X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בנצי ברנדס, ServiceWise: "לצד כל השירותים הנוספים החדשים ש-Salesforce.com מספקת – היא נשארה נאמנה לתחום ה-CRM המסורתי בענן"
▪  ▪  ▪
בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף סרוויס ווייז [יח"צ]

בנוסף, בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף, ServiceWise, מספר בראיון לקראת אירוע שעורכת החברה במלון הרודס תל אביב, על "ענן השיווק" שהוכרז עליו לאחרונה.
"לצד כל השירותים הנוספים החדשים אותם Salesforce.com מספקת – החברה נשארה נאמנה לתחום ה-CRM המסורתי בענן", כך אמר בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף ServiceWise.
ברנדס הסביר את היתרונות העסקיים הגלומים בהטמעה של מערכות Salesforce.com. זאת, לקראת אירוע שעורכת החברה במלון הרודס תל אביב, ב-12 לנובמבר, בהפקת אנשים ומחשבים.
לדבריו, "את התופעה של שימור ה-CRM הבסיסי, אנשי Salesforce.com מכנים 'נאמנות למקור, לגרעין (True to the Core)'. הלקוחות הוותיקים של Salesforce.com רואים איך החברה צועדת קדימה, ומובילה את חזון ה-CRM החברתי תחת הכותרת 'Business is Social'. לצד כלל הפעילויות החדשות, החברה מצהירה כי היא ממשיכה להיות נאמנה לתחום ממנו היא צמחה, למהות הבסיסית של ה-CRM, שכוללת את ניהול תהליכי המכירה, שיווק ושירות הלקוחות".
במהלך הזה, אמר ברנדס, "החברה דואגת לשפר כל הזמן את התהליכים הקיימים ב SalesCloud ו ב ServiceCloud, לדוגמא: שיפור מתמיד של מחולל הדוחות, שדרוג רכיב ה Forecasting ועוד. במסגרת זו, כל שנה החברה מוציאה (כמו שעון) שלוש גרסאות הכוללות רכיבים חדשים ופונקציונליות חדשה לתהליכי המכירות והשירות".
חלק ניכר מהשיפורים נובע מהצעות ורעיונות של לקוחות החברה ברחבי העולם. הרעיונות הללו, סיפר, "מנוהלים במסגרת 'אתר רעיונות' ([קישור]), בו כל לקוח מוזמן להציע שיפור למערכת הקיימת. לקוחות אחרים יכולים לדרג את ההצעה ובסופו של דבר, אנשי Salesforce.com בוחרים מתוך אלפי הרעיונות איזה מהם יש לממש ולהכניס לגרסה החדשה. בכך, החברה מצהירה כי היא לא שוכחת את הלקוחות הקיימים מ-1999".
מה לגבי נושא השיווק?
"אחד העננים החדשים ש-Salesforce.com הכריזה עליהם, הוא "ענן השיווק Marketing Cloud", לצד עננים קיימים של ענן שירות וענן מכירות. השירות מספק לארגון את היכולת למנף אפשרויות מגוונות לשיווק מקוון ברשתות החברתיות באופן אינטגרטיבי ל-CRM. ענן השיווק מסתמך על שתי רכישות אסטרטגיות: ביוני השנה את Buddy Media, שמציעה פלטפורמה לשיווק ברשתות חברתיות [קישור] ובאפריל 2011 את Radian6 – [קישור] ספקית תוכנה לניטור של מדיה חברתית, תמורת 326 מיליון דולרים. שתי רכישות אלה הן הבסיס לענן השיווק. ארגונים יכולים לייצר ולפרסם תכנים וקמפיינים ברשתות חברתיות ומצד שני לעקוב אחר פעילות של גולשים בהן, לנטר פעילות, לזהות מגמות הקשורות לארגון. כך, לדוגמה, יכולה קוקה קולה לדעת מה תגובה של צרכנים למותג פיוז: כיצד הרשת החברתית העולמית מגיבה, האם התגובות חיוביות או שליליות. באמצעות ענן השיווק ניתן לנטר עוד רשתות חברתיות, חוץ מפייסבוק וטוויטר, ניתן לבצע ניטור של בלוגים, על-מנת להבין האם התגובה היא חיובית שלילית. זה ייעשה באמצעות חיתוכים לפי מילות מפתח, לפי אזורים ועוד מדדים.
יכולות אלו שהיום הן חלק בלתי נפרד ממערכת Salesforce, מאפשרות למנהל השיווק לייעל ולהבין איפה להשקיע יותר כסף, לאן להפנות את מאמצי השיווק שלו, והיכן צריך להגביר את הפעילות השיווקית שלו.
ומה בישראל?
"בישראל ענן השיווק הוא חדש ומתפתח. יש בישראל מספר לקוחות מועט שכבר עובד עם Radian 6 ו Buddy Media. אנו מעריכים כי קצב הצמיחה יגדל במהלך שנת 2013. מחקר של גרטנר קבע כי בתוך שנים ספורות תקציב מנהל השיווק בארגונים יהיה גדול מזה של של המנמ"ר, ולשם Salesforce.com הולכת".
"אנו רואים את עצמנו כעת וגם בעתיד", סיכם ברנדס, "כחברה המובילה במתן שירותים מקצועיים ואיכותיים על גבי Salesforce.com ו Marketo ותמיד בוחנים פתרונות ענן נוספים בעלי ערך מוסף.

תאריך:  05/11/2012   |   עודכן:  06/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סרוויס ווייז מארחת את ועידת סיילספורס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור עסיס
ביום חמישי נפתחה בבית האמנים בת"א התערוכה של אמו הפסלת הבינלאומית דינה מרחב שהשיקה תערוכה חדשה, שאצר דורון פולק, המתעדת את הצלחתה בסין ומציגה פסלים, דגמים וצילומים של פסלי הברזל הסביבתיים שלה
אריאל איתן
מאות רוכבי אופניים מרחבי הארץ והעולם צפויים להשתתף השנה במסע האופניים גלגלי אהבה ה-13 למען שיקום ילדי בית חולים אלי"ן, שיתקיים ב-15-11 בנובמבר 2012. המסע יוזנק בערד ויסתיים בירושלים במפגש מרגש עם ילדי בית החולים
יניב כהן
יפעת יחסי ציבור
הייטאצ' מטבחי יוקרה מקיימת קשר ההדוק בין עיצוב ואמנות, מארחת כדרך קבע אמנים ישראלים באולם התצוגה. עתה משיקה הייטאצ' את "WOOD", תערוכה חדשה, עכשווית העוסקת באמנות בעץ. פתיחת התערוכה תתקיים ביום שישי, 9 בנובמבר, והיא תימשך עד סוף ינואר 2013
גלאי תקשורת
בפאנל "גם כאפה זה סוג של יחס - המחאה החברתית והעיתונות, סיבוב שני" שפתח את היום השני של כנס אילת לעיתונות 2012, בהנחייתה של ענת סרגוסטי, מנכ"ל אג'נדה, דנו המשתתפים ביחסה של התקשורת למחאה החברתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il