X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קבוצת אוויס באדג'ט חולקת כבוד לאוויס דרום אפריקה כזכיינית מצטיינת
▪  ▪  ▪

קבוצת אוויס באדג'ט (Avis Budget Group, סימול Nasdaq: CAR) הודיעה על הענקת התואר "זכיינית השנה של אוויס" באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) לאוויס דרום אפריקה, כהכרה במחויבות המתמשכת שלה לספק ללקוחות מוצרים ושירותים מהמעלה הראשונה ועבור אזרחות תאגידית אחראית.
אוויס דרום אפריקה, הפועלת בקרוב לעשרים תחנות בנמלי תעופה ו-130 תחנות במרכזי ערים, מספקת ללקוחות מגוון רחב של פתרונות תחבורה כדי לשרת את הצרכים של לקוחות בנסיעות עסקים ונופש. אוויס דרום אפריקה מציעה השכרת מכוניות, ואנים ומשאיות וכן שירותי השכרת אוטובוסים (coach charter) לקבוצות של עשרה עד שישים אנשים. הנוסעים נהנים גם מהמצוינות בעלת השם העולמי של אוויס בשירות הלקוחות, שירותי פרימיום נהוגים על-ידי נהג, שירותי ליסינג ואביזרים לנהגים עם נכות פיזית.
"אוויס דרום אפריקה משרתת את צרכי שכירת הרכב של הלקוחות באזור יותר מארבעים שנה, והלהט והמחויבות שלה למצוינות בשירות בלתי מעורערת", אמר לארי דה שון, נשיא EMEA, קבוצת אוויס באדג'ט. "אוויס דרום אפריקה בעקביות מתעלה על הציפיות של הלקוחות ומהווה דוגמה לזכיינים בכל EMEA. אנו משבחים את ההישגים שלה ותרומתה להגדלת העסקים שלנו".
בין אם כדי לחוות ספארי של אחד מ"חמשת הגדולים" של דרום אפריקה (תאו, פיל, אריה, נמר וקרנף), לקפוץ בנג'י מגשר בלאוקראנס (קפיצת הבנג'י הגבוהה ביותר בעולם מגשר מסחרי), לספוג את היופי הטבעי של הארץ בחופים, ביערות או בהרים הרבים שלה, או ללמוד על ההיסטוריה והמורשת של המדינה, דרום אפריקה היא יעד תיירות פופולרי לאנשים מרחבי העולם. למעשה, בשנה שעברה יותר משמונה מיליון תיירים ביקרו בדרום אפריקה.
"התיירות היא אחד המגזרים שצומחים הכי מהר בדרום אפריקה", אמר קית רנקין, מנהל עסקים ראשי, אוויס דרום אפריקה. "אנו מתגאים מאוד בכך שאנו נותנים ללקוחותינו את פתרון התחבורה הטוב ביותר וגאים לקבל את התואר "זכיינית השנה של אוויס" ב-EMEA. אנו מצפים להמשיך להתעלות על הציפיות של הלקוחות".
ההכרה כזכיינית השנה של אוויס באה אחרי סדרה של פרסים בענף שהוענקו לאוויס דרום אפריקה. אוויס דרום אפריקה הוכרזה "חברת השכרת המכוניות הטובה ביותר" בפרסי הנסיעות העסקיות של BT Africa וזכתה במקום הראשון בקטגוריית השכרת מכוניות בפרסי השירות של דרום אפריקה. אוויס דרום אפריקה קיבלה גם את פרס המותגים המובילים של הסנדיי טיימס בקטגוריה "השכרת המכוניות הטובה ביותר" זאת השנה התשיעית ברציפות. ובפעם החמישית ברציפות, אוויס דרום אפריקה נבחרה כ-"חברת ניהול ציי הרכב הטובה ביותר" בדרום אפריקה על-ידי כתב העת Professional Management Review.
אוויס דרום אפריקה היא זכיינית של אוויס השכרת מכוניות בבעלות עצמאית הפועלת באופן עצמאי. לזכיינים כמו אוויס דרום אפריקה יש זכות לפעול במסגרת המותג אוויס בטריטוריות מוגדרות ובהתאם לסטנדרטים המחמירים של המותג אוויס.
אודות קבוצת אוויס באדג'ט
קבוצת אוויס באדג'ט היא ספקית גלובלית מובילה של שירותי השכרת רכב באמצעות המותגים שלה אוויס ובאדג'ט, עם 10,000 תחנות השכרה בכ-175 מדינות ברחבי העולם. קבוצת אוויס באדג'ט מפעילה את רוב סניפי השכרת הרכב שלה בצפון אמריקה, אירופה ואוסטרליה באופן ישיר, ופועלת בעיקר באמצעות זכיינים בחלקים אחרים של העולם. לקבוצת אוויס באדג'ט יש בערך 29,000 עובדים והמטה שלה נמצא בפריספאני, ניו ג'רזי. למידע נוסף, בקרו באתר www.avisbudgetgroup.com

תאריך:  05/11/2012   |   עודכן:  06/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אוויס / Avis
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אוויס באדג'ט חולקת כבוד לאוויס ד.אפריקה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל סופר
בנצי ברנדס, ServiceWise: "לצד כל השירותים הנוספים החדשים ש-Salesforce.com מספקת – היא נשארה נאמנה לתחום ה-CRM המסורתי בענן"
דרור עסיס
ביום חמישי נפתחה בבית האמנים בת"א התערוכה של אמו הפסלת הבינלאומית דינה מרחב שהשיקה תערוכה חדשה, שאצר דורון פולק, המתעדת את הצלחתה בסין ומציגה פסלים, דגמים וצילומים של פסלי הברזל הסביבתיים שלה
אריאל איתן
מאות רוכבי אופניים מרחבי הארץ והעולם צפויים להשתתף השנה במסע האופניים גלגלי אהבה ה-13 למען שיקום ילדי בית חולים אלי"ן, שיתקיים ב-15-11 בנובמבר 2012. המסע יוזנק בערד ויסתיים בירושלים במפגש מרגש עם ילדי בית החולים
יניב כהן
יפעת יחסי ציבור
הייטאצ' מטבחי יוקרה מקיימת קשר ההדוק בין עיצוב ואמנות, מארחת כדרך קבע אמנים ישראלים באולם התצוגה. עתה משיקה הייטאצ' את "WOOD", תערוכה חדשה, עכשווית העוסקת באמנות בעץ. פתיחת התערוכה תתקיים ביום שישי, 9 בנובמבר, והיא תימשך עד סוף ינואר 2013
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il