X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מבחינת מטרותיהם ושיטות פעולתם, זהים הטרוריסטים של ימינו לפיראטים בעבר. מעצם היותם לוחמים נגד החוק עצמו, אינם זכאים הפיראטים להגנת החוק הפנים-מדינתי כאזרחי המדינות ואף לא להגנת החוק הבינלאומי כלוחמים מטעם מדינות ריבוניות
▪  ▪  ▪
פיראטים. מתוך הסרט "שודדי הקאריביים"

החוק הבינלאומי משתק את מדינות התרבות במלחמתן נגד הטרור. פרופ' אהרן ברק אף התפאר פעם כי אנו נלחמים נגד המחבלים כשידנו האחת כבולה מאחורי גבנו. ליברלים מזויפים, שמתריסים כי אסור לנו "לרדת לרמה של האויב", אינם אלא גזענים מתנשאים ובעלי מוסר כפול.
מעטים מבחינים כי יסודותיו הקדומים ביותר של החוק הבינלאומי צריכים דווקא לחזק את המלחמה נגד הטרור. המקבילה לפעילות המחבלים היא פעילותם של הפיראטים. אותן כנופיות שהטילו מורא על עוברי דרכים ויורדי הים, הוגדרו כבר ברומי העתיקה 'אויבי המין האנושי'.
ב'הצהרת פאריס' 1856 הוציאו המעצמות דאז את הפיראטים אל מחוץ לחוק. באמנות האו"ם 1958 ו-1982 הוגדרה הפיראטיות כפשע בינלאומי. מבחינת מטרותיהם ושיטות פעולתם, זהים הטרוריסטים של ימינו לפיראטים בעבר. מעצם היותם לוחמים נגד החוק עצמו, אינם זכאים הפיראטים להגנת החוק הפנים-מדינתי כאזרחי המדינות ואף לא להגנת החוק הבינלאומי כלוחמים מטעם מדינות ריבוניות.
לפיכך, מעניק החוק הבינלאומי רשות לכל אדם בכל מקום לתקוף או לתפוס את הפיראטים. עצם החברות בכנופיית פיראטים מוציא את חבר הקבוצה מן החוק ומפקיע ממנו את כל זכויותיו החוקיות.
המשפטן דגלס ר. בורגס טוען כי יש להחיל את המעמד החוקי החריג הזה גם על כל הטרוריסטים. יש לקבוע בחוק כי כל המעניק להם מקלט או מסתופף במחיצתם צריך להיחשב כפושע ואויב האנושות כולה. כל צעד נחוץ למלחמה בהם צריך להיחשב חוקי.
על המחבלים לדעת כי כל הוראת דין המופרת על ידם, חדלה להתקיים לגביהם ואינה יכולה להגן עליהם. אם הם תוקפים בכוונה תחילה אוכלוסיה אזרחית, עליהם לדעת כי הצד המותקף יפגע במכוון באזרחיהם. אם הם חוטפים בני אדם למטרות מיקוח, עליהם לדעת שאזרחים שלווים מבני עמם ייחטפו בתגובה. כל מי שמשתתף במפגן תמיכה בחיזבאללה, חמאס, פתח או כל ארגון טרור אחר, צריך לדעת שהוא מהווה מטרה לגיטימית לחיסול או למעצר.
הממסד הביטחוני חייב להחליף דיסקט ולהתחיל לפעול נגד מחבלים וקהילותיהם בשיטות שלהם עצמם. זו אינה רק מסקנת הצדק והמוסר, אלא גם מדיניות לגיטימית המבוססת על יסודות החוק הבינלאומי. מומחי המשפט במערב בכלל ובישראל בפרט חייבים לחדול מהגנה על אויבי התרבות והחוק ולגייס את כשרונם כדי להגן על החברה החופשית שממנה הם ניזונים.

תאריך:  21/07/2008   |   עודכן:  21/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פיראטים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
בארץ יש להם עזרה בכלי החוק
מרק טווין  |  21/07/08 21:06
2
עוד משותף להם - המוצא והתרבות
אברהם שלום  |  22/07/08 12:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גרשון אקשטיין
לא במהרה ישכח הציבור את מראות האבל וטכסי הפרידה מחיילנו אהוד גולדווסר ואלדד רגב ז"ל, ואת פניו הזחוחות של נסראללה ואיומיו והבטחותיו להמשיך ולחטוף חיילים ואזרחים. מספר הצעות לדרכי פעולה מצדנו
דורית ביניש, נשיאה
האווירה הכללית מקימה אווירה חשדנית, מטילה ספק ומערערת אמון בנושאי התפקידים באופן המקרין על כל המוסדות    דברים שנשאה שופטת בית המשפט העליון בכנס הנשיא החמישי בנושא הדמוקרטיה הישראלית במבחן השעה, בית הנשיא, 21.7.2008    ביניש נגד היחצנים ונגד הפוליטיזציה של המשפט    להלן: הנאום המלא
ורדה שלום
אז מה נעשה עם הקיץ הזה? איך ננצל את החופש בשילוב החום הארצישראלי? הפתרון שתמיד עובד - פעילויות מים עם החבר'ה    ומה יותר טוב משיט קיאקים?
גלי צבי ויס
הסופרת גלי צבי ויס, המוציאה בשבועות הקרובים את ספרה השלישי 'שושן צחור' בהוצאת מעריב, מסבירה מהן הדרכים והשיטות בהן יש לנקוט על-מנת שהוצאת ספרים מוכרת תתעניין בכתב היד שלך
נועה נצר
ארבעת האימונים הטובים ביותר לכושר בגיל מבוגר: שיפור הכוח, היציבה, הגמישות והסיבולת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il