדובר בתקן אחיד עבור טכנולוגיית ה- RTB המשמשת מעין בורסת פרסום בזמן אמת באינטרנט.
טכנולוגיית ה - RTB (Real Time Bidding) עובדת בצורה הבאה: RTB מתאימה בזמן אמת את הפרסומות באינטרנט, בשוק הדיספליי, ומאפשרת למוכרים וקונים ברשת, להחליט אודות הערך של שטח הפרסום. כך, באמצעות הצעות מחיר, פרסומאים יכולים לרכוש שטחי פרסום ברשת ולחשוף את תכניהם לגולש בעודו נמצא בעמוד רלוונטי למפרסם.
לפי דברי מארק ת'יילן, מנהל טכנולוגי ראשי באדטק: "תקן ה- OpenRTB הינו הנוהל הנבחר מבחינתנו. התקן יקל על האינטראקציה בין לקוחות ה- AD SERVING שלנו לבין פלטפורמות RTB. עבורנו, המעורבות בפיתוח תקנים הינה מובנת מאליה ואנו משלבים אותם במהירות אל תוך יישומים מעשיים ברגע בו הם מוכנים וזמינים לשימוש".
ת'יילין, ממשיך ואומר כי: "מנקודת המבט שלנו, ההסכמה הבסיסית על קווי פעילות מנחים בכל הנוגע למגזר ה- ,RTB הינה הכרחית מאחר שהיא הופכת את תהליכי העבודה לגלויים ופתוחים הרבה יותר. הדבר מקל על החלפת הנתונים בין כל הצדדים המעורבים; החל מ – DSP, דרך SSP ועד ל-AD SERVER, ומאפשר שיתוף פעולה יעיל."
"תקני OpenRTB נועדו לפענח את פוטנציאל הצמיחה של RTB באמצעות סיפוק דרך יעילה יותר לקונים ומוכרים לניהול עסקים בשוק הפרסומי." כך אומר פאטריק דולאן, סמנכ"ל בכיר וסמנכ"ל תפעול של IAB. עוד מוסיף דולאן כי, "אנו מברכים את מערכת ADTECH IQ על היותה מתואמת עם התקנים ומצפים לשיתוף הפעולה עם קבוצת IAB RTB. המומחיות של ADTECH הינה חיונית עבור המשך הפיתוח של תקני ה- OpenRTBבכל המערכות."
תקנים מעין OpenRTB, הינם חשובים מאוד עבור תעשיית המדיה הדיגיטלית ככלל ועבור 'אדטק' בפרט, מאחר שהם מבטיחים שיתוף פעולה אפקטיבי ומקצועי יותר של המגזר כולו. כספקית טכנולוגיה בינלאומית, 'אדטק', תקדם ותיקח צעד נוסף קדימה תקנים אלו לקראת אימוצם הכלל עולמי.
חברת ADTECH הוקמה ב-1998 כחברה בינלאומית המתמחה בהצעת פתרונות בתחום הפרסום באינטרנט – Ad Serving. ADTECH הינה חלק מענקית האינטרנט AOL ומהווה עבורה את הפלטפורמה הטכנולוגית לפרסום באינטרנט.

תאריך:  29/01/2012   |   עודכן:  29/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ADTECH מוסיפה לשירותיה תקן OpenRTB חדש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הלל רונן
החברה מספקת מטבח הכולל את הכל – שיש,כיורים, ברזים,איבזור פנים מלא, תאורה מעוצבת ומעצב צמוד שמלווה את כל התהליך במחיר ושירות ללא תחרות!
שני דגן
"החלטתי כבר בגיל 12 שאני הולך להיות מיליונר. היום, בגיל 49, אני יכול להגיד שהצלחתי" סיפר יו"ר חברת טריידנט, מאיר ברק למשתתפים במפגש מועדון היזמות iJCE של המכללה האקדמית להנדסה ירושלים
אורי נחום
סבב מינויים חדשים בחברת עמודי שלמה - המובילה בענף הסניטציה החיפוי והריצוף    יהונתן בר-לב (בן 28) מונה לסמנכ"ל השיווק, ואושרי ספיבק (בן 31) מונה לסמנכ"ל לוגיסטיקה
סיגל איל
גלאי תקשורת
תערוכת אמנות ייחודית, פרי יצירתם של חיילי צה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il