X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
והשבוע: על יחסיו הזוגיים של מזל תאומים עם בני יתר גלגל המזלות ותחזית אסטרולוגית שבועית לכולם
▪  ▪  ▪

בימים אלה בהם חוגג מזל תאומים את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים (או שלא...) לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות האוויר הנוספים: מאזניים ודלי, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש מן הנאמר ביחס לעצמכם.
מזל תאומים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים:
מזל תאומים עם מזל תאומים - קשר מעניין, סוחף ודינאמי. כל הזמן תרצו להיות בתנועה. לא יהיה לכם רגע משעמם. ייתכן שמרוב מרוץ ולפעמים אחרי הזנב של עצמכם, תעייפו את עצמכם. מומלץ לכם לנסות ולהיות יותר מתונים!
מזל תאומים עם מזל סרטן - הצרכים הבסיסיים שלכם שונים לחלוטין ובמידה ולא תצליחו להתחבר, הסיבה היא שמים ואוויר לא קשורים זה לזה. האוויר זקוק לחופש ואילו המים מחפש את היחד המוחלט. קשה קשה!
מזל תאומים עם מזל אריה - יש לכם יכולת להפרות האחד את השני. התאומים הקליל והאוורירי יגרום למזל אריה להרגיש חי ודינאמי ויעזור לו לממש את הצרכים האמיתיים שלו. שניהם ביחד ייהנו משיתוף פעולה מוצלח!
מזל תאומים עם מזל בתולה - שני מזלות אלו ייהנו ממגוון חידודי לשון ואולם לאחר סיעור מוחות מרהיב תתחילו להתנגח בכל הכרוך לצרכים הבסיסיים שלכם לחיים. התאומים ירצה לרוץ והבתולה תעכב אותו. מומלץ רק כחברות!
מזל תאומים עם מזל מאזניים - שילוב שני מזלות אלו יכול להניב זוגיות טובה ומוצלחת בגלל צרכי חיים זהים. המאזניים לא יזדעזע מהקצב של מזל תאומים, אלא ישתף איתו פעולה. ביחד יוכלו שני מזלות אלו ליהנות ממנעמי החיים.
מזל תאומים עם מזל עקרב - שילוב שני מזלות אלו יוצר קשר מעניין ואטרקטיבי בגלל המשיכה העזה ההדדית. העקרב זקוק לקלילות של התאומים ואילו התאומים זקוק לעומק של העקרב. צריך הרבה סבלנות בקשר מסוג זה.
מזל תאומים עם מזל קשת - זהו אחד הקשרים הטובים והמפרים ביותר של שני מזלות אלו. ביחד תוכלו ליהנות מספונטאניות כשאף צד לא מבקר ושופט את הצד השני וגם אם קורה דבר שכזה, הרי שלא נשארים משקעים. מומלץ!
מזל תאומים עם מזל גדי - קשר כזה כמעט לא אפשרי בגלל הצרכים השונים של המזלות. הגדי זקוק ליציבות והוא חסר ספונטאניות, ואילו התאומים ירגיש שהוא חנוק לחלוטין בקשר הזה. מומלץ לאלו שלא חושבים שמגיע להם ליהנות.
מזל תאומים עם מזל דלי - זהו קשר מומלץ במידה וחשובה לכם נתינת מרחב המחיה ההדדי. ואולם מה שיהיה חסר בקשר הזה, זו היכולת להוציא רגש ועד מהרה תרגישו שבקשר זה אתם פועלים כמו רובוטים וחסרה לכם אינטימיות.
מזל תאומים עם מזל דגים - זהו קשר שנועד כמעט מראש לכישלון. הדגים ירצה כל הזמן שוב ושוב אישורים לכך שהוא נאהב ואילו התאומים יחשוב שהדגים הינו נודניק זולל אנרגיה. חבל לכם מראש להתאמץ על בינית הקשר!
מזל תאומים עם מזל טלה - זהו זיווג חמים, אנרגטי וקופצני שבו ייהנו גם כל האנשים הקשורים לשני מזלות אלו. הצרכים הבסיסיים והקצב שלכם לחיים זהה. זהו זיווג מצוין ובמיוחד לאוהבי האקסטרים שביניכם.
מזל תאומים עם מזל שור - זהו "יחד" די בעייתי, כיוון שהצרכים ההדדיים שלכם כל כך שונים זה מזה. השור פועל באיטיות ועובדה זו תגרום לתאומים לאבד את סבלנותו שממילא קצרה. זהו קשר שיגרום לכם לתחושת קורבן!
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תאומים
בימים אלה נמצא כוכב התקשורת בנסיגה במזל שלכם ומחדד עבורכם את עובדות החיים. זוהי תקופה לא נוחה ואולם מאד מאד מלמדת. במקביל אתם נמצאים גם בתקופת יום ההולדת שלכם, כך שייתכנו מצבים של חולשה שלא תדעו מניין הגיעה. זוהי תופעה טבעית של תקופת טרום יום הולדת ואין לכם מה להתפלא או לחשוש; גם אם תבדקו שנים לאחור, תשימו לב שתמיד לפני יום הולדת אינכם במיטבכם.
סרטן
כוכב התקשורת נמצא בנסיגה בבית תת ההכרה שלכם. נראה שתובנות רבות מציפות אתכם ובמיוחד ביחסים הבין אישיים שלכם. לא תוכלו להביע את רגשותיכם בגלוי ונראה שכל פעולותיכם יאלצו להיות בהסתר. זה הזמן לבדוק מיהם האנשים שאתם יכולים לסמוך עליהם כיוון שזה זמן המבחן לידידות אמת. מבחינה כספית, אתם נמצאים בחודש בו יהיו לכם התרחשויות כלכליות רבות ועל כן, חשוב שתתייעצו עם האנשים המתאימים.
אריה
אתם מרגישים מלאי מרץ. יש לכם תחושה שהנה - סוף סוף דברים קורים ובאמת, קיימת דינאמיקה של תזוזה באוויר. מבחינה חברתית זהו זמן בו תידרשו לתת יותר מעצמכם לחברים. ייתכן שעובדה זו לא תנעם לכם כיוון שתרגישו שאתם חייבים לתת מזמנכם לחברים בזמן צרה, ואולם ביניכם לבין עצמכם זוהי עובדה מתסכלת, כיוון שבתוך תוככם אתם יודעים שלא תקבלו בחזרה את אותה תשומת הלב במידה ותצטרכו.
בתולה
הקריירה שלכם נמצאת בזינוק וחברים קרובים יעזרו לכם ויהיו בשבילכם. ייתכן מאד שתקודמו דרך יחסי ציבור שהחברים סוללים לכם. אל תהססו לפעול גם בניגוד לדעתכם האישית, במידה ותבינו שאתם חייבים לפעול כך כדי להתקדם. זה הזמן המתאים עבורכם להתחבר אל התובנות הפנימיות שלכם. רק הבנה מעמיקה של הזולת תעזור לכם להתגבר על נושאים בעייתיים, העלולים להפריע לכם בקידומכם המקצועי.
מאזניים
הדבר הכי טוב בשבילכם בתקופה זו הוא להרבות בנסיעות ובטיולים כדי למלא את המצברים המאד מרוקנים שלכם. יחסים חברתיים מאוד חשובים לכם כך שמומלץ לכם לחזק תחום זה ולהכניס אנשים חדשים לחייכם. זה הזמן לשפר ולשדרג מערכות יחסים שכבר אינכם בקשר איתם ולנסות לבדוק מה אירע. דווקא נסיגת מרקורי תוכל לגרום לכם לראות את הדברים באור הנכון, ולתקנם.
עקרב
מארס הינו כוכב המביא איתו אנרגיה רבה ואתם אכן מרגישים בה. ואולם, במקרה שלכם אתם עלולים להרגיש בדחף פנימי הדוחף אתכם לעשייה מתוך מתח ולחץ. סף הסבלנות שלכם נמוך במיוחד ואתם צריכים להיזהר מהתפרצויות. זהו חודש העומד להיות רגיש במיוחד ולכן, אתם צריכים להיות זהירים כפליים. היו מודעים לכעסים הפנימיים שלכם ומומלץ לכם לעסוק בפעילות ספורטיבית להפגת לחצים.
קשת
מרבית הכוכבים נמצאים בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, עובדה שגורמת לכם לתהות לגבי כל מערך השותפויות בחייכם. יש לכם צורך ורצון עז בשותפות, אך איכשהו הדברים לא מסתדרים כפי שאתם רוצים. גם כוכב התקשורת נמצא בנסיגה בנושאים אלו. עליכם להקפיד יותר מתמיד ולוודא שאחרים מבינים בדיוק את מה שאתם רוצים להבהיר ושכוונותיכם נתפסות בדיוק כפי שאתם מתכננים - אחרת, היחסים מועדים לפורענות.
גדי
בית העבודה שלכם עמוס בכוכבים, כך שחודש זה הוא הזמן הנכון עבורכם לטפל בנושאי עבודה ולנסות לשדרג את כל המערך המקצועי שלכם. חפשו דרכים חדשות כדי לנסות ולהגדיל את היעילות בעבודה. הממונים עליכם יתגמלו אתכם בהתאם ותרגישו סיפוק רב בעשייה. מומלץ לכם להיות זהירים בנושאי בריאות ולעשות בדיקות בריאותיות - ובמיוחד אלה מכם המושכים את ההליכה לרופא כבר מזמן. זה הזמן הנכון!
דלי
קיים בכם צורך להתעורר ולחיות. להרגיש שאתם חיים את החיים ולא שאתם עוברים לידם. כיוון שכך, אתם נוטים יותר ליציאה מן השגרה. זה הזמן שלכם להשקיע בתחביבים אהובים ולא לנסות להתאפק במקומות בהם אתם מרגישים שהנה הגיע הזמן שלכם להשקיע בעצמכם. ייתכן והקרובים לכם יכעיסו אתכם בכך שלא יפרגנו לכם, ואתם תגמלו להם על כך בניסיון למשוך אותם למריבה. הרפו מכך - זה לא הזמן הנכון!
דגים
אתם נמצאים בתקופה מאוד עדינה בחייכם. נראה שסודות אותם התעקשתם להסתיר במשך שנים נחשפו וממשיכים להיחשף לאט לאט. עובדה זו מציגה אתכם באור קשה ביותר ואתם תצטרכו להתאמץ כדי להיראות במיטבכם כלפי אנשים שאתם אוהבים ובמיוחד בני המשפחה שלכם. כל נושא ה"יחד" בחייכם רגיש במיוחד ואתם נדרשים לתת ולהשקיע מעצמכם הרבה יותר משהתכוונתם, כדי שיחזרו להאמין בכם.
טלה
אתם חייבים להשקיע בנושאי עבודה. ייתכן ומקום העבודה הנוכחי שלכם אינו מתאים לכם ואתם חייבים לנסות ולמצוא לעצמכם מקום חדש. אפשרות נוספת היא שתאלצו לעבוד קשה מאוד כדי להוכיח את עצמכם עד שתשובו להיות בצמרת. אתם מנסים להתנער מאחריות ומעדיפים להשקיע בכל נושאי היצירה שלכם שדרכה אתם מצליחים להגיע למיצוי אישי, ואולם לא תהיה לכם ברירה אלא להשקיע יותר ביחסי צבור כדי לקדם את עבודתכם.
שור
נושאי כספים די רגישים אצלכם בתקופה זו. כוכב התקשורת מרקורי נמצא בנסיגה בבית הקריירה שלכם וגורם לכך שאתם עלולים להפסיד כספים כתוצאה מחוסר תשומת לב לפרטים. חברים קרובים וייתכן אף בני משפחה מביני עניין יעזרו לכם לצאת מהסבך, אם רק תרשו לעצמכם לקבל עזרה. בחודש הקרוב מומלץ לכם לא לחולל שינויים מהפכניים ולחכות לסיום הנסיגה.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית או להתאמה זוגית, מומלץ להכין מפה אסטרולוגית.

תאריך:  29/05/2008   |   עודכן:  29/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר צ'לו רוזנברג
הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית היא בדיחה גרועה, במקרה הטוב. במקרה היותר מבהיל, זהו מוסד חסר כל תוחלת ממשית. הפעילות של הוועדה כלפי אירן עד היום רשלנית, בלתי מקצועית ובלתי מהימנה לחלוטין. כל מי שבודק את הדוחות שלה אינו יכול שלא להתרשם שהכל עניין של ספקולציות
דודו אלהרר
מיהו וּמהו אותו מוריס טלנסקי לעומת סיריל קרן? מה כל-כך נורא בחופשה איטלקית באיטליה לעומת עיסקת האי היווני? במה עולה אורי מסר על דודי אפל? מה ערכה הפלילי של שולה זקן מול ערכו של מרטין שלאף?
נרי אבנרי
בסיכום ביניים ניתן לקבוע שאולמרט הוא עונש קשה מדי. כשאנחנו רואים אותו בטלוויזיה נפגש עם גדולי עולם, כלימה מציפה רבים מאיתנו. מאחר שהוא לא עושה סימנים של "שן מתנדנדת", האחריות על עקירתו, מונחת על כתפי בכירי קדימה. זה הזמן לעשות מעשה. דחוף, דרוש ברוטוס
ד"ר ניצן יניב
הרפואה אינה מבינה עדיין מספיק טוב מדוע אדם חולה בסרטן, ואינה מבינה עדיין מספיק טוב את מהלך המחלה. כתוצאה מכך, חולים רבים מאובחנים באיחור, ואצל חולים רבים בהם מאובחנת המחלה באיחור, הטיפול לא יעיל והם מתים בסופו של דבר
ד"ר צלו רוזנברג
מצער לראות איך העולם הנאור מתבזה פעם אחר פעם מול מדינה שעלולה להפוך תוך זמן קצר יחסית למדינה בעלת יכולת גרעינית. מצער גם לראות את ישראל מתנהלת בכבדות, בעצלות מחשבתית במקום לעורר את העולם למעשה שיפסיק לחלוטין את כל התוכניות הגרנדיוזיות של אירן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il