X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
החוק קובע שאני עבריין, כי אינני מתכונן להפסיק לסייע לילדים שנולדו כאן. גם רעייתי עבריינית משום שהיא מציעה לילדים לעתים מקלחת ומיטה לישון בחדר מאוורר ממשלת ישראל נקראת לסדר - חידלי ממיחזור הסחר בעבדים!
▪  ▪  ▪
לחלקם אין ארץ אחרת [צילום: AP]

בפתח הרשימה אני מוצא לנכון לחלוק מחמאה למשרד החינוך בכל הקשור לילדי מהגרי עבודה. מימי כהונתו של זבולון המר ז"ל דרך כהונתם של יצחק לוי, יוסי שריד, לימור לבנת, יולי תמיר וגדעון סער התמידו כל השרים לחבק את ילדי מהגרי העבודה במערכת החינוך בלי לבדוק אם הילד הוא בן להורים השוהים כאן באופן חוקי או לא. בניגוד לכל משרדי הממשלה, שמתנערים מכל התייחסות לילדי המהגרים ובמיוחד משרד הבריאות, חשוב לציין כי קיים משרד אחד והוא משרד החינוך, שפתח את שעריו ונתן לילדים תחושה של בית.
אני חש חובה מוסרית לציין את גישתם האנושית של השר זבולון המר ושני מנהלי משרדו בן ציון דל וזבולון אורלב, כיום חבר כנסת מטעם "הבית היהודי", שהיו הראשונים לפתיחת הדלתות לילדים שחלקם אף נולדו כאן. משרד החינוך נתן לבני המהגרים כל מה שהוא נותן לילד ישראלי. אבל בזאת מסתיימת האידיליה החלקית בה פתחתי. בימים אלו - בדיוק בתום שנת הלימודים - מתוכנן מבצע גירוש המוני באמצעות משטרת ההגירה, הגם שהממשלה נתנה לגורם המבצע ולפעולותיו שמות קוסמטיים אחרים. מאות ילדים שנולדו כאן יגורשו, כי חטאם היחיד הוא שהם נולדו להורים המנקים את ישבנו של קשיש ישראלי או בונים לנו ערי מסכנות את פתם ואת רעמסס שלנו.יתרה מזאת הממשלה מתכננת את מבצע הגירוש, ובאותה תקופה מגיעים מאות (!!!) מהגרי עבודה חדשים באמצעות חברות כוח אדם, ולכל מהגר עבודה שהובא יש היתר.
לתומי ניסיתי להבין את מבצע הגירוש. אולי יש כאן מגמה לפתור בעיה כאובה של עובדים ישראלים המבקשים למצוא מקומות עבודה. אבל אם באותה עת ניתנת הרשות לייבא מאות עובדים זרים חדשים לשם מה נחוץ לנו הגירוש הנוכחי. לשם מה נחוץ גיוס מאתיים איש למשטרת ההגירה או בשמה הקוסמטי יחידת עוז במשרד הפנים (עוז - ראשי תיבות של עובדים זרים).
מִחְזוּר ההון האנושי של עבדים מספק רווחים של אלפי דולרים תמורת כל גולגולת לכיסי בעלי החברות הסוחרות בעבדים מאסיה ומאפריקה. גם המדינה מרוויחה מהאגרות שמשלמות החברות על כל ראש מיובא. ואני חוזר ומדגיש באלו הימים שהתחיל מבצע הגירוש מגיעים עֲבָדִים חדשים לשדה התעופה בן-גוריון.

ממשלת ישראל, התעשתי!

קריאה אחרונה לפני ביצוע הגירוש: אני מבקש ממשלת ישראל להתעשת. להחליט להפסיק מיד את מִחְזוּר הסחר בעבדים. לפרק מיד את החברות שצוברות הון עתק בהביאן ממש באלו הימים את העבדים החדשים. לקבוע פרק זמן קצוב של שנה-שנתיים, כדי לאפשר לאלו שרוצים לצאת מהארץ (והם רבים) יציאה מסודרת ומכובדת. יש כאלו שאין להם לאן לחזור, עלינו לתת להם שהות לבחון לאן הם יוצאים. באותה עת לפתוח את השערים למשפחות שילדיהן נולדו כאן ולמדו רק במערכת החינוך הישראלית. ישראל זו המדינה היחידה שהם מכירים. כן, לא לדחות על הסף בקשות של מהגרים שחיים איתנו שנים רבות, ורק טוב עשו לנו.
אסיים במה שלא רציתי להעלות כנושא. נזכור שאנחנו בנים להורים וסבים שהגיעו למדינות, שנעלו בפניהן שערים, בל נעשה מה שעשו לנו.

עם ששכח את גרותו

עיינתי היטב בחוק ובתקנות המבקשות לגבות את הגירוש ואת עיקרון "תחום המושב" האוסר כניסת פליטים לאזור שבין גדרה בדרום וחדרה בצפון. החוק קובע שאני עבריין, כי אינני מתכונן להפסיק לסייע לילדים שנולדו כאן.
אם אמשיך לבוא למתחם באזור לוינסקי והתחנה המרכזית עם בגדים, מצרכים היגייניים ומזון אהיה עבריין. אם אקח לביתי ילדים שנולדו כאן ואעזור להם בחופשת הקיץ להמשיך להתכונן לבחינת הבגרות אהיה עבריין. לצערי, רעייתי הופכת באלו הימים לעבריינית כי היא מחליטה להציע לילדים לעתים מקלחת, מיטה לישון בחדר מאוורר ולא בחדר הדחוס והמחניק.
השררה, שהחליטה על תחילת המבצע בדיוק בתום שנת הלימודים, היא מאוד מתוחכמת. זו שררה שביקשה למנוע מראות קורעי לב בבתי ספר ישראלים. זו שררה שרצתה למנוע מילדי ישראל שיעור לדוגמה בפגיעה במוסר היהודי. לשררה הזו אני מבקש לשנן היטב את פרשת קדושים בספר ויקרא פרק י"ט פסוק 33- "וְכִי יָגוּר אִתְּךָ גֵּר בְּאַרְצְכֶם כְּ...אֶ...זְ...רָ...ח (!!!) יִהְיֶה לָכֶם הַגֵּר הַגָּר אִתְכֶם וְאָהַבְתָּ לוֹ כָּמוֹךָ כִּי גֵּרִים הֱיִיתֶם בְּאֶרֶץ מִצְרַיִם, אֲנִי יְהוָה אֱלוֹהֵיכֶם".

תאריך:  13/07/2009   |   עודכן:  13/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רעייתי ואני עבריינים גאים
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
לגרש בכל מחיר
אביה גלס  |  13/07/09 11:38
2
חבל שלא הפכת לעבריין ,
אור החיים  |  13/07/09 13:02
 
- פינוי פושעי מלחמה זו מצווה! ל"ת
אלטע קאקער  |  13/07/09 15:26
 
- נקה את ...... קאקר..
ירון זכאי  |  13/07/09 15:42
 
- אימך הנפקנית פושעת מלחמה, יא ז
אחמד זיבי אורגינל  |  13/07/09 15:56
3
נקו את ישבננו-ועופו מעינינו
מדינת רוע וזדון  |  13/07/09 13:24
4
די לדמגוגיה צרופה
d456ed  |  13/07/09 14:23
 
- לוקחות לנו את העבודות הטובות ל"ת
סיעודית  |  13/07/09 20:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר מאיר אנג'י
בכל מקרה של פגיעה בשן חלבית או קבועה, שמירה על קור רוח ותגובה נכונה, יכולים לתרום לסיכויי הצלחת שימור השן    פנייה לרופא השיניים סמוך למקרה ולעיתים אף במיידי, יכולים לקבוע האם ילדכם יהיה עם שן או בלעדיה    מורה נבוכים
אפרי הלפרין
ומדינת ישראל, גדולה הרבה יותר, וטיפשה הרבה יותר    הדרך להיפרע מכאלה מפקדים כמו קפלינסקי, מפקדים השולחים את חייליהם כצאן לטבח, כברווזים במטווח, ללא תוכניות לזירת הלחימה, היא באמצעות ועדת חקירה
יואב לוי
כבר שנים רבות שלרשות הפלשתינית יש פצצת אטום בצורה של מיליוני "פליטים" שחיים בתנאים לא תנאים במדינות ערביות. ישראל תוכל ללמד את שכנותיה איך למרות הקשייים הרבים ופערי התרבות ניתן להגיע לשגשוג כלכלי ותרבותי    אם ירצו - אין זו אגדה
אלכס נחומסון
מעולם לא היה אמון הציבור הישראלי במערכת המשפט בשפל כפי שהוא כיום. אהרן ברק יכול לרשום את השפל הזה ל"זכותו" המלאה    במקום מדינה שיש לה מערכת משפט נוצרה מערכת משפט שיש לה מדינה
ד"ר רון בריימן
אמירתו המכלילה של ברק על הציבור היהודי ראויה לפעולה מטעם היועץ המשפטי לממשלה. האיש, נכבד ככל שיהיה, אינו מעל החוק וגם עליו חייב לחול מורא החוק. קל וחומר כאשר מדובר באדם נשוא פנים, שיש משקל לדבריו, ואמירה שלו על כלל הציבור היהודי גרמה נזק עצום לציבור זה ולמדינת היהודים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il