X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ליקוי הלבנה שיחול בסוף השבוע יביא בכנפיו "בשורות" אשר תשפענה על כל העולם; שגעון המזון הבריא ייתמך ע"י הממשל כלכלה ושווקים: השקל - חזק, אך עדיין כדאי למשקיעים לתור אחר דרך המלך שפעת החזירים: התקשורת אוהבת להלחיץ תחזית הכוכבים לשבוע 6.8.09-31.7.09
▪  ▪  ▪

השבוע הקרוב מסתיים בתאריך 6.8.09 עם ליקוי לבנה במעלה 13.43 במזל דלי. הליקוי הזה יהיה על נקודת הביניים של אורנוס/פלוטו, בהיבט לכוכב האורני הדס. זהו מבנה לא קל, בעיקר גם מכיוון שהוא נמצא במנעד למעלות העולם, אפס עד אחד במזלות הקרדינאל (טלה, סרטן, מאזניים וגדי), כך שכל "בשורה" שיביא בכנפיו הליקוי הנוכחי, תשפיע על כל העולם.
השילוב של אורנוס ופלוטו מביא לשינויים משמעותיים בכל הורוסקופ, ואם אנו מדברים על השפעה גלובלית, קרוב לוודאי שנהיה עדים למשברים כלכליים נוספים, כמו פשיטת רגל של חברה גדולה וידועה מאוד בעתיד הקרוב.
היום אנו כשבוע לפני ליקוי הלבנה ושוב תזכורת ל"חוקי" הקוסמוס: לא לקבל החלטה או לא לצאת להתחלה חדשה, אלא בשבוע שאחרי הליקוי, כלומר החל מתאריך 9.8 והלאה. הסיבה לכך היא שאתם תראו את הדברים בדרך שונה לאחר הליקוי, מה שיגרום לשנות את הדרך בה חשבתם ללכת.
כוכב פלוטו יגיע בתאריך 6.8 למעלה אפס במזל גדי, בריבוע לאסטרואיד סרס הנמצא במעלה אפס במזל מאזניים. יש להיבט הזה השפעה עולמית על אוכל או יבול חקלאי, או משבר מים, כמו זה שמתרחש אצלנו. על-פי רוב, המשבר נובע ממזג האוויר וייתכן גם שנשמע הרבה יותר על התערבות הממסד או המלצות משרד הבריאות, או מומחים בתחום, בכל הקשור לתזונה, וניסיון ללמד את האזרחים מה נכון או לא נכון בתפריט היומי, בכדי לשמור על הבריאות.
יחסית לחודש יולי, חודש אוגוסט ברובו יהיה שמח יותר, למרות שהוא מתחיל עם קצת מתח, כאשר כוכב ונוס יהיה במולות לכוכב פלוטו, לאחר המפגש שהיה בין הוונוס והאורנוס. מה שבטוח הוא שבימים אלה, מערכות יחסים לא תהיינה משעממות. תיתכן התאהבות בדרך לא צפויה, או עימותים אמוציונליים עם מי שקרוב לליבכם וזה יכול להיות טוב או רע, תלוי באינטנסיביות המתפתחת. מעורבות האורנוס ברקע, יוצרת את המפגש עם ההפתעות ובנוסף קיים רצון או צורך בשינוי, מה שצף ועולה על פני השטח ועוזר לכל אחד לבחור מה נכון לו לעשות למען הזוגיות שלו.
ליקוי הירח במזל דלי יחזק מערכות יחסים חברתיות ויעלה סימן שאלה כיצד לשמור על האינדיבידואליות של כל אחד, היכן לוותר על היצירתיות, הפרטיות או העצמאות של כל אחד למען החברה בה הוא חי. נלמד איך להשתלב בחברה עם יותר אהבה ונתינה ונאמץ אסטרטגיות חדשות כדי לבנות מערכות יחסים וחברויות איכותיות, שיש בהן תמיכה הדדית.
השבוע...
31.7 האנרגיה גבוהה ומביאה עימה הרבה עניין ושינויים לצד הבנה שישנם דברים או נושאים שהגיעו לסופם. תיתכן אי-נוחות עם מחשבות שחולפות בראשכם, גם התקשורת לא נוחה במהלך היום, אולי זה יתבטא בתקלה ברכב שמעצבנת אתכם. כוכב ונוס נכנס למזל סרטן, מחזק את הרצון להתכרבל, לקרוא ספר מעניין לצד כוס קפה חם. הרגשות זורמים והאנרגיה רגישה יותר. העשייה היום מבוססת על ביטחון, שיש שילוב נכון בין מה שאתם מרגישים ובין התוצאות בפועל. קשרים הנבנים עתה ישרתו אתכם גם בעתיד. לא תצטערו, ואם אכן אתם מגישים שזה נכון, יש להניח שזה אכן כך.
1.8 יש תזוזה פנימית קטנה בציפיות מהסובבים אתכם. ההתייחסות החמימה יותר מקרבת את בני הזוג בשבועות הקרובים. היום זה קורה, הרומן וחוסר המחויבות משתנה ומתרחש השינוי עם מודעות להתחייב לזוגיות, לנישואין למחויבות מרצון. השילוב של כוכב ונוס במולות לפלוטו, מביא את התחושה שאולי הולכים לפרידה או לוויתור. גם ראש הדרקון עובר למזל גדי, כך שהיום הוא יום אמוציונלי במיוחד. נסו לנשום עמוק, סיפרו עד עשר כדי להשתחרר מהכאב. זה היום בו אנשים שרוצים לעזוב, יעשו זאת. ההמלצה: לקחת פסק זמן בתוך רומן או יחסים שלא עובדים מאיזושהי סיבה. היו נחמדים לעצמכם,לאחרים שחררו את הכבלים, אלה שבאמת אוהבים תמיד חוזרים. זה נכון גם בשותפויות עסקים, גם כאן אפשר לתקן על-ידי שחרור. אלה מכם שיש להם כוכבים במעלות 0-2 במזלות הקרדינאל (טלה, סרטן, מאזניים גדי), השילוב של הוונוס והפלוטו יעורר "חדשות" בחייכם, אבל אלה גם עלולים להיות גם סקנדלים.
2.8 כוכב מרקורי נכנס למזל בתולה היום והירח בטל משעה 08:40 עד שעה 11:09. המתח היום גבוה עם מנה גדושה של מצבי רוח והירח במזל גדי רציני יותר. האסטרואיד פאלאס עובר גם הוא למזל בתולה ועוזר להתארגן. השילוב של מרקורי ופאלאס מחדד את החשיבה ויוצר סדר במחשבה. תלמדו למצוא פשרות, עם הפנמה של גישה חדשה "צריך לחיות את היום". התוכניות הן לא תמיד לימים הבאים, צריך לברוא גם תוכנית לעכשיו, להיום.
3.8 ההשפעה של המרקורי, הפאלאס במזל בתולה ממשיכה גם היום ויש כוונה לטפל בחשבונות הבנק, האישיים והעסקיים, ולשפר את מצב החשבונות. יהיה נכון לטפל כעת בכל הנושא הדורש תשומת לב לפרטים, לכן כל מה שקשור לקריירה האישית או לעסקים, מתקדם ביעילות רבה. מצב הכוכבים מאפשר לכם למצוא טעויות שנעשו. שימרו על פרופורציות, נכון לבחון את העבודה ותוכניות העבודה, האסטרטגיה היום עוזרת לחשוב ולהעמיק כדי להביא לצמיחה.
4.8 הוונוס והמרקורי בהרמוניה, ומציעים לכם לנפוש היום. אולי כדאי ליהנות מפעילות תרבותית, כל חלום ניראה יותר טוב ממה שהוא במציאות. גם אם תנסו היום לומר "לא" בכל שפה שיש, הימים האלה מתאימים יותר להגיד "כן". הוונוס חמימה יותר במזל סרטן, אבל חסרה מילים, לכן האמוציות והרגישות יוצרים מערבולות. אנו מתקרבים גם לליקוי לבנה שמטבעו הוא רגשני מאוד. הירח בטל היום משעה 16:21 עד שעה 00:08. מי שחשב להציע נישואין היום בערב ט"ו באב, שידחה זאת לשבוע הבא.
5.8 השפעת הליקוי כבר מורגשת. המעבר של הירח למזל דלי, מול השמש במזל אריה, ישפיעו על החברה סביב. היום מאוד יצירתי ומשחרר את ההתבטאות האישית. נסו להירגע, קל היום להגיע לעימותים עם אנשים הנמצאים באוטוריטה. גם מכשירים מכאניים יכולים "לאכזב", או לגרום לתאונה, לכן נסו להיזהר בעיקר בזמן נהיגה.
6.8 הליקוי הבוקר, מביא אתכם למבחן בין הרצון האישי ובין דרישות החברה שבתוכה אתם חיים. המאבק בין האגו (השמש במזל אריה) ובין הדרך בה יש רצון לבטא ולהתבטא, מול אחרים, שלא תמיד מבינים. אפשר גם לשאול את השאלה אחרת, האם הקבוצה (הירח במזל דלי), שאנחנו חלק ממנה, מפריעה לנו לבטא את היכולת האישית. הרגישות גבוהה יותר היום, האמוציות עלולות לכסות את היכולת לקבוע את סדר העדיפויות. חכו לשבוע הבא, כדי לקבל החלטות ולהניע את התוכניות שחיכו לרגע הנכון.
לידיעתכם, התאריכים 10.8 וה-11.8, הם ימים טובים להתחלות חדשות, לחתימת חוזים, ויש יכולת להתגבר על קשיים שיצוצו בעתיד.

כלכלה ושווקים

ההשפעה של השילובים יופיטר ונפטון, לצד הוונוס ה"מדליקה" את המולות סאטורן אורנוס, גרמה לשווקים לנוע למעלה ולמטה בו זמנית, ולשינויים החלים עוד באותו היום, כשכוחה של הצמידות יופיטר ונפטון האופטימית, אינו מוטל בספק, ומשפיע על מהלך המסחר כמעט בכל תחום.
אבל למרות הניתוחים הפופוליסטיים של הפרשנים הכלכליים, מותר כאן לחזור ולהתריע, שצמד הכוכבים המביא את הנסיקות בשווקים הוא אשליה וכדאי להיות מוכנים עם רגל על הברקס. אנחנו במסגרת זמן בה המגמה עלולה להתהפך, בעיקר עם כניסתו של כוכב ונוס למזל סרטן, במולות לכוכב פלוטו, וההשפעה תהיה בתאריכים 1.8-2.8. כל מחשבה שהמשבר הכלכלי התאזן, מתבססת על אופוריה. במהלך השלוש השנים הבאות יהיו עוד שינויים כלכליים, התפתחויות שימשיכו לשנות את פני הכלכלה בכל העולם.
מבחינה אסטרולוגית, המולות של סאטורן ואורנוס היא זו ש"בישרה" את המשבר הכלכלי, כזה שלא היה כבר הרבה שנים. ההיבט הזה הוא הרציני ביותר בתחום האסטרולוגיה הפיננסית, כסמן לסכנה כלכלית. מעברו של כוכב יופיטר למזל דגים בתחילת 2010, יעצים את המשבר לקראת אמצע 2010 ושם נגיע לתחתית. כך שלמרות האופטימיות הנוכחית עם הצמד במזל דלי, ומילות ההרגעה האופטימיות של בן ברננקי, יושב-ראש הפדראל רזרב בארה"ב והנשיא ברק אובמה, אנו עדיין לא נמצאים בתקופה בה כדאי להיות ספקולטיביים. להפך, לסוחרים ולמשקיעים כדאי לחשוב על הדרך בה הם פועלים בזהירות, תוך הגבלת זרם ההימורים והגנה על הנכסים, בעיקר עתה שחלק ניכר מההפסדים נמחק, בהשפעת היופיטר/נפטון. אל תיכנסו לשאננות, מיצאו את הגשר בין האופטימיות הגדולה והמציאות הריאלית.
גם מעמדו של הדולר בסימן שאלה. אלה המאזינים לי ברדיו, עוד משנת 2004 שמעו כיצד ערערתי על יציבות הדולר, והקוראים את המדור לאורך השנתיים האחרונות, גם הם לא מופתעים. מפעם לפעם הערתי כאן, שהדולר לא יחזור להיות המטבע החזק בעולם ומצב הכוכבים בינתיים לא עוזר לו להתחזק. זו אחת הסיבות להתחזקות הזהב. אלה שהם סקפטיים בנוגע למצבו של הדולר בעולם כולו ובנוגע למצב הכלכלי מחפשים את הביטחון במתכת היקרה. סביב התאריך 20.8, מולד הירח יהיה במזל אריה, מול הצמד במזל דלי והמולד יהפוך לזרז חד בתגובה למחיר הזהב, סביר להניח שזה יהיה כלפי מעלה.
מצבה הכלכלי של מדינת ישראל, הוא טוב יותר ממקומות אחרים בעולם. השקל מטבע חזק, אבל השווקים הפיננסיים מגיבים לתנודות בעולם הגדול, ולכן גם לישראלים כדאי לחפש את דרך המלך.

שפעת החזירים בארץ

לשאלות הקוראים על מגפת שפעת החזירים, אני מביאה כאן את הדברים שכתבתי בתאריך 1.5.09:
שפעת החזירים/מקסיקו. השם החדש H1N1
"החדשות המטרידות על ההתפרצות של השפעת החדשה תופסות כותרות בכל העולם. איננו יודעים עוד אם זו היסטריה או באמת מצב שיש בו דחיפות לטפל בבריאות הציבור. ההודעות החלו לזרום בסוף השבוע שעבר, ואלו הרשמיות היו בתאריך 26.4.09, כשכוכב מרקורי במנעד שלילי מדויק לכוכב נפטון. זה קצת מביך, אולי המידע שקיבלנו לא מדויק, או שיש באמת מסרים המשלבים דיסאינפורמציה או הגזמה? הכוכבים ונוס ומארס בריבוע לפלוטו העלו את הנושא לתשומת ליבו של הציבור (על מעלת האפס במזלות הקרדינאל).
"לאחרונה נכתב כאן במדור כמה פעמים על השילוב כירון, יופיטר ונפטון. היופיטר הוא הפילוסוף, הכירון הוא ה"הילר" וכוכב נפטון הוא ההשראה, אבל השילוב הזה בהחלט יכול לסמל איום למגיפה. כוכב יופיטר מסמל הרחבה, גם אם אנחנו רואים בו "מיטיב", הוא גם זה שגורם להגזמה. האסטרואיד כירון מתקשר עם הילינג, ובזמן התגלותו בשנת 1977 בקוסמוס, הופיעה התנועה לרפואה טבעית (אלטרנטיבית). כוכב נפטון ממוסס את הגבולות בתוך מצבים מעורפלים ובמצב כזה כל "דבר" מגיע לכל אחד. כוכב נפטון במקום חיובי הוא מביא את האמונה, את ההשראה, הדמיון והרחמים, אבל הוא גם גורם לחולשה פיזית, חולשה של המערכת החיסונית ודיפרסיה.
"בתקופה שבה פרצה השפעת הספרדית ההרסנית, בזמן מלחמת העולם הראשונה, בשנים 1919-1918, הייתה הצמידות של יופיטר ונפטון במזל אריה, בתמונת השמים. אבל כירון לא היה קרוב כל כך, אלא במעלות הראשונות במזל טלה (מעלה אפס ואחת במזלות הקרדינאל קריטיות לארועים בעולם). השפעת האסייתית הייתה בשנת 1958 והצמד יופיטר ונפטון היו אז במזל עקרב. עוד שפעת, קצת יותר קלה, שנקראה שפעת הונג קונג, הייתה בין השנים 1968-1967 ואז היופיטר היה בריבוע לנפטון גם במזלות הקבועים.
"כך שכעת אין לנו בדיוק את אותו המבנה, אבל סקירה היסטורית של מגפות השפעת המסוכנות מוכיחות שהשילוב יופיטר ונפטון היה נוכח. הבעיה שאופיו של הצמד יופיטר ונפטון (היסטריה, הקצנה ופאניקה) "מעודד" את הכוח להיכנס לפאניקה, ולחשוב שאולי המצב גרוע יותר ממה שהוא במציאות האמיתית. האמת היא שאין סיבה להיות בפאניקה!
"השילוב של כירון ונפטון במזל דלי מצביע על ערנות גבוהה יותר, על מודעות קולקטיבית. יש הבנה שאכן הנסיבות לא נוחות, אבל המסר הוא, שגם אם אנחנו כאינדיבידואלים חזקים ובריאים, וגם כל אחד מאיתנו בנפרד, איננו יכולים להתעלם מאנשים הסובבים אותנו גם אם אנחנו לא מכירים אותם".
בהמשך נכתב כאן במדור בתאריך 12.6.09, בעקבות הכרזת הארגון הבריאות העולמי על השפעת כעל פנדמיה, קרי- מגיפה. מבנה הכוכבים שהביא להתפרצות המגיפה משפיע גם על הלך הרוח, לכיוון פאניקה ואיבוד שליטה. מזל דלי מסמל קבוצה, והשילוב של הכוכבים כירון, יופיטר ונפטון מסמל את האפשרות להיפתח למודעות קולקטיבית. להביט אחד על השני עם פחד שאולי הזולת נשא של המחלה, מצב שאינו בונה ביטחון בקהילה. המהירות בה המחלה נפוצה, מזכירה לכל אחד כמה חיינו קשורים אחד בשני, גם בכאלה שמעולם לא פגשנו. מודעות מגיעה מנסיבות לא רצויות, אבל עם המסר הדומה, שלא משנה כמה חזקים ואיתנים אנחנו, המחויבות לזולת קיימת בכל חברה הומאנית.
לכן, הפאניקה שגורמת התקשורת בכל הערוצים מיותרת. ההמלצה היא להמשיך ולקחת את כל המידע שמגיע בפרופורציות ולא לאבד את שיקול הדעת.
הצמידות של הכוכבים תימשך עד דצמבר 2009. אחר-כך יתחיל היופיטר להתרחק מכוכב נפטון ובמהלך חודש ינואר יעבור למזל דגים. אפשר לצפות שאז נתחיל לשמוע שמגיפה מתחילה להתפוגג.

תאריך:  31/07/2009   |   עודכן:  31/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שפעת החזירים - בלי פאניקה
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
SHABBAT SHALOM
EMW  |  31/07/09 15:54
2
הטור המביא עונג שבת לקוראים
נ.קורן  |  31/07/09 16:22
3
תודה גדולה טובה!
דן 7  |  31/07/09 16:25
4
שפעת חזירים
צרלס  |  31/07/09 16:48
5
ביבי צריך לקרוא את התחזית
הוקוס פוקוס  |  31/07/09 17:03
6
תחזית לא פשוטה הצבת לפנינו
עטרה קלימי שגב  |  31/07/09 17:12
7
תודה טובה.טור מעניין ביותר
אמיר2008  |  31/07/09 17:19
8
אנחנו יודעים שאת מקצוענית.
רלי  |  31/07/09 23:31
9
תודה עלההסבר המקיף ודברי הרגעה
שרונה רובי  |  1/08/09 08:20
10
מרתק
בלש  |  1/08/09 11:13
11
תודה טובה
רותי  |  1/08/09 14:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
המלחמה על ירושלים היא מלחמת העצמאות השנייה של ישראל, לאחר שדורות של פוליטיקאים עלובים שחקו את ריבונותנו, עד שהפכנו למקבלי פקודות צייתנים של גורמים זרים    כנראה שמלחמת העצמאות של תש"ח, שבה הגענו רק עד לשעריה של ירושלים, לא הספיקה, ומלחמת יש"ע של שנת 67' תילמד בהיסטוריה כמלחמת העצמאות האמיתית, רק אם עכשיו, לפחות, 42 שנים אחרי - ננצח במערכה הדיפלומטית על ירושלים
אלעזר לוין
המתווך הותיק חונך מיזם שיארגן מאות משפחות להקים "מועדון צרכנות" לרכישת דירות    בחדרה השיג כבר הנחה של 12%    מתכנן לארגן קבוצות נוספות
עו"ד משה גולדבלט
בימים עברו יכלו הרופאים להסתמך על קשר השתיקה, מאחר וכמעט לא היה ניתן למצוא רופא שיעיד נגד חברו    הרופא הרגיל זוכר כי המומחה של היום הוא הנתבע של מחר ועל כן, עדיף להימנע מלהעיד נגד חבריו, שאם לא יעשה כן, הם בהחלט עלולים להעיד נגדו כשימעד
נסים ישעיהו
השכל מתייחס לחורבן הבית כאל עונש והוא חושב שיש בידו לשער נכונה את חומרת העברות שנעשו וגם את העונש הראוי    נראה ברור שהבעיה היא בפער שבין עומק ומרחק הראייה של האין סוף ברוך הוא, ובין עומק ומרחק הראייה של האדם
הרב ישראל רוזן
גיורות רווקות רבות, המשובחות שבהן, בחרו באלוקי ישראל והתאהבו בעם ישראל ובארצו, והן מצפות לגואל ולמשפחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il