X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
יו"ר "החברה לאוטומציה",משה אלקסלסי [יח"צ]

הסכם שיתוף פעולה שנחתם בין "קומסיין" ל"חברה לאוטמציה" מאפשר הפקת מסמכים דיגיטאליים קבילים משפטית, מאובטחים ומגובים אוטומטית ברשויות המקומיות.
שיתוף הפעולה החדש בין שתי החברות יאפשר לרשויות לשפר את השירות לאזרח, לקצר ולייעל תהליכים, לחסוך זמן וכסף רב וכמו גם להפחית את כמויות הנייר - ובכך לתרום לסביבה ירוקה יותר, עובדה הגורמת גם לשיפור תדמית הרשות בעיני התושב.
מוצר החיתום הדיגיטאלי של חברת "קומסיין", המשולב במערכת ה-GD.10 לניהול המשרד הדיגיטלי, הינו המוצר המתקדם ביותר מסוגו ומאפשר חתימה על כל סוגי הקבצים המוכרים במהירות וביעילות. החתימה האלקטרונית המאושרת של "קומסיין" מוכרת ע"י כל הדפדפנים ומערכות ההפעלה כך שכל מסמך חתום שישלח לכל מקום בעולם יזוהה מיידית ע"י מקבל המסמך כמסמך מהימן!
ההסכם בין "קומסיין" מקבוצת "קומדע" ל"חברה לאוטומציה", יאפשר ללקוחות אוטומציה בהן עיריות, מועצות מקומיות ועוד, להנפיק מסמכים דיגיטאליים קבילים משפטית.
ללא הנפקת חתימה אלקטרונית מאושרת, למסמכים הדיגיטאליים (למשל: חוזים, מסמכי מכרזים, מסמכים רשמיים והחלטות, חשבוניות, קבלות ועוד) אין תוקף משפטי. בנוסף, כשהמסמך חתום בחתימה המאושרת של "קומסיין", זהות החותם ידועה בוודאות ואין אפשרות לזייף את המסמך,משמע, המסמך נעול ומוגן ולא ניתן לערוך בו שינויים.
שליחה וארכוב מסמכים חתומים אלקטרונית, הינה חלק ממהפכת "עולם ללא נייר" המתרחשת בימים אלה. הפתרון החדש מהווה תחליף להליך הישן והמוכר: הדפסת המסמך, חיתומו הידני, שליחתו וקבלתו חתום. החתימה הדיגיטאלית של "קומסיין" ו"החברה לאוטומציה" מבטלת את התהליך הארוך, האיטי והמסורבל ומאפשרת את שליחת המסמך במהירות וביעילות כשהוא כבר חתום וקביל משפטית.
25% מהפסולת ברשויות המקומיות בישראל היא נייר וקרטון, לכן גם הפחתת פסולת הנייר הינה בעלת חשיבות לאומית, בהפיכת הסביבה לירוקה יותר תוך הקטנת כמות הפסולת.
גיל יצחק, מנכ"ל "קומסיין" מקבוצת קומדע מסביר: "שיתוף הפעולה החדש יאפשר ללקוחות החברה לאוטומציה להצטרף לעשרות אלפי הלקוחות שכבר זיהו את יתרונות החתימה האלקטרונית המאפשרת פתרון זמין,יעיל ובעיקר בעל תוקף חוקי".
לדברי יצחק: "הסכם שיתוף הפעולה עם החברה לאוטומציה הינו נדבך נוסף במהפכת החתימה האלקטרונית שמובילה קומסיין הן בישראל והן בקרב שווקים חדשים בחו"ל".
יוני סטפאן, מנהל הפיתוח של קבוצת "קומדע", מדגיש: "בהטמעת המערכת והתממשקותה עם מערכת ה-GD.10, באה לידי ביטוי הגמישות האפליקטיבית בפתרון החיתום של "קומסיין", המתממשק עם אפליקציות שונות ומאפשר חיתום קבצים רבים בקליק אחד באופן אוטומטי ובפורמטים שונים (PDF, MS-office, HTML, XML, TIF, Open Office, XPS, VMware ועוד)".
לדברי משה אלקסלסי, יו"ר "החברה לאוטומציה": "שיתוף הפעולה החדש משלים למעשה את היכולת של מערכת ה-GD.10 לניהול המשרד הדיגיטלי, הכוללת בתוכה אפשרות לריבוי חתימות(מתאים לסבב חתימות ברשות),גיבוי מיידי של המסמכים החתומים בשרתים המאובטחים של "החברה לאוטומציה",שליפה מהירה של מסמכים מהארכיב הממוחשב(חסכון בשעות עבודה ושיפור השרות לתושב), שליחה מיידית של מסמכים רשמיים במייל וקיצור תהליכי הגבייה".
עוד מדגיש אלקסלסי: "החזר ההשקעה לרשות המקומית גבוה במיוחד וזאת בזכות חסכון בעלויות ארכיב,עלויות הדפסה,קיצור זמני עבודה,עלות שליחת מכתבים ועוד".
אודות "Comsign"
חברת "קומסיין" היא גורם מאשר המנפיק חתימות אלקטרוניות מאושרות לעשרות אלפי ארגונים ועסקים בישראל. "קומסיין" אושרה ע"י משרד המשפטים להנפיק חתימות אלקטרוניות המאושרות ע"פ החוק ומאז הקמתה היא מספקת שירותים לעשרות אלפי לקוחות ביניהם: רופאים, עו"ד, רואי חשבון, שופטים, עובדי מדינה, בעלי עסקים וחברות ורבים נוספים. אתר "קומסיין": [קישור]
אודות "החברה לאוטומציה"
"החברה לאוטומציה" בית התוכנה הגדול של השלטון המקומי בישראל, הינה החברה המובילה בתחום שירותי המחשוב הדיגיטליים ומפעילה את אחת הרשתות הגדולות במדינה להעברת נתונים. מערכות החברה נועדו לספק סביבה מחשבית מתקדמת לניהול המידע ברשות המקומית, לפתח כלים חדשים ומתקדמים אשר יציבו את הרשות המקומית בחזית הטכנולוגיה ויאפשרו מתן שירותים זמינים ורציפים לתושביה. אתר "החברה לאוטומציה": [קישור]

תאריך:  03/06/2012   |   עודכן:  11/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נחתם הסכם שיתוף פעולה בין "קומסיין" ובין "החברה לאוטומציה"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
החברה לאוטומציה
לירון אליצדק  |  10/08/12 02:03
 
- ביזיון
שרינה  |  3/11/12 01:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל איתן
המרפאה שנפתחה בבית החולים אלי"ן – מרכז לשיקום ילדים ונוער, תיתן להורים מידע על הבעיה ודרכי הטיפול השיקומי
אריאל איתן
הרב בני פישר, מבכירי היועצים הרפואיים בחברה החרדית, ביקר השבוע בבי"ח אלי"ן - מרכז לשיקום ילדים ונוער בירושלים
יח"צ מעין ונצ'רס
פולכרום של מעין השלימה סבב השקעה של 3 מ' ד' וקיבלה השקעה ראשונה בישראל מקרן קוריאנית. פולכרום של מעין ונצ'רס ממשיכה לייצר ערך - קרנות מקוריאה ומאוסטרליה משקיעות בחברה 700 אלף דולר וסוגרות סיבוב השקעה של 3 מיליון דולר לפי שווי לפולכרום של 8.5 מיליון דולר. שווי הגיוס מהווה עליית ערך של קרוב ל-100% תוך פחות משנתיים
מוטי שוימר
אריאל איתן
בעקבות ההצלחה הגדולה של תערוכת החוצות הגדולה במדינה "מוזה", הוצבו 20 פסלים נוספים באלרוב שדרות ממילא. הכניסה לתערוכה חופשית!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il