יורם פיק - מנכ"ל ארנה במרינה בהרצליה ומיכל בשור מנהלת השיוווק הודיעו היום על זכיית משרד הפרסום JPS מקבוצת אדלר חומסקי& ורשבסקי במכרז שפרסמה ארנה לבחירת משרד פרסום חדש.
יורם פיק - מנכ"ל ארנה הודיע היום על זכיית משרד הפרסום JPS מקבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי במכרז לבחירת משרד פרסום חדש לארנה.
מיכל בשור, מנהלת השיווק של ארנה אמרה היום כי ארנה שמה לה למטרה להפוך למרכז הקניות והבידור הגדול בישראל ובתום ההרצה שהוכרזה כהצלחה גדולה, אין לנו ספק שכך יהיה.
דודי ברמן, מבעליJPS מקבוצת אדלר חומסקי& ורשבסקי אמר היום כי: "האסטרטגיה שאנו פיתחנו עבור ארנה תהפוך אותה למרכז הבילויים והקניות המוביל בישראל. אנו חושבים כי יש לבדל אותה מכל מתחרותיה באמצעות הערכים המוספים שקיימים רק בה!
הקונספט הזה תפס חזק מאד באירופה וארה"ב והוא הדבר הבא בישראל. אנו מאמינים שהפלטפורמה של היצע אדיר, מגוון ובלעדי של חנויות ופעילויות תרבותיות ובידוריות הם מתכון מנצח שאין עליו עוררין".
יורם פיק הודה למשרדי הפרסום האחרים המובילים בישראל שהשתתפו במכרז ואמר כי כל אחד ואחד מהמשרדים הראה רמה מקצועית בלתי מתפשרת.
על ארנה:
ארנה הינה מרכז התרבות, בידור וקניות הגדול בישראל, המציע חווית קניות אחרת שלא נראתה כמוה בישראל. הפעילויות הנוספות הממנפות את ארנה והיוצרות בידול משמעותי בינה לבין מתחרותיה הופכות אותה למוקד אטרקטיבי, מזמין ומהנה לכל המשפחה.