X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה השקיעה השנה בשמונה חברות ישראליות מתוך 51 בכל העולם, אמר יאנג סון, נשיא החברה למדיניות אסטרטגית הוא ציין בנאומו במרכז פרס לשלום כי "סמסונג הולכת ומגדילה את ההשקעה שלה כאן"
▪  ▪  ▪
יאנג סון, נשיא סמסונג למדיניות אסטרטגית [צילום: AP]

"במהלך 2014 ביצענו 51 השקעות בחברות טכנולוגיה שונות, מתוכן שמונה ישראליות. זה יותר מכל חברה גלובלית אחרת. אני לא יכול לומר כמה השקענו, אבל ההשקעה שלנו בישראל הייתה השנייה בגודלה במהלך השנה האחרונה. העובדה הזאת מראה מהי החשיבות שאנחנו מקנים למה שמתרחש בישראל מבחינה טכנולוגית", כך אמר יאנג סון, נשיא סמסונג למדיניות אסטרטגית.
סון אמר את הדברים במפגש עיתונאים שנערך במרכז פרס לשלום, שם קיימה קבוצת האסטרטגיה והחדשות של החברה (SSIC) בישראל כנס בהשתתפות כ-200 יזמים ישראלים. סון אף היה הנואם הראשי בכנס.
הוא ציין כי ההשקעות שמבצעת סמסונג בחברות הן בכמה רמות: "בחלק מהן אנחנו משתדלים להיכנס ממש מוקדם, אם אנחנו רוצים לקדם ולעודד אותן. לפעמים אנחנו משקיעים בשלב שבו החברה כבר הציגה איזושהי הוכחה ומתאים לנו לקחת אותה לשלב הבא. בפעמים אחרות אנחנו לא משקיעים אלא נכנסים כשותפים כדי לקדם את המוצר לשוק. במקרים כאלה, אנחנו עובדים עם החברה כדי להכין את המוצר או הפלטפורמה שלה לצריכה. חלק מהעבודה שלנו הוא לקחת את הרעיון ולהפוך אותו למציאות".
לדברי סון, הנוכחות של סמסונג בישראל "חדשה יחסית", אולם חלק מהפיתוחים בארץ כבר משובצים בטלפונים של החברה ובטכנולוגיית הענן שלה, גם אם לא באופן ישיר. "ייתכן שחלק מהניסיונות שאנחנו מנסים בישראל לא יצליחו, אבל חשוב לשחק עם ארכיטקטורות ורעיונות חדשים, גם אם זה לא ייצא בסופו של דבר כמוצר. זו גם הסיבה שאנחנו הולכים ומגדילים את ההשקעה שלנו בישראל", סיפר.
מהם התחומים שמעניינים את סמסונג?
לדבריו, "יש לנו יותר מוצרים להציע מכל חברה אחרת, וזה מה שדוחף אותנו. סמסונג היא חברה מוכרת לצרכנים ומעוניינת למכור מיליוני יחידות מכל מוצר. יש הרבה מאוד דברים שיכולים להשפיע על הצרכנים ואנחנו מחפשים את הטכנולוגיות שיעשו זאת".
הוא ציין כי יש לסמסונג מרכזי חדשנות בישראל, בקוריאה הדרומית, בעמק הסיליקון בארצות הברית ובבריטניה. לדבריו, המרכזים הללו פועלים בצמוד ליזמים, סטארט-אפים ומוסדות אקדמיים כדי לחקור הזדמנויות חדשות, תוך ניצול הנוכחות הגלובלית והניסיון הטכנולוגי שיש לסמסונג להציע.
"התחומים העיקריים שמעניינים אותנו הם בריאות דיגיטלית, אבטחה, אחסון והאינטרנט של הדברים", אמר סון. "לדוגמה, בתחום האחסון מעניינת אותנו ההתקדמות בהיררכיות האחסנה השונות. זיכרון ה-NAND הרבה יותר זמין כיום וכחברה מובילה בתחום, הצגנו בתערוכת CES האחרונה כונן SSD בגודל של טרה-בייט, כמו קובייה קטנה. כמויות המידע גדלות בכל שנה ביותר מ-50%. סמסונג מחזיקה בכ-40% משוק הזיכרון והיא רוצה להיות שם כשהארכיטקטורה של הזיכרון תשתנה. ישראל היא מקום טוב ששינוי כזה יבוא ממנו".
סון סיפר שיש דברים שלכאורה נראים פחות חשובים, אבל יכולים להשפיע על חיינו במידה רבה. "תחשבו למשל על הסוללה", אמר. "היא מעניינת את כולנו כי אנחנו משתמשים בה במכשירים שונים. אנחנו מקווים למצוא תשובה טובה לבעיות הקיימות של הסוללות - מנפח ועד זמן טעינה, ובעיות שנובעות מטבעה של הכימיה. קיצור של זמן הטעינה יכול ממש לשנות את חיינו. תחשבו כמה זמן נוכל לחסוך אם הטעינה המלאה תהיה הרבה יותר מהירה".

פורסם במקור: אנשים ומחשבים (1.2.15)
תאריך:  02/02/2015   |   עודכן:  02/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סמסונג
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"השקעתנו בישראל - השנייה בגודלה בעולם"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כינוסים - ועידות
מערכת אנשים ומחשבים
מנהלי החברות הגדולות, בהן גוגל, מיקרוסופט, פייסבוק ו-וודפון, התכנסו על-מנת לדון בפס הרחב, באינטרנט של הדברים ובשאר ההתפתחויות הטכנולוגיות
יוסף שפירא
נאום מבקר המדינה במליאת כינוס שדרות לחברה ולידידות 2014 [ג' בכסלו תשע"ה, 25.11.2014]
עופר וולפסון
בדיון הוועדה לביקורת המדינה התגלה כי הרשתות סירבו למסור נתונים לאוצר    רמי לוי על המחירים בפיקוח: "מחיר גבינת 'עמק' מפוקח, אך אם יאפשרו ייבוא חופשי - אני מבטיח כי המחיר ירד לפחות ב-50%"
עופר וולפסון
פול לנדס בכנס שדרות: "המדינה הגיעה למסקנה שקליטת כספים של יהודים מחו"ל שלא שילמו מס במדינותיהם, גורמת לנזק תדמיתי וכלכלי"    הערכת היקף העסקות שלא דווחו ב-2013: כ-335 מיליארד שקל
עופר וולפסון
בוועידה השנתית למימון תאגידי, דנו בכירי שוק ההון באלטרנטיבות למימון וגיוס כספים לחברות    הוועידה מתקיימת בתקופה שבה יש פעילות מעטה בבורסה בתל אביב ושאלת האפיקים האלטרנטיביים היא בעיה בוערת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il