X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
השיער שלנו מחזק אותנו, את הביטחון העצמי ואת ההערכה שלנו כלפי עצמנו בעידן של היום, את יכולה להחזיר לעצמך את הביטחון בכמה שעות בודדות
▪  ▪  ▪
[צילום: דניאל סנטר]

תוספות השיער בימינו הוא כבר לא נושא מלחיץ והוא מתאים כיום לרוב הנשים, אבל במיוחד לנשים עם נשירה או שיער דליל או שרוף כתוצאה מפעולה כימית. ההמלצה הגורפת שלנו היא לא להעמיס יחידות רבות מדי על שיער דליל, משום שהוא יכול לגרום לתוצאה ההפוכה ולנשירה מוגברת. במדינת ישראל, לעומת מדינות אירופה או אפילו ארה"ב, נשים מעדיפות תוספות שיער ארוכות, לעיתים באורכים של 60-55 ס"מ.
לנשים עם דלילות שיער מומלץ להתקין תוספות שיער לתקופה של לא יותר משלושה חודשים, כאשר לנשים עם שיער בריא מומלץ להתקין תוספת לפרק זמן שלא יעלה על חמישה חודשים. חשוב מאוד להגיע בזמן להסרה ולחידוש תוספות השיער, שאם לא כך, האירוע הזה יכול להתמשך יתר על המידה. כאשר לא מגיעים בזמן, יש חשש לכך שהשיער יהיה מלא בקשרים או בשומנים אחרים וזה מזיק ביותר לתהליך, ואז במקום רבע שעה של טיפול הסרת השיער, זה יכול בקלות להתמשך לאפילו שעה וחצי. כל זאת רק כדי להוריד את התוספות.
את התוספות עצמן צריך להסיר, משום שלאחר זמן השיער המקורי מתארך והתוספות אשר מחוברות לשורש, מתרחקות ואז יש להסירן, לטפל בהן ואז להחזירן למקומן הטבעי.
חשוב לנו מאוד להסביר, כי המראה הסופי חייב להיות מותאם ברמה של 100% לשיער הטבעי של האישה ובשל כך, אנחנו מבצעים בדיקה וסריקה יסודית אחר צבע השיער של האישה ואליו אנו מתאימים את תוספות השיער המתאימות ביותר. לדוגמא: לאישה בעלת גוונים בשיער, תותאם תוספת בעלת גוונים וכן לאישה בעלת שיער צבע יחיד בשיער.
בזמן חידוש השיער, במידה והוא לא נהרס או נשרף מחום של פאן, בייביליס או מחליקים, בכל מקרה צריך להוריד אותו וכפי שכבר אמרנו, להחזיר אותו קרוב יותר לשורש - מקומו הטבעי.
רוצה לקבל פרטים נוספים ולקבוע תור בדניאל סנטר? את מוזמנת להציץ ולהתרשם מהאתר שלהם או בקרי בדף הפייסבוק וקבלי עידכונים ומידע על מבצעים מיוחדים.
תגיות: דניאל סנטר, Daniel Center, תוספות שיער מומלצות בחיפה, תוספות שיער בחיפה, תוספות שיער, הארכות שיער, הארכות שיער בחיפה, דניאל סנטר תוספות שיער, דניאל סנטר המרכז הישראלי להחלקות משי, הארכות שיער ואיפור קבוע, תוספות שיער מומלצות, שיער דליל, התקרחות.

תאריך:  25/11/2018   |   עודכן:  25/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il