X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
" עוצרים, זוכרים, מדברים" - פרויקט ייחודי לקיום אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה, יוצא לדרך היום במקומות עבודה ברחבי הארץ
▪  ▪  ▪
רחל אנגלרד

עשרות ארגונים ומקומות עבודה נערכים השנה לראשונה לקיים מחר, יום הזיכרון לשואה ולגבורה, מפגשי זיכרון ואירועי זיכרון במקומות העבודה ברחבי הארץ, מיד לאחר הישמע צפירת הזיכרון בשעה 10.00 בבוקר.
מדובר בפרויקט ייחודי של עמותת דורות ההמשך- נושאי מורשת השואה והגבורה (בניהם ונכדיהם של ניצולי השואה) "עוצרים, זוכרים, מדברים", הזוכה השנה להתעניינותם של עשרות ארגונים ומקומות עבודה.
מטרת הפרויקט, שנערך בסיוע יד ושם, לאפשר לעובדי הארגונים ברחבי הארץ להתייחד ביום זה, מיד לאחר הצפירה, עם זכר השואה בדרך חדשה וחווייתית יותר, לדבר על הנושא, לקרוא בשמות הנספים במשפחותיהם, ולספר סיפורים ששמעו מבני משפחותיהם או באמצעי התקשורת, לקרוא שיר, להעלות סוגיות לאומיות או לדון על מהות היום והצורך לשמר את הזיכרון הקולקטיבי.
לעמותה ידוע עד כה כי אירועים מסוג זה יתקיימו בחברות הבאות:
Tower Semi Conductor, NDS, GES, IBM, DHL ,El-Op ,hp
וכן: מועצת החלב, אופיר אופטר וניקה, נתיבי הגז הטבעי בישראל, בית משפט השלום, הנהלת בתי המשפט אילון הנדסת תהליך בע"מ ולניאדו תקשורת.
נציגי כל החברות הללו שדיווחו לעמותה על הביצוע, השתתפו בימי עיון מיוחדים ביד ושם בחודשים האחרונים, שבהם קיבלו הדרכה מפי מיטב המומחים לנושא וכן חומרים וכלים שיסייעו להם לארגן את המפגשים והטקסים.
לצורך הפרויקט הועלה ליו טיוב סרטון מיוחד שמעודד את קיום טקסי יום הזיכרון במקומות עבודה ומספר את סיפורה של ניצולת שואה. להלן הקישור:
[קישור]
כמו-כן עומד לרשות מנהלי משאבי האנוש בארגונים ועובדיהם אתר שהוקם עבור הנושא שהתחדש בימים אלה בהצעות למערכי אירוע אפשריים. כתובת האתר היא:
www.time2remember.org.il
יוזם הפרויקט אסף לניאדו, בן הדור השלישי ופעיל בעמותת "דורות ההמשך" אומר: טקסי יום השואה מלווים אותנו מגן הילדים, דרך בתי הספר והצבא, ועד למכללות ולאוניברסיטאות. דווקא כשאנו מתבגרים והופכים בעצמנו להורים, נפקד טקס יום השואה משגרת חיינו.
היום, ממש לפני שאחרוני הניצולים נפרדים מאיתנו, חשוב לעצור, לזכור ולדבר. חשיבותו של הזיכרון הקולקטיבי מתחזקת ומתעצמת לאור העובדה כי קרב היום שבו נשמע על מה שאירע בשואה רק באמצעי התקשורת או בספרים ובמחקרים ולא מפי הניצולים עצמם. לכן הצורך לחזק את הזיכרון בתודעה הקולקטיבית, הוא קריטי.
לכן יזמה העמותה את הפרויקט הייחודי הזה: "עוצרים זוכרים מדברים" ואנו מקווים שהוא יהפך לפרויקט מסורתי שיתקיים מידי שנה בשנה, ביותר ויותר מקומות עבודה.
אנו קוראים לכל עובד ועובד, בין אם הוא צאצא לניצולי שואה או לא, לפעול כדי לממש את הפרויקט הזה ולפעול לקיום אירוע זיכרון במקום העבודה שלו, עם הישמע צפירת הזיכרון בשעה 10.00 ובכך לכבד את קורבנות השואה ואת שורדי השואה, שציוו עלינו "לזכור ולא לשכוח" ויחד עם זאת לתרום לחיזוק הזיכרון העתידי של העם היהודי.
מלבד האתר שהעלינו לאוויר הקמנו גם קהילת פייסבוק, באמצעותה אנו קוראים לכולם לספר על פעילותם במקום העבודה שלהם, להציע לנו אירועים נוספים או להיעזר בנו כדי לקיים אירועים כאלו".

קישור לסרטון ביוטיוב
קישור לאתר
תאריך:  19/04/2012   |   עודכן:  19/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
Newswire Newswire
Business Wire Business Wire
רועי אורן
מפעל הפיס גאה לפתוח מחזור נוסף של פרויקט "במה אחרת-בימות פיס פרינג" במסגרתו יעניק ל-10 הצגות פרינג' תקציב להרצה ביישובים ברחבי הארץ במטרה לחשוף את תיאטרון הפרינג' בפני קהלים חדשים ביישובי פריפריה. כמו-כן, מפעל הפיס מודיע על הרחבת המחזור הראשון שנחל הצלחה רבה ל-10 יישובים נוספים שיקבלו הזדמנות לארח את ההצגות הזוכות בפרויקט זה
גלילי אורית
תערוכה קבוצתית חדשה לקראת יום העצמאות    22 באפריל – 20 במאי ב"גלריה המרכזית" בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב    20 אמנים מטיחים בדרכם את "דעתם" על פרצופה של המדינה    מייצגים חזקים ובלתי מתפשרים לצד ציורים וצילומים של מיטב האמנים הישראלים העכשווים. 64 עבודות לכבוד 64 שנים למדינה
מוטי שוימר
ה-IP לתכנון של קיידנס מאפשר גמישות בהגדרת התצורה ומתיר שילוב של תקן ה-LPDDR3 עם תקנים אחרים בבקר יחיד ו-PHY הדרושים עבור טלפונים חכמים וטאבלטים
רשימות נוספות
נתניהו: חובתי להתריע מפני איומי אירן  /  איציק וולף
פרס: מכחישי השואה מכסים על מעשי עצמם  /  איציק וולף
אוספים את השברים ביום השואה  /  יפעת גדות
אוהב אותך, סבא לאון  /  יוסי אחימאיר
הצווחות של גינטר גראס  /  דוד קינסט
אַסִּיר הַזְוָעוֹת  /  יהודית מליק-שירן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il