X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪
בעיניים אובייקטיביות

בשבוע זה, האנרגיות הכלליות ביקום בעולם נוקשות במקצת בגלל שילוב הכוכבים המשמעותיים פלוטו וסאטורן. סאטורן, הכוכב המביא איתו קשיים וצורך לטפל בנושאים שעדיין לא טיפלתם בהם, נמצא החודש על מעלת התחנה לפני תחילתו במהלך הרטרו. ואילו פלוטו, הכוכב המביא למחיקת דפוסי התנהגות מהעבר עד ליסוד, נמצא היום בפעם השנייה בדיוק במעלה בה היה כבר בתחנה. למעשה, שני כוכבים אלו גורמים לאדם לעשות שינוי ולכן תקופה זו מביאה איתה חשבונות נפש לצד צורך פנימי בהתחלות חדשות.
הכוכב וונוס, המשפיע על מערכות יחסים וכספים עובר השבוע למזל דלי ועובדה זו מורידה במעט מהאופי הבסיסי של הכוכב.
מטבעו, וונוס הוא כוכב חם השואף ליחסים חמימים וצמודים ואילו במהלך ביקור הכוכב בחודש הקרוב במזל דלי יורגש יותר קור וריחוק. במערכות יחסים זוהי אינה עובדה משמחת כיוון שמי שמטבעו מבקש לעצמו "יחד", הרי שהפעם תהיה יותר תחושה של ניכור באוויר, שתוצאה שלה היא תחושה של בדידות. ולמרות האמור, הרי שברמה הגלובאלית, וונוס במזל דלי תועיל יותר, כיוון שהשיפוט יהיה הרבה יותר אובייקטיבי ויעיל ולא תהיה נטייה של חוסר שיפוט הגיוני בגלל הצפה רגשית המונעת מההיגיון לחשוב כיאות. ולכן, בכל הנוגע לכספים זוהי תקופה טובה להשקעות כיוון שהיא מביאה איתה זהירות וחשיבה הגיונית ומעשית.
הכוכב מרקורי, האחראי על חשיבה ותקשורת עובר למזל גדי, זהו המזל בו הוא גם יבצע את הנסיגה המתקרבת והבאה שלו בתחילת החודש הבא.
בחודש האחרון שהה כוכב התקשורת במזל קשת ולכן היה צורך לפתור בעיות רציניות ומשמעותיות ביקום בצורה מקורית. ואולם, המעבר למזל גדי מחזיר את החשיבה במידה מסויימת אחורה כיוון שהוא מביא איתו חשיבה הגיונית, קרה, מעשית וחסרת ספונטאניות. כל מי שמנסה בתקופה זו להביא ולייצר דברים חדשים ואפילו רעיונות שכדאי לטפח אותם מחדש כדי שבעתיד יועילו יותר, ייתקל בקשיים. היתרון בחשיבה זו היא מניעת האנשים לפעול באופן ספונטאני אלא בצורה מחושבת ואחראית.
הדרך בה תראו את העובדות תהיה הרבה יותר מעשית וריאלית, ולמעשה, כדי לקדם נושאים שונים יש לחשוב בצורה אובייקטיבית, כך שבסך-הכל הכוכב אינו מביא איתו צלילים רומנטיים, אך מי שמבקש מעשיות - זה הזמן וזה המקום.
והרי התחזית...
קשת
בחודש זה יחזרו אליכם הכוחות, כיוון שכוכבים רבים נמצאים במזל שלכם. הנושאים העומדים על הפרק יהיו נושאי זוגיות וקריירה. למעשה, שני אלו עומדים לעמוד במבחן המציאות מול טלטלות החיים. הצורך שלכם שדברים יתחילו לזוז עלול לעלות לכם בהתנהגות אגרסיבית במקצת. היזהרו לא לדחוק את עצמכם ולא את הזולת למקומות בהם אין דרך חזרה. גם נושאי עבודה ימשיכו להיות רגישים עבורכם.
גדי
יש לכם צורך להתרחק מהסביבה שלכם ולהיות עם עצמכם בלבד. אתם מתעמתים עם כל נושאי הבדידות בחייכם כיוון שלמרות שאתם זוכים לאהדה, הרי שבנושאים משמעותיים הדורשים ארגון מחדש בחייכם אתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך רק על עצמכם. מבחינה כלכלית זוהי תקופה שאתם עדיין פתוחים לאפשרויות חדשות ואולם אתם צריכים להתייעץ עם אנשי מקצוע מתאימים כדי לדעת כיצד להתנהל נכון.
דלי
מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה היותר טובה של חייכם כיוון שנפתחו בפניכם אפשרויות חדשות להיכרויות. וונוס אלת האהבה נמצאת במזל שלכם ותגרום לכם לימים טובים של אהבה ונתינה הדדית. גם יופיטר כוכב השפע עומד להיכנס אל המזל שלכם כך שניתן לומר ששנה זו עומדת להיות השנה שלכם בכל תחומי החיים. ההזדמנויות עומדות להגיע אליכם ולכן היו פתוחים לקבל אותן.
דגים
נראה שבשבוע זה תהיו עסוקים בנושאי עבודה. ייתכן ואתם מנסים לעשות שינויים שיקדמו אתכם אך בכל פעם אתם מרגישים שעומדים נגדכם מכשולים שאינכם יכולים להסיר למרות שאתם עובדים קשה כדי לעשות זאת. הצורך שלכם בעצמאות עומד כנגדכם לעיתים כיוון שהוא עלול לגרום לכם לפעול בצורה מהירה מידי וללא מחשבה קודמת. נסו להתייעץ עם חברים קרובים ולשמוע גם דעה אובייקטיבית.
טלה
ימים אלה מתאימים לכם לנסיעות, טיולים והיכרויות עם אנשים חדשים. תחומי העניין והעבודה שלכם עומדים להשתנות ולכן מומלץ לכם להתארגן מחדש, לנסוע, לטייל ולבלות כדי שאחר כך כשתיכנסו לסגנון חיים חדש לא תגידו שלא מיציתם את האפשרויות שעמדו בפניכם. זוהי תקופה מצויינת מבחינה חברתית ולכן מומלץ לכם להרחיב את קשת האפשרויות החברתית העומדת בפניכם.
שור
וונוס, הכוכב האחראי על יחסים בין אישיים נמצא אצלכם בבית הקריירה. עובדה זו עשויה להצביע על עזרה שתקבלו מחברים קרובים בכל הקשור לנושאי העבודה שלכם. ייתכן ותקבלו עזרה באופן בלתי צפוי מאנשים קרובים ועובדה זו תדחף אתכם קדימה בתחומים הכל כך חשובים לכם. השנה ייכנס כוכב יופיטר המביא שפע אל בית הקריירה שלכם ומומלץ לכם להיערך רגשית עבור ההזדמנויות שיגיעו אליכם.
תאומים
נושאי זוגיות ושותפויות עומדים להיות משמעותיים אצלכם ותאלצו לבחון את כל הנושא הזה מחדש ביחס להתנהלות חייכם. היזהרו מאירועים שיגרמו לכם לנהוג באופן פתאומי ואולי קצת אימפולסיבי. צפו לחוסר יציבות בנושאי עבודה ונכון שבדרך כלל אין לכם בעיה עם זה בגלל היותכם אוהבי שינויים, אלא שהפעם אתם צריכים להיזהר מהעובדה שאתם בעצמכם עשויים לטרפד את ההזדמנויות הנופלות בידיכם.
סרטן
משבוע זה, הנושא הדומיננטי בחייכם אמור להיות עבודה. עומדות להיווצר התרחשויות רבות שמוטב לכם לנצל אותן לטובתכם. יקומו הזדמנויות נהדרות לשווק את עצמכם מבחינה מקצועית. ייתכן שדברים רבים ייעשו תחת לחץ, אך אין ברירה זוהי הזדמנות שחבל להחמיץ. כספים שיגיעו מאחרים לאחר שציפיתם להם רבות יעזרו לכם לחלץ את עצמכם מהמצב העדין בו שהיתם.
אריה
בית היצירה שלכם עמוס בכוכבים כך שהרעיונות שלכם עכשיו טובים מתמיד בפתרון כל מיני בעיות וקונפליקטים שעלולים להיווצר. גם נושא מערכות היחסים יעלה על הפרק בגלל הימצאות מארס, הכוכב המביא איתו פעולה ועשייה בבית הרומנים שלכם. עובדה זו מלמדת על הצורך שלכם לממש את מערכות היחסים שלכם בצורה ממשית ולא להשאיר אותן אפלטוניות. הנושא הכספי ממשיך להעיק ועליכם להיות זהירים ומחושבים בנושא.
בתולה
בחודש זה ייעצר הכוכב סאטורן המביא איתו קשיים של הסתגלות, רצינות ומעצורים במזל שלכם, כך שנראה שהאנרגיות הכלליות די קשות ולכן, מומלץ לכם להישאר נאמנים לדעותיכם ולצרכים האישיים שלכם. ייתכן שאנשים קרובים אליכם במעגל הראשון של חייכם ירצו לערער את הביטחון האישי בהם אתם מתנהלים, אך אתם לא תוכלו לתת לכך יד ולמרות הקשיים - תעברו את התקופה בצורה מוצלחת.
מאזניים
ההתנהלות החדשה בחייכם גורמת לכם למהפכים עם המשפחה הקרובה. נראה שזה הזמן לערוך בדק בית ולבדוק את מערך היחסים והכוחות בסביבה הטבעית שלכם והכוונה גם למשפחה וגם לחברים. ייתכן שירצו מכם דברים שלא תוכלו לממש אך אתם בטוב לב שלכם תרצו להמשיך ולהעניק - בעיקר כדי להרגיש שיש לכם מקום ואתם רצויים. אל תהססו לשמור על הגבולות הטבעיים שלכם.
עקרב
הנושא הכספי בחייכם מועד לפורענות וזאת בגלל העובדה שאתם נדרשים לחסכנות ולהידוק החגורה. ההכנסה הכספית שלכם לא כפי שציפיתם ולכן נראה שאתם מתאמצים יתר על המידה לעשות שינויים ולהוכיח את עצמכם. עליכם להבין ולהפנים שבנסיבות שנוצרו אתם אכן עושים את המקסימום. את התמיכה במצב הזה תמצאו בתוך עצמכם ובמימוש התכונות היצירתיות שלכם.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  10/12/2008   |   עודכן:  10/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אדמונד חסין
ההיסטוריה היהודית הוכיחה שהניסיון להציב את המפעל הציוני על חולות נודדים, ללא חיבור למקורות יניקה יהודיים לא יצלח
קובי לירז
הכשלים בבחירות הממוחשבות מעידים שלהיי-טק הישראלי דרושה קצת צניעות. חשבון נפש של איש היי-טק ביום לאחר ש"המחשבים היכו שנית"
קובי לירז
כמה הסברים קצרים למי שלוקח ברצינות את הביקורת של השמאל על רשימת הליכוד
ראובן לייב
בלב-ליבה של בואנוס-איירס אפשר לטעום בו, על קצה המזלג, את טעמה של ארגנטינה כולה
ד"ר חיים משגב
הרשימה שבחר הליכוד, ככל שהיא 'מפחידה' אנשים במחנה השמאל הולכת לעשות את מה שהיה צריך לעשות כאן מזה הרבה מאוד שנים. לומר לכל העולם שאנחנו כאן לתמיד - ושאין כל סיכוי שניתן לאחרים להכריע במקומנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il