X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"שתי מדינות לשני עמים", אינו אלא השלב שהוסיפו הערבים בדרך להשמדתנו אחרי שאיבדו את יהודה ושומרון ב-67'. זיקתנו אל הארץ הזו, כולל שמירת אמונים מדהימה ב-2,000 שנות ניתוק, הינה חסרת תקדים בהיסטוריה "שתי מדינות לשני עמים" - פג תוקף
▪  ▪  ▪

"הארגון לשחרור פלשתין" הוקם בשנת 1964, 3 שנים לפני "הכיבוש", על-ידי אחמד שוקיירי, לבנוני, בן לאם טורקיה, שגר גם בירדן. האיש נודע כשכיר מדיני מזדמן לכל קומבינה כשכיהן קודם כשגריר באו"ם מטעם סוריה, סעודיה והליגה הערבית. בפעם הזו הוא הופעל על-ידי נשיא מצרים, גמאל עבד אל נאצר, כדי לערער בו-זמנית את ישראל ואת ירדן. שוקיירי ומפעיליו התעלמו מהסתירה שבין יצירת התביעה הפלשתינית על ארץ ישראל לבין דבריו שלו, 8 שנים קודם לכן: "יצור כזה פלשתין אינו קיים כלל, ארץ זו היא סוריה הדרומית", שאמר מעל במת האו"ם כנציג הליגה הערבית. שוקיירי, שניסח את "האמנה הפלשתינית", תימצת את תוכניותיו לגבינו במשפט התכליתי: "הגברים לים, הנשים לנו".
עד אז, לא היה העולם מוכן לקבל את תביעת מדינות ערב על הארץ ואף דחה את סיפוח יהודה ושומרון על-ידי ירדן. ההמצאה של "העם הפלשתיני" נועדה ליצור "בעל בית" לתביעה ערבית על חיפה, אשקלון ותל אביב. כך הגה הגוליית הערבי המשתרע מאירן ועד מרוקו, מטורקיה ועד סודן, תרגיל תעמולתי גאוני כשיצר "דוד" פלשתיני, כדי להציג בציניות את ישראל הננסית כגוליית. חבר הנהלת אש"ף, זוהייר מוחסיין, חשף ב-1977 בראיון לעיתון ההולנדי "טרוב": "העם הפלשתיני אינו קיים... מדינה פלשתינית היא מכשיר חדש במלחמה בישראל... באופן ריאלי אין הבדל בין הפלשתינים, הסורים, הירדנים והלבנונים... האינטרס הערבי מחייב לעודד זהות פלשתינית נפרדת... מול הציונות".
ואכן, מעולם לא היה עם פלשתיני, לא שפה נפרדת, לא מורשת, לא מלכים, נביאים או סופרים, אלא ערבים סונים הזהים ליתר אחיהם במזרח התיכון, שרובם זרמו לכאן כתוצאה מהפרנסה שהציעה הפריחה הכלכלית שנבעה משיבת ציון היהודית.
השם "פלסתינה" ניתן בכלל על-ידי הקיסר הרומי אדריאנוס לאחר דיכוי מרד בר-כוכבא לצורך ניתוק זהותה של הארץ מהיהודים. מקור השם הוא מהפלישתים שחוסלו על-ידי דוד המלך מעל ל-1,000 שנים קודם. מאז, זיהה העולם את "פלסתינה" כארצם של היהודים, ואכן, חבר הלאומים החליט בשנת 1922 להקים ב"פלשתין" בית לאומי ליהודים על שתי גדות הירדן.
"שתי מדינות לשני עמים", אינו אלא השלב שהוסיפו הערבים בדרך להשמדתנו אחרי שאיבדו את יהודה ושומרון ב-1967. ייתכן שמדובר בשיא העולמי של החוצפה לדורותיה כשיצרו סימטריה מעליבה והעמידו את "העם הפלשתיני" שאינו אלא תרגיל תעמולתי שקוף ופרימיטיבי, מולנו, עם כבן 4,000 שנה, שחי כאן אלפי שנים, העניק לאנושות את התנ"ך, את חזון הנביאים וערכי ענק אוניברסאליים. זיקתנו אל הארץ הזו, כולל שמירת אמונים מדהימה ב-2,000 שנות ניתוק, הינה חסרת תקדים בהיסטוריה. אך את הטרוריסט המזדקן, אבו מאזן, בעל תואר דוקטור בהכחשת השואה שקיבל מאוניברסיטת "לומומבה" במוסקבה, האיש שמימן את טבח ספורטאינו באולימפיאדת מינכן, כל זה אינו משכנע. הוד רוממותו היושב-ראש אינו מוכן להכיר בנו כעם, ואנחנו, באיוולתנו, לא בועטים את המוקיון החצוף הזה לכל הרוחות.
העובדה שרבים בקירבנו מוכנים לבלוע את השקר הפלשתיני הגס והמעליב כתירוץ למסירת לב מולדתנו תוך סיכון קיומנו, מצביע על כך שכתוצאה מדורות של חינוך גרוע, מצליחים הלחץ הביטחוני והתעמולה מבית ומחוץ לשחוק אצלנו את עצם רצון הקיום הלאומי.

תאריך:  29/06/2009   |   עודכן:  29/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארץ אחת לעם אחד
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
דברי אמת ומאמר נאה מאוד ל"ת
כך גם יהיה!!  |  29/06/09 21:47
2
ירדן היא הכתובת
שי"ר  |  30/06/09 08:21
3
גזענות בחסות המדינה
עידןסובול  |  30/06/09 12:50
4
מדינה אחת היא הפתרון, ללא הבדל
גזע דת ומין  |  30/06/09 13:23
5
אמונה ואומץ
גד דרום  |  1/07/09 20:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים נוי
ביקורת למחזה יום גג - המועלה בתיאטרון בית צבי, רמת גן
שרית שינה-מגרם
מחקרים מראים כי עולה יותר ויותר האפשרות, כי לסידן בפרט ולמוצרי החלב בכלל, יכולת להשפיע על משקל הגוף, על מסת השומן ועל הסיכון למחלות כרוניות
רפאל ישראלי
עצם השוואת מעמדו של גלעד לזה של פושעי חמאס, תוך הטחת ביקורת על ממשלת ישראל על שאינה נכנעת לתכתיבי ארגון הטרור, אינה מבשרת טובות על כוח העמידה של חברתנו, ואינה הוגנת כלפי ההנהגה שלנו, החייבת לשאת באחריות לכניעה כזו
ד"ר חיים משגב
בניזרי והירשזון נהנו מן הקירבה לקופה הציבורית - וזה רע. אבל יש רבים בשירות הציבורי שעושים מעשים מטרידים יותר: הם פשוט מפירים את האמון שהציבור נותן בהם, בבוטות שבה הם נוהגים בעבודתם או ברשלנותם - ובכך פגיעתם בציבור קשה וכואבת פי כמה
יואב לוי
כיצד שוכפלו דיסקים לפני מספר שנים וכיצד הם משוכפלים היום - פלאי הטכנולוגיה
רשימות נוספות
חיזבאללה בממשלה? האחריות על לבנון  /  עידן יוסף
לא ייחקר חשד להסתה נגד ח"כ אחמד טיבי  /  רותי אברהם
מצרים פותחת את מעבר רפיח לשלושה ימים  /  יואב יצחק
לבקר את הברק  /  עו"ד יוסף שטח
אם תשאל ערבי  /  עו"ד משה גולדבלט
מרן אהרן ברק  /  עו"ד יוסי דר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il