X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כן, יוסי שריד למד פעם אחת, איך זה להיות מהצד השני של המטבע, מסתבר שגם אם אתה שמאלני, אתה עדיין לא יכול לזכות מאות פעמים ברציפות בפיס
▪  ▪  ▪
יוסי שריד [צילום: פלאש 90]

כאשר אם חרדית חשודה כמתעללת בילדיה, הופך הנושא לשיחת היום. ניתן לתת לכך מספר הסברים, חלקם ודאי נכונים וחלקם לא: התעללות בילדים היא תופעה מאוד חריגה בקהילה החרדית ולכן זה בבחינת אדם שנשך כלב, וראוי שתתפוס את "עיקרן תחילה" (נראה לכם?). החרדים בישראל, כמו היהודים באירופה של המאה הקודמת, הם מיעוט נרדף, וככל שאפשר להוציא להם את הנשמה, אנו נעשה זאת בלב שלם ובנפש חפצה.
התעללות בילדים, לא נבדלת על-פי מידת החרדיות, אך בקהילה החרדית הנושא מוסתר, ולכן בכל פעם שמתגלה מקרה כזה, חובה לפרסמו, על-מנת לפתוח את החברה החרדית, ועל-מנת לתת לכל הפרטים שם להבין כי הדיווח ייטיב עם הילדים הנפגעים וחלילה לא ירע את מצבם.
חברה המהווה רוב, ונתקלת כל הזמן בביקורת של מיעוט חרדי מתבדל ומתנשא, על ערכים, על מוסר וחינוך הדור הבא, רואה במקרים כאלה פתח להוצאת הרבה קיטור, אשר במידה מסוימת הוא לגיטימי, בבחינת הפוסל במומו פוסל.
ובכן, לא רק האם החרדית הינה קורבן להתעללות על-ידי הציבור, היה עוד אחד כזה, יוסי שריד. בהבדל אחד, יוסי שריד ודאי שפעל לא נכון, תוך הימצאותו במצב איום של ניגוד עניינים. אבל אצלו הקולות משום מה היו הרבה יותר חלשים.
בואו ניקח את ארבעת הסעיפים לעיל ונחליף את "התעללות בילדים" ב"שחיתות", ואת ה"חרדים" ב"שמאלנים". השחיתות היא תופעה מאוד חריגה בקהילה השמאלנית ולכן זה בבחינת אדם שנשך כלב, וראוי שתתפוס את "עיקרן תחילה" (נראה לכם?). השמאלנים בישראל, כמו השמאלנים באירופה של המאה הקודמת, הם מיעוט נרדף, וככל שאפשר להוציא להם את הנשמה, אנו נעשה זאת בלב שלם ובנפש חפצה. השחיתות, לא נבדלת על-פי מידת השמאלניות, אך בקהילה השמאלנית הנושא מוסתר, ולכן בכל פעם שמתגלה מקרה כזה, חובה לפרסמו, על-מנת לפתוח את החברה השמאלנית, ועל-מנת לתת לכל הפרטים שם להבין כי הדיווח ייטיב עם נפגעי השחיתות וחלילה לא ירע את מצבם.
חברה המהווה רוב, ונתקלת כל הזמן בביקורת של מיעוט שמאלני מתבדל ומתנשא, על ערכים, על מוסר וחינוך הדור הבא, רואה במקרים כאלה פתח להוצאת הרבה קיטור, אשר במידה מסוימת הוא לגיטימי, בבחינת הפוסל במומו פוסל.
וזו לא הפעם הראשונה ששריד פועל כך, רק היום קראתי NRG, מפי אביב לביא, גילוי נאות: יוסי שריד ואני בוועדת השיפוט, שגם בענייני פרסים לעיתונאים, לא מקפיד כל-כך יוסי שריד על ניקיון כפיים (בהיותו עיתונאי בעצמו).
כן, אז השמאל זוכה כאן בפיס הרבה מעבר לסיכויי הזכייה הסטטיסטיים, וכאשר הרולטה תמיד נעצרת על המספרים שלך, השתן עולה לראש, מפסיקים להבחין בין טוב לרע, עד שיום אחד מתקלקלת המכונה, מישהו בטעות הכניס בה בורג ימני, והם נופלים על הפנים.

תאריך:  26/07/2009   |   עודכן:  26/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יוסי שריד, החרדי משינקין
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
יוסי שריד גר במושב מרגליות
איש ירוק בים  |  26/07/09 17:06
 
- גר במרגליות ומצביע דב חנין??
הכותב  |  26/07/09 20:28
 
- יוסי אוהב בעיקר את יוסי שריד
ctrfye  |  26/07/09 21:50
2
אפרי...של נעליך מעל רגליך
אלטע קאקר ישראלי  |  26/07/09 18:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי גיל
ההבדל בין קרייני העבר לקריינים כיום איננו לא בטיב הקול ולא בסמכותו. יש היום קריינים שלא רק שאינם נופלים מן המגישים של פעם אלא אף עולים עליהם. ההבדל הוא שאז הם שידרו במסגרת סמכותית. קול-ישראל, כמו הטלוויזיה הישראלית אחריו, היו יחידים בשטח    הצדעה Homage - לקרייני קול-ישראל
אורן פרסיקו
משפחת עופר הגישה תביעת מליונים נגד מיקי רוזנטל ו"שיטת השקשוקה"    יוזמה של הבמאי אורי ענבר מנסה לחלק את סכום התביעה בין אלפי מתנדבים    משפחת עופר: "ספין טפשי על גבול הילדותי"
גיא חזן
עד כמה צריך לדעת לקבל החלטות פיננסיות
נסים ישעיהו
זוכרים שנתנו את סיני למצרים וקיבלו פיסת נייר? הנימוק היה שבכך מצילים את יהודה ושומרון ובעיקר את ירושלים, זוכרים? ומימים קרובים יותר, כיצד נימק המבריק את הבריחה מלבנון? ומה הבטיח הבולדוזר שהחריב את גוש קטיף, כתמורה לחורבן?
אורי אבנרי
האם בכלל היה ניתן לנהל את מלחמת עופרת יצוקה מבלי לבצע פשעי-מלחמה?    כל החלטה לצאת למלחמה בשטח בנוי היא פשע-מלחמה, וכל הכבוד לחיילים המתקוממים נגד פשע זה    שוברים שתיקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il