X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: אדי ישראל/פלאש 90]

כל מי שקורא את מוספי הכלכלה ועוקב אחר אתרים כלכליים באינטרנט, יודע שאחד הנושאים הבוערים ביותר, אחד הנושאים עליהם מתקיים דיון נרחב בקרב מומחים וגורמים נוספים בישראל, הוא כל מה שקשור לביטוחי בריאות.
כידוע, כל אזרח ישראלי חייב שיהיה לו ביטוח בריאות ממלכתי ולכן הוא חבר באחת מקופות-החולים. אך לצד ביטוח זה, לא מעט ישראלים מחזיקים גם בביטוח בריאות של חברת ביטוח פרטית. ביטוח זה אמור לעזור להם להשלים את כל סך הטיפולים, הבדיקות והתרופות שהם צריכים. מדובר באחד הביטוחים החשובים שקיימים היום בשוק, וזאת אף על-פי שיש לא מעט אשר סבורים שמדובר בביטוח יקר ולא תמיד הכרחי.
ביטוח בריאות פרטי הוא פוליסה אשר מכילה מגוון רחב של בדיקות וטיפולים אשר חברת הביטוח מעניקה למבוטחיה, דרך רופאים אשר נמצאים אצלם בהסדר. דרך אותם רופאים יכולים המבוטחים לקבל את כל מה שהם צריכים, תוך זמן קצר מאוד, להבדיל מאשר אצל קופות-חולים שם התהליכים לוקחים יותר זמן וכן באמצעות שירות הרבה יותר איכותי ואישי. צריך לומר, שבמקרים רבים ניתן גם לקבל החזרים על טיפולים מסוימים דרך חברת הביטוח, אף על-פי שהם לא תמיד ניתנים דרך החברה באופן ישיר. זה תלוי כמובן בפוליסה.
מדוע זה רלוונטי עבורנו?
הדיון שנערך, כאמור, בלא מעט מקומות, כולל בתקשורת, מתעסק בשתי נקודות עיקריות. הראשונה, האם ביטוח בריאות פרטי הוא רלוונטי עבורנו. הנקודה השנייה היא, האם מדובר בביטוח חברתי. כלומר, האם הוא מצמצם פערים חברתיים או לא.
לגבי הנקודה הראשונה והיא המהותית שבין השניים. ביטוח בריאות פרטי הוא רלוונטי עבורנו, כי הוא מספק לנו את כל מה שאנחנו צריכים בשביל לקבל טיפול איכותי וטוב. מדובר בביטוח שמשלים עבורנו את התמונה של הטיפולים והבדיקות. כך אנחנו יכולים לקבל את כל מה שאנחנו צריכים. הביטוח מכיל למעשה את מה שקופת-חולים לא יכולה לתת לנו.
יש שאלה, האם המחירים הם רלוונטיים, אך בסופו של דבר זו שאלה של היצע וביקוש וכמה אנחנו מוכנים להשקיע בשביל להיות מכוסים מבחינה בריאותית מכל היבט.
הנקודה השנייה היא חשובה גם כן, וכאן אפשר לומר, נכון שלא כל אחד יכול להחזיק ביטוח בריאות פרטי, אך עצם זה שיש ביטוח בריאות ממלכתי, מאפשר לכל אחד לקבל שירות וטיפול רפואי.
עכשיו, אם אנחנו מתקדמים צעד אחד קדימה, הרי מי שאין לו ביטוח בריאות פרטי כן נהנה ממנו. ראשית, מי שיש לו פונה לחברת הביטוח שלו ומפנה במובן מסוים את המקום בקופת-חולים. שנית, קופות-חולים נאלצות להתחרות מול חברות ביטוח ולהציע למבוטחים שלהם הצעות לא פחות טובות דרך הביטוחים שלהם, משלימים ברמות שונות עם שלל כיסויים.

תאריך:  25/07/2018   |   עודכן:  25/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
עמנואל ארביב
לכאורה, אין קשר בין פגישת פסגה הנערכת אי-שם במזרח הרחוק ובין נושאים כמו הסכם השלום עם הפלשתינים או פתרון סוגיית ירושלים . אולם גם אם מדובר בקשר עקיף הוא בהחלט קיים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il