X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
פסטיבל אמנות "חצרות היוצרים" ה-11 יתקיים בבנימינה בחוה"מ סוכות 2012, בימי רביעי, חמישי ושישי, 3-4-5 באוקטובר
▪  ▪  ▪
צילום ליאת אריאלי בנימיני [ליאת אריאלי בנימיני]

הודעה לעיתונות פסטיבל חצרות היוצרים בנימינה גבעת עדה 2012
אירית גבריאלי אמיתי  [אירית גבריאלי אמיתי]
שלושה ימים של שכרון חושים במושבה בנימינה - גבעת עדה
פסטיבל אמנות "חצרות היוצרים" ה-11 יתקיים בבנימינה ובגבעת עדה בחוה"מ סוכות 2012 בימי רביעי חמישי ושישי 3-4-5 באוקטובר
למעלה מ-60 אמנים ומעצבים יפתחו את דלת ביתם וימכרו את יצירותיהם לאורחי הפסטיבל במשך שלושה ימים, בשילוב דוכני אוכל, סדנאות יצירה, מיצגים של אמנות אורבאנית, טיולי אופנים, הצגות ילדים ומסיבת סיום פסטיבל. האמנים המקומיים יארחו אמנים מכל רחבי הארץ.
פסטיבל "חצרות היוצרים" מתקיים זו השנה ה-11 ברציפות במושבה בנימינה – גבעת עדה. חצרות היוצרים הינו אירוע קהילתי מסורתי ביוזמת מתנ"ס בנימינה גבעת עדה ואמני המקום. עשרות אמנים תושבי המקום פותחים את ביתם או לחלופין את הסטודיו שלהם/ן לקהל המבקרים בפסטיבל ואף מארחים בביתם אמנים מכל רחבי הארץ, יחד הם מציגים לקהל את פרי יצירתם ומעניקים למבקרי הפסטיבל הזדמנות נדירה להיכנס אל ביתם ולחוש מקרוב את תהליך היצירה. השנה יתקיים הפסטיבל בימים רביעי, חמישי מהשעה 10:00-20:00 ושישי מהשעה 10:00-16:00 בתאריכים: ה-3-4-5 לאוקטובר 2012. בנוסף ליצירות האמנים יתקיימו פעילויות מגוונות ומעשירות לילדים ולכל המשפחה ביניהן גם דוכני אוכל, סדנאות יצירה, מיצגים של אמנות המשותפת עם קהל, טיולי אופנים, הצגות ילדים ומסיבת סוף פסטיבל.
פסטיבל "חצרות היוצרים" הפך למסורת רבת שנים, השנה חוגג הפסטיבל 11 שנות קיום. כמידי שנה, האמנים לוקחים בו חלק מרכזי בו הם פותחים את לבם ואת דלת ביתם, מה שהופך את הפסטיבל לשיכרון אמנות מוחשי וצבעוני במיוחד. למעלה מ-60 אמנים לוקחים השנה חלק בפסטיבל, כ-40 אמנים מקומיים מבנימינה ועוד כ-20 אמנים מרחבי הארץ. קשת המוצרים ויצירות האמנים כוללת אמנויות שונות בהן אמנות פלסטית, אמנות בעץ, אמנות זכוכית, אמנות בקולאז' נייר, אופנת נשים, תיקים, קרמים טבעיים מצמחי מרפא, טקסטיל לבית, יודיאקה, פרטי עיצוב אקולוגיים לבית המיוצרים בתהליך של שימוש חוזר, פיסול בעיסות נייר, ויטראז', מוזאיקה, אמנות אוריגמי, מנדלות, גופי תאורה, פיסול קרמי, צעצועים, ממתקים והכלה כל תוצרת עצמית, עבודת יד ייחודית ומקורית במגע אישי.
לפסטיבל "חצרות היוצרים" שלושה מסלולים מרכזיים: האחד מסלול המושבה הכולל מס' רב של בתי אמנים ואמן המנדלות איתן קדמי שיצייר מנדלה מחול צבעוני במשך שלושה ימים וביום שישי יערך טקס פירוק המנדלה בשיתוף הקהל. המסלול השני, מסלול התעשיה, הכולל מתחם מרכזי "גלריה שיתופית" המרכזת מספר אמנים ובו גם מסעדות, בית יין, יציאה לרכיבת אופניים ועוד מס' בתי סטודיו של אמנים, והשלישי מסלול המתנ"ס אשר יכלול את המתנ"ס בו יציגו דוכנים של מפעלים שיקומיים של בית אקשטיין, מיצג של אמנות "כשהבית מקבל חיים"- Tape Party (C), מיצג של אמנות רחוב בחזית הבית בשיתוף עם נוער שוחר אמנות וחברים. המיצג יועמד במהלך שלושה ימים וביום שישי תתקיים מסיבת חשיפה עם D.J. הסדנאות תכללנה: סדנאות שוקולד, הכנת 'מד גובה' לילדים כמדבקה על הקיר בעיצוב אישי, סדנאות עיצוב מוצר אקולוגי, הדפסת פרחים על בד, פיסול בבצק סוכר, פיסול בעיסת נייר, הכנת כרטיסי ברכה באוריגמי ועוד.
מבקרי פסטיבל חצרות היוצרים יקבלו קטלוג מהודר הכולל מפה מפורטת, שמות האמנים והדרכה איך להגיע אל כל אחד ואחד מהאמנים במהלך שלושת ימי הפסטיבל, תהינה 3 עמדות חלוקה ברחבי המושבה ובכל בית של אמן יוצב דגל "חצרות היוצרים" המציין את תוצרתו ושמו. במהלך הביקור באירועי הפסטיבל ניתן לסייר בין חצרות האמנים, הן בהליכה רגלית והן באופניים. דף הפייסבוק של פסטיבל מתעדכן כל הזמן וניתן לשאוב מידע ופרטים רלוונטיים. חצרות היוצרים: "חצרות היוצרים 2012 בנימינה - גבעת עדה", אשר מציג חלק נכבד מהאמנים המשתתפים ופרי יצירתם: [קישור]

תאריך:  03/10/2012   |   עודכן:  23/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חצרות היוצרים ה-11 - בנימינה-גבעת עדה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
אצל ד"ר דיוויד סמאדי, מנתח ניתוחי הסרת ערמונית רובוטיים מוביל, סקס אחרי ניתוח ערמונית אצל המטופלים שלו מקבל עדיפות
סיגל אוברמן
ינאי אלפסי
ג'קסון הגיעה לביקור בכנרות ונצ'רס במטרה להיחשף לטכנולוגיות פורצות דרך בתחום איכות הסביבה בכלל – והטיפול במים בפרט. במסגרת הביקור הוצגו לג'קסון מספר חברות פורטפוליו של כנרות ונצ'רס
יחסי ציבור יפעת
רשת מטבחי דקור מתרחבת ומשיקה סניף בוטיק רביעי בירושלים. הסניף הירושלמי ממוקם ברחוב האומן 25 והוא מצטרף ליתר סניפי הרשת בראשון לציון, בני ברק והרצליה פיתוח
ירון לוקר
"דלתות פנדור", יצרנית דלתות הפנים המובילה בישראל, תעניק את החסות הראשית למועדון הכדורסל מכבי ראשון ציון לעונה הקרובה (2012/2013)
רשימות נוספות
הפארק במודיעין ייסגר בפני חרדים  /  עידן יוסף
מרדכי יצהר מארח את סיני תור וביני לנדאו  /  יוסף ארנפלד
3 חניוני חנה וסע לעולים בסוכות לירושלים  /  עידן יוסף
מבקשים סליחה...  /  ציפורה בראבי
הלוואי שהיה "חוק הסליחה"  /  חדי חזן
מצוות חג הסוכות  /  הרב אפרים זלמנוביץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il