X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
רוב המיליונרים מגיעים משם. אינטרנט

מה אם להגיע לעצמאות כלכלית היה קל כמו לקחת את הרכב ולהגיע לכל מקום אחר בארץ? מה היית אומר לו הייתה דרך טובה וקלה להפוך לחופשי מבחינה כלכלית? אם יש לך חלום להגיע לחופש כלכלי, כדאי שתדע שהמעצמה הגדולה בעולם - ארצות הברית של אמריקה - נוסדה על בסיס החלום לחופש.
מהי המשמעות של להיות חופשי? להיות במצב בו אינך מוגבל פיזית ע"י אזיקים, או מוגבל ע"י שליטה חיצונית הדורשת ציות.
מבחינתי, בתפישת העולם שלי, להיות חופשי משמעותו אחת: האפשרות לבחור. אני מאמין שרוב האנשים היו שמחים לו הייתה להם האפשרות לבחור. לבחור היכן לחיות. לבחור באיזה רכב לנהוג. לבחור היכן ואיך לחנך את ילדיהם. לבחור מה לעשות עם זמנם.
האינטרנט יצר יותר מיליונרים ומיליארדרים מאשר כל ענף אחר בהיסטוריה העסקית. מייקל דל (מחברת דל מחשבים), ביל גייטס (מיקרוסופט), לארי אליסון (אורקל), סטיב ג'ובס (אפל), לארי פייג' (גוגל), ג'ף בזוס (אמזון) והרשימה עוד ארוכה - כל אלו עשו הון תועפות או הכפילו את הונם עשרות מונים בזכות האינטרנט.
לפי מגזין אוקטובר 2007 של 400 האנשים העשירים בעולם של מגזין פורבס, יותר ממיליון (!) אנשים רואים באתר המסחר האלקטרוני eBay כמקור ההכנסה העיקרי או הנוסף שלהם.
אז הנה כמה צעדים שעליך לעשות בכדי להפוך את האינטרנט ככלי מפתח לעצמאותך הכלכלית:
1. אתר קבוצה גדולה של אנשים שיש להם שאלה, בעיה או תחום מסוים בחייהם שהם אינם מרוצים ממנו.
ייתכן והם ירצו ללמוד איך לעשות משהו. ייתכן והם ירצו למצוא משהו. ייתכן והם ירצו לשפר משהו.
2. מצא כיצד לעזור להם לפתור את הבעיה,
לענות להם על השאלה או לשפר את התחום ממנו הם אינם מרוצים בחייהם. תוכל לעשות זאת באמצעות קריאת ספרים בנושא, לקחת קורסים, ולראיין מומחים לנושא. לאחר שתעשה זאת, תגלה שבידך משאב רב-ערך לעזור לאותם אנשים התרים אחר פתרונות.
3. הקם אתר אינטרנט.
אתר שאנשים יוכלו להירשם אליו כמנויים. כתוב ספר אלקטרוני שהם יוכלו לקרוא, או הקלט קבצי אודיו שהם יכולים להקשיב להם, כל אלו במטרה לשפר את מצבם.
4. קדם את אתר האינטרנט שלך.
ישנן דרכים רבות לעשות זאת. כגון פרסום במנועי חיפוש עליהן תשלם לפי הקלקות. תוכל גם לבצע קידום מקצועי לאתר שלך באמצעות מומחה לנושא. תוכל להשתמש ברשתות חברתיות כגון MySpace, FaceBook. תוכל לאנדקס את האתר שלך באתרי אינדקס שונים שמטרתם היא לתת קישורים לאתרים שונים. עוד אמצעי חשוב הינו לכתוב מאמרים ולפרסמם באתרים כגון articles.co.il, reader.co.il.
5. מצא שותפים (Affiliates) שיהיו מוכנים לקדם את המוצר שלך
תמורת אחוזים מההכנסות (בדרך-כלל בין 25%-75%, אם המוצר שלך דיגיטלי העמלה גבוהה יותר).
6. הקם לך רשימת דיוור.
חשוב מאוד שתשיג את שמם והמייל של האנשים שמתעניינים במה שיש לך להציע. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לתת להם משהו חינם שהוא בעל ערך אולם לך עולה מעט או כלום. אפשר גם לתת טיפים או מידע רלוונטי חשוב, מאמרים וכו'.
7. שמור על קשר עם הרשימה שלך.
כאשר יש לך רשימה רצינית של שמות ומיילים של אנשים המחפשים את הפתרון שיש לך להציע, תוכל לשמור על קשר באמצעות המייל, וחשוב שתעשה זאת. חשוב מאוד לשלוח מידע בעל ערך ולא רק פרסומות כדי שאנשים יסכימו להישאר ברשימה שלך.
אם תעקוב אחר כל הצעדים שלעיל, תגלה שלא יעבור זמן רב עד שתוכל ליצור את הכנסתך העיקרית בהשקעה של פחות ממשרה מלאה באמצעות האינטרנט.
אני מאמין שביל גייטס ידע מה הוא אומר כשציין פעם: "בשנים הקרובות יהיו שני סוגים של עסקים: כאלו שיעשו עסקים באינטרנט, או כאלו שלא יעשו עסקים".

הכותב הינו רואה-חשבון, בוגר כלכלה וחשבונאות מאונ' בן-גוריון. מנכ"ל ומייסד משותף של Cash Flow Israel, ומשמש כיו"ר של חברת השקעות. מאמריו התפרסמו בעיתונים ואתרים כלכליים רבים.
תאריך:  29/05/2008   |   עודכן:  29/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עצמאות כלכלית באמצעות האינטרנט
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד מאיר אלפיה
אם עסקת חילופי הקרקעות תצא לפועל, יישמט הבסיס מבג"צ עדאללה מכיוון שהחיכוך בסוגיה הקרויה "היהודית-ערבית" לגבי הקרקעות מתמקד במגזר העירוני    אם יושג הסדר כזה, כנראה שהפרקליטות תבוא איתנו לבית המשפט העליון ותחזק את הטענה שהבג"צ הופך להיות תיאורטי
עו"ד ענבל הראל
אז אומנם קצת הגזמנו עם ה "זהירות כתובה!", אבל עדיף שנגזים על-מנת להכניס את החתנים של קיץ 2008 לסדר    עונת החתונות בפתח וזה בדיוק הזמן הנכון ללמוד מהי כתובה    עו"ד ענבל הראל, מומחית לדיני משפחה וגישור, תסביר מהי כתובה וכיצד להתגונן מפניה
צילה שיר-אל
והשבוע: על יחסיו הזוגיים של מזל תאומים עם בני יתר גלגל המזלות ותחזית אסטרולוגית שבועית לכולם
ד"ר צ'לו רוזנברג
הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית היא בדיחה גרועה, במקרה הטוב. במקרה היותר מבהיל, זהו מוסד חסר כל תוחלת ממשית. הפעילות של הוועדה כלפי אירן עד היום רשלנית, בלתי מקצועית ובלתי מהימנה לחלוטין. כל מי שבודק את הדוחות שלה אינו יכול שלא להתרשם שהכל עניין של ספקולציות
דודו אלהרר
מיהו וּמהו אותו מוריס טלנסקי לעומת סיריל קרן? מה כל-כך נורא בחופשה איטלקית באיטליה לעומת עיסקת האי היווני? במה עולה אורי מסר על דודי אפל? מה ערכה הפלילי של שולה זקן מול ערכו של מרטין שלאף?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il