X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מזל דגים והתאמתו לשאר המזלות תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

בימים אלה, בהם חוגג מזל דגים את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים / או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות המים והאדמה: סרטן, עקרב, גדי, שור ובתולה מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.
מזל דגים והתאמתו לשאר המזלות
מזל דגים עם מזל דגים - זהו שילוב מעניין ודי נפוץ אם כי לא מומלץ במיוחד. הדגים כשלעצמו הוא מזל פסיבי שזקוק לניעור משמעותי כדי שיזיז את עצמו לעשייה ולכן, כאשר שניכם מאותו המזל, ייתכן שתשקעו בשיגרה מבלי יכולת לצאת ממנה. היזהרו!
טלה עם מזל דגים - שילוב כזה יכול להתקיים בספרים, אך במציאות קשה למצוא זיווג כזה שגם יצליח. הצרכים ההדדיים שונים כשלטלה בעיקר, אין סבלנות לקשיים הרגשיים של הדגים וזה יחשיב את הטלה כאנוכי. מומלץ לסגפנים!
מזל שור עם מזל דגים - זהו אחד הזיווגים המוצלחים בגלגל המזלות. הדגים ימצא כר נרחב לשים עליו כתף ולבכות על קשיי היום יום, בעוד השור מבחינתו ירגיש חזק ותומך, יקבל את החיזוקים המתאימים כך שיוכל לתחזק את עצמו וגם לדחוף את הדגים לעשייה. מומלץ!
מזל תאומים עם מזל דגים - זהו קשר שנועד כמעט מראש לכישלון. הדגים ירצה כל הזמן שוב ושוב אישורים לכך שהוא נאהב ואילו התאומים יחשוב שהדגים הינו נודניק זולל אנרגיה. הקצב הפנימי שלכם אינו מתאים כך שחבל לכם מראש להתאמץ על בניית הקשר!
מזל סרטן עם דגים - זהו שילוב מוצלח ואפשרי כיוון ששני הצדדים יבינו את הצרכים של הצד שכנגד וינסו לעזור זה לזה. ייתכן שמרוב שתהיו עסוקים בטיפול ובארגון המשפחה והמשפחתיות, תזניחו מבלי משים את הזוגיות, עובדה שתקשה עליכם. למתחילים - נא בזהירות!
מזל אריה עם מזל דגים - זוגיות בין שני מזלות אלה כמעט ולא תמצאו כיוון שהצרכים הרגשיים של שני המזלות, כל כך שונים האחד מהשני, כך שכמעט אין סיכוי שמראש הם יתחברו להם ביחד. הדגים מהר מאוד ירגיש קורבן מול שליטתו של האריה. טוב למי שאוהב ונהנה להיות קורבן!
מזל בתולה עם מזל דגים - שילוב שני מזלות אלו מוצלח מאוד בגלל העובדה שזהו שילוב מזלות משלימים בגלגל המזלות. הבתולה ההגיונית והמחושבת זקוקה לרגישות של הדגים ואילו הדגים צריך לשלוט על הרגש בעזרת ההיגיון. שניכם עשויים לקבל מהקשר כלים משמעותיים לחיים. מומלץ!
מזל מאזניים עם מזל דגים - כמעט שלא תמצאו את הקשר הזה מתקיים במציאות בגלל השינויים בצרכים החברתיים והרגשיים של שני מזלות אלו. המאזניים לא יכול לתת מעצמו לעומק ומעדיף גינונים חיצוניים, ולעומת זאת - הדגים מחפש קשר סימביוטי. לא מומלץ!
מזל עקרב עם מזל דגים - זהו קשר מעניין ומלמד לשני הצדדים. הדגים ימצא לו בן ברית שיקשיב, יבין ויפנים את בעיותיו הרגשיות, אך בסופו של דבר, העקרב שהינו מעשי ותכליתי ירגיש שנמאסו עליו הבכיות של הדגים וינסה להשתחרר מהקשר. מומלץ לאלו שאינם אוהבים שינויים!
מזל קשת עם מזל דגים - זהו אחד הזיווגים המאוד שכיחים בגלגל המזלות, אך יחד עם זאת, קשה מאוד להחזיק מעמד בזוגיות זו. הדגים, שלכאורה רגוע ושקט, מכבה בהתנהגות שלו את הדינמיות השואפת להתפרץ של הקשת ועל כן, לאורך זמן הקשת ירגיש חנוק.
מזל גדי עם מזל דגים - הדגים חייב למצוא לעצמו עוגן על-מנת להרגיש ביטחון ואין כמו מזל גדי לתת את תחושת היציבות והאחריות לכל מכאובי הגדי. הדגים לעומת זאת יצליחו להעניק לגדיים את הרגש אותו הם בדרך כלל לא מרשים לעצמם להראות! מומלץ וכדאי!
מזל דלי עם מזל דגים - לא נראה שיש קשר בין שני מזלות אלו. מזל דגים המזוהה עם אלמנט המים ישאף לזוגיות צמודה ואינטנסיבית ואילו מזל דלי אוהב החופש לא ייתן מעצמו ולכן, כל צד ימשוך לכיוון שלו כשכל צד יסבול בסופו של דבר. לא מומלץ!
  • להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות.
  • כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.

והרי התחזית...

דגים
תקופת יום ההולדת הינה תמיד תקופה בה תהיו יותר עמוסים לעומת ימים אחרים בשנה. אתם מעדיפים כרגע לפנק את הקרובים והם מצידם מחזירים לכם ברגשות הוקרה. היחסים האישיים שלכם אמורים לפרוח כתוצאה מהערכה מחודשת זו של הקרובים אליכם. ובכל זאת, מומלץ לכם לא לשתף את כולם בתוכניתכם, ואת מחשבותיכם השאירו לעצמכם, וכך, עד אשר תהיו בטוחים שמטרותיכם הינן זהות.
טיפ לילידי השבוע - זה הזמן הנכון לעסוק בפיתוח ובטיפוח האני הפנימי והאגו שלכם. למרות שאתם מזל שבדרך כלל נותן לאחרים ללא גבול, הרי שהגיע הזמן שלכם לדאוג גם לעצמכם.
טלה
הכוכב ונוס מבקר במזל שלכם וגורם לכם לרצות לצאת ולבלות, להכיר אנשים חדשים ולהרחיב את המעגל החברתי שלכם... ואולם, עליכם להיזהר, כיוון שבחודש הקרוב ייכנס בדיוק אותו הכוכב לנסיגה ועשוי לגרום למערכות היחסים שלכם לצאת מאיזון. ולכן, מומלץ לכם כבר מעכשיו לנהוג בזהירות במידת היכולת שלכם. כוונת נסיגת הכוכב היא להאיר את הבעייתיות במערכות היחסים הכוללות שלכם, על-מנת שתוכלו לתקן אותן.
שור
נראה שמערכות היחסים שלכם זקוקות למידה מסוימת של חשאיות. ייתכן שאינכם מודעים לכך, אך נראה שאינכם מודעים לכל המתרחש במערכות היחסים הקרובות שלכם. זה הזמן להשקיע את כל מרצכם בעבודה. הזדמנויות חדשות שתקבלו יעזרו לכם לשקם את הביטחון האישי שלכם שנפגם לאחרונה כתוצאה מכך שהממונים עליכם, אלו שהיו לכם ציפיות גבוהות מהם, איכזבו אתכם. אך מעכשיו, נפתח מחדש חלון ההזדמנות.
תאומים
בחודש הקרוב ייפתחו בפניכם הזדמנויות חדשות בנושאי עבודה ותוכלו להוכיח את עצמכם ואת יכולותיכם. ייתכן שהעבודה החדשה תהיה כרוכה בנסיעות ממקום למקום. זה הזמן שלכם לשווק את עצמכם במקומות חדשים ולפתוח לעצמכם עוד מקומות ואפשרויות חדשות. מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה מצוינת, בה יש לכם אפשרויות להכיר אנשים חדשים שיצקו תוכן חדש אל תוך חייכם.
סרטן
משבוע זה תיאלצו לנסוע למקומות שונים קרובים ואף מרוחקים כתוצאה מסגנון העבודה שלכם. שינויים וחוסר יציבות עדיין קיימים בכל הקשור לקשרים במקומות עבודה המרוחקים ממקום מושבכם הרגיל. זה הזמן שלכם לבנות יחסי ציבור ולהפעיל קשרים דרך אנשים קרובים וחברים שיכולים לעזור לכם בבנייה של תדמיתכם בעיני האחרים. כספים שאתם מחכים להם אמורים להתחיל להגיע.
אריה
בתקופה זו אתם עסוקים מאוד בבחינת עצמכם למול האחרים. זוהי תקופה רגישה, כיוון שאתם מבינים כיצד אתם נכנסים אל תוך מערכות יחסים וקשרים עם כל הלב והנשמה ואילו לא בהכרח אתם מקבלים את התמורה ההולמת להשקעה שלכם. כיוון שכך, זוהי תקופה מצוינת לבחון את הסביבה בה אתם נמצאים מול הצרכים האישיים שלכם, ולבדוק, האם אכן אתם מוכנים להמשיך ולהתנהל באותה הדרך כפי שזה נראה היום.
בתולה
אתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת ולכן תקופה זו הינה משמעותית ביותר לבדוק את הצרכים שלכם בעבודה ובזוגיות. יש לכם אפשרויות חדשות לבנות את עצמכם במקום העבודה ולקבל את ההכרה לה אתם כל כך מייחלים. ייתכן שהקרובים לכם אינם משתפים איתכם פעולה כפי שהייתם רוצים ועובדה זו מאוד מצערת ומתסכלת. השינויים האישיים אותם אתם רוצים לבצע, ממש מתחננים בפניכם, שאכן תקיימו את משאלות ליבכם.
מאזניים
הכוכב ונוס נמצא בבית הזוגיות שלכם ולכן תקופה זו טובה לחיזוק הזוגיות שבחייכם ואולם מאחר שבחודש הבא הכוכב נכנס לנסיגה, הרי שכל מערכות היחסים שלכם יעמדו בסימן שאלה ואתם תצטרכו להתעמת מחדש עם שאלות קיומיות מאוד נוקבות שלעיתים מחוסר רצון להגיע להחלטה אתם דוחים אותן. לא תוכלו להמשיך בדרך התנהגותכם זו לאורך זמן, כיוון שהמציאות תטפח על פניכם ולא תוכלו שלא לראות את העובדות.
עקרב
בתקופה האחרונה היה לכם יותר רצון להתכנס ולהיות בתוך ד' אמותיכם. שיפור היחסים במשפחה הינו דבר חשוב ביותר עבורכם ובמיוחד לשם בניית תוכניותיכם העתידיות. ייתכן שאתם מתלבטים עם עצמכם כיצד אתם רוצים להמשיך ומהי הדרך הנכונה לכם ואולם נראה שדרך ההתנהגות שלכם הינה נכונה, כיוון שיש לכם רצון להיפתח ולשתף את הקרובים אליכם בתוכניותיכם. הגיע הזמן לחזור לתחביבים ישנים ולפתח אותם.
קשת
נראה שהמציאות בה אתם חיים מכריחה אתכם להשקיע את מירב מרצכם בטיפוח הסביבה הקרובה בה אתם חיים. יש לכם עכשיו רצון וחשק לשנות/לארגן ולסדר את פינתכם האישית כדי לעשותה נעימה ונוחה לכם. נראה שהיחסים עם הקרובים לכם זורמים על מי מנוחות ובמידה שאתם רוצים לשנות ולהשתנות, הרי שתקבלו את כל העזרה והסיוע מאנשים קרובים לכם ועדיף כאלו שמעניקים לכם אנרגיה חיובית וזורמת.
גדי
כאנשים מאוד פרקטיים, אין פלא שאתם עסוקים כמעט כל הזמן בנושאי כספים. יש לכם רצון בלתי נלאה לשפר את מצבכם הכלכלי ואתם אכן פועלים לשם כך במלוא המרץ. שנה זו מצוינת לעשייה, כך שמומלץ לכם לא לבזבז את ההזדמנויות שעומדות להגיע אליכם. שתפו אנשים קרובים ואנשי מקצוע שאתם סומכים עליהם, כדי שתוכלו לבדוק ולבחון את הרצון שלכם מכיוונים נוספים, ובכך תמנעו מעצמכם טעויות.
דלי
בשבוע זה תהיו עסוקים בענייני כספים. נראה שזה הזמן הנכון לפתוח נושא זה ולבדוק אותו בעזרת אנשים קרובים ועדיפה עזרת בעלי מקצוע. אתם נמצאים בשלב של התחלות חדשות בחייכם. מרבית הכוכבים נמצאים במזל שלכם ונותנים לכם את הדחיפה שהייתה נחוצה לכם עד עכשיו כדי להניע את הנושאים שהיו תקועים במשך זמן רב. במידה שתגלו סובלנות ונחישות, הרי שתצליחו במטרותיכם.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  25/02/2009   |   עודכן:  25/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד מלי פולישוק-בלוך
מפלגה שמתיימרת להיות מרכז התחפשה לשמאל, הבוחרים מהשמאל הצביעו למפלגה שנבחריה ברובם ימנים ולבסוף קיבלנו כולנו את ביבי שרוצה להרכיב ממשלה ימנית קיצונית עוד יותר. הללויה
ד"ר אברהם בן-עזרא
מצפים משר חוץ של ישראל כי יהיה בקי במהלכים אם לא יוזם להם, מעורה במדיניות החוץ ולא משקיף לה, ומתכנן את צעדיו בעורמה - זה לא כ"כ קורה עם לבני המגלה צפונות ליבה ומתמסרת בקלות מול יריבי ואויבי מדינתה בהצהרות שעושות טוב רק להם, בעניין מדינה פלשתינית אשר גם המסכימים להקמתה תוך אי-הבנה כי מדובר במדינת-כנופיות-טרור, לא אמורים לומר זאת השכם והערב כאילו זה חלומם הרטוב
ד"ר אברהם שלום
כאשר לבני טוענת כי הצטרפות לממשלת נתניהו תפר את הבטחותיה לבוחריה, עליה לפשפש במעשיה בזמן ממשלת שרון
נרי אבנרי
בעיה: האיש היחידי שהחוק הסמיך אותו להטיל על המנצח את מלאכת הרכבת הממשלה זה הנשיא שמעון פרס. והוא, דווקא הוא, חושב שבמקרה הזה - 27 זה יותר מ-28. המנטרה של לבני לא חדרה לתודעתו של כבוד הנשיא, אפילו שהמהפנט הידוע יואל חסון גויס כדי לתקוע בתודעתו את המנטרה הזאת
יניב רוזנאי
יש לעשות סדר בין האקסיומות השונות הנזרקות לאוויר בתקופה האחרונה בדבר היבטיה המשפטיים של הלחימה בעזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il