X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ארוחה ב"סזאר" שבפארק המדע רחובות היא חוויה גסטרונומית
▪  ▪  ▪
מסעדת סזאר

פארק המדע ברחובות זכה באחרונה לתנופת-בנייה מאסיבית, ומלבד שהוא מאוכלס בשפע מוסדות ותעשיות עתירות-ידע, הוא גם מספק עכשיו למבקרים בו חוויות קולינריות עשירות.
בין שפע המסעדות שצצו בו באחרונה, בולטת במיוחד "סזאר" החדשה, שמציעה לסועדים בה אוכל ישראלי, עם נגיעות איטלקיות וצרפתיות מוצלחות. המסעדה, שברחוב פקריס 3, קרויה על שם סבו של אחד הבעלים, שהיה בעצמו מסעדן מיתולוגי עוד במולדתו, טוניס.
העיצוב של "סזאר" הוא מודרני וחמים, המשרה על הסועדים אווירה רומנטית נעימה ונינוחה. כיוון שכך, בחרנו לארח בה את בני המשפחה - חמישה מבוגרים וילד. הלכנו על התפריט העסקי, העשיר והמגוון, המציע בכל ימות החול של השבוע ארוחה כוללת, של מנה ראשונה, עיקרית ושתייה קלה, במחיר של 69 שקל. בסופו של דבר אפילו חרגנו מעט מהעסקית, כשהוספנו אליה גם קינוחים ומשקאות חמים, שאינם כלולים במחיר שלה.
דשן וטעים
אל השולחן הוגשו, בזה אחר זה, כספתח, צלחות אנטיפסטי של ירקות קלויים; חציל-מסבחה, עם טחינה, צנובר וביצה; עגבניה בגריל, עם מוצרלה, שמן-זית, בצל ולחם קלוי; גלילות של סינטה בעשבי-תיבול; פיתה דרוזית במילוי טלה, עם טחינה ופיסטוק; וקרפצ'ו סינטה בשמן-זית, פרמזן ובלסמי. כל אלה ערבו לחיכם של כולנו.
מן העיקריות, שהגיעו בעקבותיהן, בחרנו בכבדים ביין אדום, עם ירקות-שורש. המנה הוגשה על מצע של פירה, ולחלופין על מצע של אורז. והיו גם קבב-טלה, על מאפה-טאבון, עם צ'יפס ופרגית בגריל, בתוספת אורז. לילד שבינינו הוגש, איך לא, שניצל של חזה-עוף, בציפוי פריך, בתוספת צ'יפס וסלט ירוק. המנות העיקריות, שהיו כולן עשויות כהלכה, לוו בשתייה קלה של לימונדה וסודה.
מבין הקינוחים נדלקנו על הסורבה, בטעמים של תות ואגסים, ולא פחות גם על הקרם-ברולה. אל אלה התלוותה שתייה חמה של קפוצ'ינו, אספרסו כפול וארוך.
על הארוחה הדשנה והטעימה לכולנו שילמנו 600 שקל, כולל תשר מתבקש עבור שירות מצויין, ומעל לכל על שביעות-רצון מלאה מן המטעמים שבאו לפינו.

תאריך:  11/06/2009   |   עודכן:  11/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
בצלם מפרסם עדויות של שלושה "פועלים" פלשתינים על "התעללות קשה" של חיילי צה"ל בהם    הארגון נמנע מלפרסם את תגובת דובר צה"ל ומלהזכיר כי לשלושה רקע ביטחוני בגינו נעצרו מספר פעמים וכי שניים מהם חברים בארגון טרור    שוב מוכיח בצלם שיש לבדוק היטב את מהימנות ושלמות דיווחיו
אייל גולדמן
מי יילחם בחזירות ובהתבהמות של החברה הישראלית שהולכת ומכה שורש בכל חלקה טובה?
חיים שיבי
במכתב לאיגוד הארצי של עיתונאי ישראל - במהלך השבוע - הודיעה הפדרציה הבינלאומית של העיתונאים כי היא מבטלת את חברותם של הישראלים בה    לכאורה, ברקע, נושאים של מחלוקת באשר להיקף הכספי של דמי חבר שנתיים    בפועל - תוצאה של קו אנטי ישראלי שהלך והחריף
אמיר קוליק
הגם שכולם ציפו כי מחנה ה-8 במרס ינצח, המחנה המתון והשפוי - מחנה ה-14 במרס ניצח    התנהלות החיזבללה ביולי 2006 ובמאי 2008 תרמה לסלידת הציבור מזרם זה    אולם נסרללה לא מתייאש    הדמוגרפיה והנשק האירני יעשו את שלהם....
גורי גרוסמן
מי אם לא אתה החייב להבין לנפשם של בני העם היהודי, מיעוט שהתייסר בגולה במשך דורות, ולאחר השואה הנוראה זכה לצאת מעבדות לחירות, לשוב לארצו, ולחדש את עצמאותו בארץ ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il