X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרמטכ"ל הצהיר כי ריכוז המאמצים של צה"ל בשנה האחרונה בגבול הצפון נשא פרי "המאמצים הביאו להישגים מבצעיים רבים, הסמויים ברובם מן העין"
▪  ▪  ▪
הישגים סמויים מן העין [צילום: פלאש 90]

הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט הצהיר כי צה"ל הגיע להישגים מבצעיים רבים במאמציו למנוע את התבססות הכוחות האירניים בסוריה והוסיף כי רובם של ההישגים הללו עדיין אינם ניתנים לפרסום.
"צה"ל ריכז מאמצים בשנה החולפת למניעת התבססות אירן בגבול הצפוני והם הביאו להישגים מבצעיים רבים, הסמויים ברובם מן העין", אמר (יום ב', 23.7.18) בערב ההוקרה השנתי לפרויקט "אמץ לוחם". בערב ההוקרה, שהתקיים בקריה בתל אביב ציין איזנקוט כי צה"ל ימשיך לפעול לחיזוק ההתרעה והמוכנות "כדי לאפשר למדינה להתפתח ולשגשג בביטחון", כלשונו.
הבוקר הפעיל חיל-האוויר הפעלה מבצעית ראשונה של מערכת קלע דוד ליירוט טילים בליסטיים לטווח בינוני. זאת, בעקבות זיהוי שיגור שני טילים בעלי ראש נפץ במשקל של כחצי טון ששוגרו ממרחק של כ-100 קילומטרים מזרחית לגבול עם ישראל. על-פי מסלול הטילים שחושב במערכת האיכון הישראלית היו אמורים הטילים לפגוע בשטח צפון המדינה. בשל כך החליט מפקד הגדוד המפעיל את מערכת קלע דוד לשגר שני מיירטים לעבר הטילים.
אולם, בסופו של דבר פגעו הטילים בצד הסורי של הגבול. בהתחשב בכך שמדובר בטילי SS21 שמסלולם אינו ניתן לתיקון במהלך מעופו של הטיל, הרי שככל הנראה התרחשה תקלה במערכת האיכון הישראלית. למרות זאת, בתחקירים שנערכו בחיל-האוויר צויין כי ההחלטה לשגר את המיירטים - שמחירו של כל אחד מהם מגיע לכמיליון שקלים - הייתה מוצדקת.

תאריך:  23/07/2018   |   עודכן:  23/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איזנקוט: הישגים רבים נגד התבססות אירן בצפון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חן מענית, סוניה גורודיסקי
אתם עובדים או ספקים של רכבת ישראל? אתם עלולים להיות נתונים למעקב ולצילום, ואף לחקירות במשרדי החברה    אתם נוסעים ברכבת? החל משנת 2020 חלק מהקרונות שבהם תיסעו יהיו מצולמים    רכבת ישראל מבקשת להעסיק משרד חקירות שיספק לה, בין היתר, צילום סמוי במקומות רגישים, עבודה בכיסוי בחברה, מעקבים וחקירת אנשים    רכבת ישראל: "כחלק מעבודתה השוטפת, נדרשת החברה לבצע בקרה מסוגים שונים, בפרט בהיבטי אבטחה וביטחון"
איציק וולף
בית המשפט העליון דחה את ערעורה של אם ל-10 מרמת שלמה על המשך מעצרה    השופט אלרון: בנסיבות הפרשייה - שהות המבקשת בחיק משפחתה יגביר החשש לשיבוש מהלכי משפט
איציק וולף
הרב רבינוביץ טען כי מדובר באירוע שפשרו נשגב מבינתו    לא ייחס אותו למקום שבו אירע - רחבת התפילה של הזרמים הלא-אורתודוקסיים    הקרן למורשת הכותל: הרחבה המרכזית בטוחה, האבנים נבדקות פעמיים בשנה
איציק וולף
ועדת אפרתי, שמונתה לאחר פיזור ועדת נץ, החליטה שלא לאשר את מינויה של עפרה ברכה    נציבות שירות המדינה כבר יותר משנה ללא אדם שימונה לעמוד בראשה
איציק וולף
מנכ"ל משרד החוץ ניהל מגעים על כך בעת ביקורו האחרון במולדובה    מולדובה התנתה את מעבר השגרירות בפתיחת שגרירות ישראלית בקישינב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il