X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: shutterstock]

מזה שנים יוצאי מדינות מרוקו, לוב ותוניס היו זכאים לדרכון אירופי באמצעות דרכון צרפתי, זאת משום שמדינות אלו במערב אפריקה היו בחסות צרפתית שנים רבות.
יחד עם זה החלה הזכאות לדרכון צרפתי רק על חלק מיוצאי מדינות מערב אפריקה שמסוגלים להוכיח שיש להם אב או סב שמחזיק באזרחות צרפתית. החדשות הטובות הן, שהיום קיימות כמה אלטרנטיבות שמאפשרות דרכון אירופי גם ליוצאי מדינות מערב אפריקה, גם בהיעדר דרכון צרפתי. הוצאת דרכון זה תהיה קשורה ישירות לכל מגורשי ספרד.
בן לצאצאי מגורשי ספרד? סבא, סבתא נולדו במרוקו, לוב, יוון, תוניס? גם לכם מגיע לקבל דרכון פורטוגלי אירופי ולהפוך לאזרחים אירופים. במאמר לפניכם נספק את כל המידע על-אודות אזרחות אירופית, גם לספרדים שביניכם.
החוק הספרדי והפורטוגלי
ב-2015 יצא חוק בספרד שמתיר לכל מי שהיה מגורש ספרד להוציא דרכון, במקביל נכנס גם תיקון לחוק הפורטוגלי, שמאפשר גם לצאצאי מגורשי ספרד ופורטוגל לקבל אזרחות פורטוגלית. נציין שבהקשר זה מרביתם של מגורשי ספרד ברחו לפורטוגל ומשם גורשו שוב למדינות כמו יוון ומערב אפריקה ומי שנשאר נאלץ להמיר את דתו. זאת סיבת הקשר שיש לקהילה הספרדית שמתאימה במאפייניה לקבלת אזרחות ודרכון פורטוגלי.
יתרונות בהוצאת דרכון פורטוגלי
יש היום מגוון של ישראלים שישמחו להחזיק בדרכון פורטוגלי ולא בכדי. דרכון זה מקנה את הזכות להיות חלק מהאיחוד האירופי וזכויות אטרקטיביות רבות כגון: אישור שהייה ממושכת במדינות זרות לרבות ארה"ב, אישור עבודה באירופה, אפשרות של לימודים במוסדות שונים ברחבי אירופה ועוד. יתרון נוסף של אזרח פורטוגלי הוא הקלה משמעותית במימון כספי בנק מהמדינה ובסיוע קניית נדל"ן ועוד. וכיאה לכל אזרח מדינה, תינתן גם אפשרות הבחירה במועדי בחירות לשלטון.
התנאים לזכאות לדרכון אירופי ליוצאי מרוקו וצפון אפריקה
לפני הכל תיבדק הזיקה למגורשי ספרד ופורטוגל. ישראלים שהם ממוצא מדינות מערב אפריקה, הסיכוי שלהם מאוד גבוה לזכות באזרחות הפורטוגלית, לכן אם אדם ממוצא מרוקאי, אלג'ירי, תוניסאי, טורקי, יווני, סורי, מצרי, יש לו כבר תנאי בסיסי חשוב לזכאות וכעת נותר לו להוכיח עוד כמה טענות כדי לחזק את הקשר שלו למגורשי ספרד ופורטוגל, כגון:
קשר לקהילה דתית - את זה אפשר יהיה להוכיח על-ידי הוצאה של מסמכים כמו: תעודת נישואין או כתובת של ההורים או הסבא והסבתא בנוסח ספרדי.
שם משפחה - שמות משפחה שהיו שגורים אצל מגורשי ספרד יכול גם לעזור בבניית התיק שמבקש לקבל אזרחות.
דיבור בשפת הלדינו מראה על זיקה לגירוש הפורטוגלי הספרדי, בהחלט עשויות לסייע ולהוכיח שיש לכם קשר לקהילה הספרדית והפורטוגזית.
בניית התיק
גם אם סבא או סבתא נולדו במרוקו, תוניס, לוב, יוון, אלג'יר, טורקיה, מצרים, סוריה, מגיע לכם דרכון פורטוגלי אירופי, משרד עורכי-דין תותי אשבל ידאג לכל הביורוקרטיה והניירת וזאת כדי לאזרח אתכם ולקבל את האזרחות במהירות האפשרית.

תאריך:  09/12/2018   |   עודכן:  09/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
לתיקון 190 יש אולי שם מרתיע, אבל הוא אמור לעניין מאוד כל חוסך מעל גיל 60 שצבר סכומי כסף נאים ומחפש דרך להשקיע אותם וגם, בבוא היום, להוריש אותם
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
להב קיסנר
השיער שלנו מחזק אותנו, את הביטחון העצמי ואת ההערכה שלנו כלפי עצמנו    בעידן של היום, את יכולה להחזיר לעצמך את הביטחון בכמה שעות בודדות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il