X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בני המשפחה מהיישוב פסגות נספו בתאונת דרכים קשה שאירעה באזור המלונות בים המלח הרכב שבו נסעה המשפחה עלה בלהבות וכל הנוסעים בו נלכדו ונשרפו שכנם של ההרוגים, סגן ראש המועצה המתמודד על ראשות המועצה, הודיע על הפסקת הפעילות הפוליטית של יום הבחירות
▪  ▪  ▪
בני המשפחה שנספתה
זירת התאונה סמוך לים המלח [צילום: דוברות מד"א]

ההרוגים בתאונה שאירעה בשעות הצהריים (יום ג', 30.10.18) בכביש 90, סמוך למלונות ים המלח הם שמונה בני משפחת עטר - יריב, שושי והילדים מן היישוב פסגות שבבנימין. המשפחה קבעה את מושבה בפסגות לפני 13 שנה.
"מדובר בתאונה מזעזעת, כשהגענו למקום הבחנו בשני כלי רכב על הכביש. אחד מהם עלה באש כשהוא מלא בנוסעים והמראות היו קשים", סיפרו חובשת בכירה במד"א שרה ישראלי ופראמדיק מד"א עמירם מועלם, שהגיעו אל המקום. לדבריהם, כוחות הכיבוי עסקו בכיבוי הרכב והחלו בחילוץ האנשים שנלכדו. "הרכב בער כולו. תוך כדי הכיבוי הבינו שיש אנשים ברכב. כשהכוחות כיבו את האש הם מצאו גופות", ציין גרשון כלימי, מפקד במרחב נגב בכיבוי האש.
רשף אסף לוי נמצא בזירת התאונה הקטלנית ליד ים המלח והגדיר את התאונה כאחת התאונות הקשות שראה בימי שירותו. "כשבאנו הרכב היה כדור אש; ברגע שהתחלנו להשתלט על הלהבות - התחיל להתברר האסון", סיפר.
שלמה לנדאו מתנדב זק״א שהגיע אל זירת התאונה אמר כי מדובר בזירה קשה ומזעזעת. "כשהגעתי לזירה לוחמי האש נלחמו בלהבות של אחד הרכבים שהיה מעורב בתאונה. שישה ילדים ושני מבוגרים נהרגו בתאונה הקטלנית לאחר שנלכדו בתוך הרכב ולא הצליחו לברוח. הרכב נשרף לגמרי. מתנדבי זק״א צוות דרום נמצאים בזירה כדי לטפל בגופות ובאיסוף הממצאים בזירה". לדבריו, לפני כשבועיים טיפל באותו אזור בזירה קשה שמשפחה שלמה נהרגה בתאונה עם אוטובוס. "מזעזע לחזור לאותו אזור לטפל בזירה שמשפחה שלמה נהרגה", אמר.
ברכב השני נפגעו שלושה נוסעים, אישה כבת 52 ונערה כבת 12 שנפגעו באורח בינוני, לאחר טיפול ראשוני במקום העלנו אותן למסוק מד"א שנחת בסמוך ופינה אותן לבי"ח סורוקה כשהן סובלות מחבלות בראש ובגפיים, נהג הרכב גבר בשנות ה 50 שנחבל באורח קל טופל ופונה באמבולנס של מד"א לבית החולים סורוקה.
סגן ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, המתמודד היום על ראשות המועצה ונחשב למוביל במרוץ הודיע על הפסקת פעילותו הפוליטית לנוכח מותם של תושבי היישוב שבו הוא גר. "התבשרנו בשורה איומה ונוראה על לכתה בטרם עת של חבריי ושכניי בפסגות שבבנימין, משפחה שלמה, הורים וששת ילדיהם. כולנו המומים. העיניים דומעות. הלב נקרע ומסרב להאמין. הדעת אינה תופסת. לעת עתה עצרתי את פעילותי המתוכננת להמשך היום, בדרכי חזרה למשפחתי ולחברי לישוב ולהערכת מצב עם גורמי המקצוע", ציין. עוד קרא לפעילים העובדים למען בחירתו להמעיט בגילויי שמחה, לכבות לחלוטין את המוזיקה בעמדותיהם ולכבד את זכרה של המשפחה.
יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין: "‫משפחה שלמה נמחקה היום באסון נורא. עתידם של שישה ילדים נקטע באחת. אני שולח חיבוק חם לחבריי תושבי פסגות ולבני המשפחה שאיבדו את ילדיהם ונכדיהם באסון הכבד. ‫לכם אזרחי ישראל, ובמיוחד למי שניצל את יום השבתון גם לטיול קצר: סעו לאט ובטוח ושובו הביתה בשלום".
ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הלב נקרע לאור האסון הכבד שגדע היום את חייה של משפחה שלמה. רעייתי שרה ואני אבלים יחד עם כל אזרחי ישראל על החיים שנגדעו באבם ושולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחה ולתושבי פסגות. היום, כשרבים מאזרחי ישראל מנצלים את יום השבתון לטיולים בארצנו, אני מבקש מכם לעשות הכל כדי לחזור הביתה בשלום".

תאריך:  30/10/2018   |   עודכן:  30/10/2018
+כ"ץ: לא הייתה בעיה בכביש בו אירעה התאונה
20:19 30/10/18  |  

השר לבטיחות בדרכים ישראל כ"ץ אומר כי הוא רואה בחומרה רבה את העובדה שגורמים שונים מנסים לנצל את האסון הכבד של התאונה בכביש 90 כדי להעליל עלילות פוליטיות ולהאשים את הממשלה בהאשמות חסרות כל בסיס. לדבריו, קטע הכביש שבו אירעה התאונה ישר ומטופל ועם שוליים רחבים, ומן הראוי להמתין לתוצאות חקירת המשטרה כדי לדעת מה היו הסיבות לתאונה. "ראוי שכל אלה שתוקפים את סלילת הכבישים החדשים יעשו חשבון נפש, במקום לעסוק בהאשמות שווא", אמר.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הקטל בדרכים
איתמר לוין
בית המשפט העליון: חובת התשלום לחברות להק ושפירית, על פינוי במסוקים של נפגעים בתאונות דרכים, תחול גם אם בדיעבד יתברר שלא היה צורך במסוק
יוסף אליעז
ראוי היה לחייב כל אזרח במדינה דמוקרטית להתיצב בקלפי ולהצביע    אם ירצה - יכניס למעטפה פתק לבן    ההצבעה היא חובה אזרחית שיש למלא אותה בלי קבלת תמורה למעט עצם החיים בדמוקרטיה
מחלקה ראשונה
תאונה קטלנית בדרך לאילת    זוג הורים ובתם התינוקת, שהיו בדרכם מקצרין לחופשה באילת, נהרגו בהתנגשות עם אוטובוס באזור ים המלח    14 מנוסעי האוטובוס נפצעו באורח קל
ציפי לידר
בשולי הכותרות: תהיה ידוען, ותמנע את האסון הבא    לפני הבחירות הם מדברים אלינו מהקיר, אחרי הבחירות אנחנו מדברים אל הקיר. מכירים?    ולקינוח מילון פוליטי
עידן יוסף
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית: המשטרה תוכל להשתמש בבדיקות רוק כאות לאיתור נהגים המשתמשים בסמים    עוד אושר לקבוע כי תוצאות בדיקת שכרות יהיו תקפות גם 3 שעות לפני ביצועה - כדי למנוע מנהגים עבריינים להתחמק מעונש בטענה ששתו אחרי התאונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il