X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ח"כ בצלאל סמוטריץ', שהיה מספר 2 באיחוד הלאומי, ניצח בבחירות הפנימיות את היו"ר אורי אריאל ויעמוד בראש רשימת המפלגה בבחירות אריאל צפוי לפרוש מהפוליטיקה אחרי 18 שנה קרא לרשימה משותפת עם הבית היהודי
▪  ▪  ▪
סמוטריץ'. קורא לבית היהודי להתאחד [צילום: האיחוד הלאומי]

ח"כ בצלאל סמוטריץ' נבחר ליו"ר מפלגת האיחוד הלאומי. הוא יחליף בתפקידו את השר אורי אריאל, אשר צפוי לפרוש מן הכנסת אחרי 18 שנים. "הערב כאן בירושלים אנחנו אומרים בקול צלול. הציונות הדתית היא התנועה המשפיעה ביותר במדינת ישראל. היא תמשיך בכך במלוא המרץ", אמר סמוטריץ' לאחר שנבחר ליו"ר המפלגה.
סמוטריץ' נבחר לאחר שזכה ב-83 קולות מקולות המצביעים בגוף הבוחר של האיחוד הלאומי, לעומת 40 קולות בלבד שבהם זכה אורי אריאל. סמוטריץ' כינה את השר אריאל 'מורי ורבי' והודה לו. "אני קורא לך אורי, בקריאה נרגשת, מעומק הלב, להמשיך ולתרום מניסיונך הרב להצלחת המפלגה. אני סמוך ובטוח שעוד נכונו לך שנים רבות של עשיה למען עם ישראל, ונשמח מאוד להיות חלק מכך", אמר.
עוד קרא לחברי הבית היהודי להתאחד לרשימה משותפת. "אני קורא לחברנו בבית היהודי בואו נתחבר מחדש. זה זמן אחדות. אני מקווה שחברינו בבית היהודי יצליחו לייצב במהרה את הספינה שלהם, לעצב את רשימתם ולהתחבר מחדש", אמר.
בהמשך הערב בחר הגוף הבוחר של המפלגה את רשימת האיחוד הלאומי לכנסת. במקום השני הוצב מנכ"ל האיחוד הלאומי, אופיר סופר. במקום השלישי - חברת הכנסת לשעבר אורית סטרוק. במקום הרביעי - יוסי כהן ובמקום החמישי - הרב עמיחי אליהו. רשימה זו צפויה להיות הבסיס למשא-ומתן שיתקיים בין האיחוד הלאומי לבית היהודי להרכבת רשימה משותפת בבחירות לכנסת.
במפלגת הימין החדש, בראשות איילת שקד ונפתלי בנט, ברכו את בצלאל סמוטריץ' על בחירתו ליו״ר האיחוד הלאומי. "הוא איש אידיאולוגיה ועשיה שפיו וליבו שווים", ציינו השניים ששיתפו את סמוטריץ' במחשבות על פרישתם ממפלגת הבית היהודי בטרם עשו זאת. שקד ובנט הוסיפו כי ‫כעת, כל אחד בדרכו יביא להגדלת גוש הימין למען עתיד המדינה ולמען שלמות ארצנו.‬ השניים גם ‫הודו לשר אורי אריאל על שנות פעילות ארוכות שיחקקו בתולדות הציונות.
גם מפלגת הבית היהודי ברכה את ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ והודתה לשר אורי אריאל על שירותו ארוך השנים למען עם ישראל ועל שותפות פוריה ומועילה עם המפלגה. ״עם סיום הליך הרכבת רשימת הבית היהודי לכנסת, אנו מתכוונים לשלב ידיים ולאחד כוחות כך שבעזרת השם נהיה גורם משפיע ומכריע בכנסת ובממשלה הבאה למען הציונות הדתית בפרט ועם ישראל בכלל״, אמר מנכ"ל הבית היהודי, ניר אורבך.

תאריך:  14/01/2019   |   עודכן:  14/01/2019
+המשטרה פתחה בבדיקה נגד השר איוב קרא
08:17 15/01/19  |  

משטרה פתחה בבדיקה נגד שר התקשורת איוב קרא. החומרים שנאספו הועברו לבחינת היחידה הארצית לחקירות הונאה.

+דוד שרן מתמודד בפריימריז בליכוד
08:10 15/01/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר שנחשד בעבירות של לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים בפרשת הצוללות יתמודד על המקום ה-30 ברשימת הליכוד לכנסת, המשוריין למחוז תל אביב

שרן. לא מתכוון להיות בן ערובה [צילום: יהודה חיים, פלאש 90]
+לדחות סחר-מכר פוליטי
08:05 15/01/19  |  ראובן לייב   |   לרשימה המלאה

הגיע הזמן שנדרוש מהמפלגות שלא להריץ כוכבים מטעם עצמם, ולתבוע מהן שיחשפו מהי הדרך שבה הן מתכוונות, בעצם, ללכת

אשכנזי. שותק [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+זנדברג: מרצ - המפלגה הכי ציונית בכנסת
23:56 14/01/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר מרצ: "במצע שלה מבוטאת הציונות המקורית והאמיתית, כפי שהאבות המייסדים של התנועה הציונית חלמו והגשימו"  ▪  "חזון ציוני שחטף את הציונות לגבעות זה חזון?!"

זנדברג. מקבלת את חוק השבות ככרטיס כניסה לארץ [צילום: מן הטלוויזיה]
+לפיד: העיתונות הוכיחה שאני לא מזגזג
18:57 14/01/19  |  

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד אומר כי תחקירים עיתונאיים הוכיחו שהטענות כלפיו וכלפי מפלגתו בדבר זגזוג כביכול אינן נכונות, וכי מדובר בקמפיין ממומן נגדו. הוא אמר בשיחוח בפייסבוק כי הסיבה שמטיחים ביש עתיד כי היא מזגזגת נובעת מפני שמדובר במפלגה הכי עקבית. לפיד לא ציין על איזה תחקירים הוא מדבר.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סמוטריץ' נבחר ליו"ר האיחוד הלאומי
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
{{{אורי אריאל העביר כספים רק
למגזר הדתי=שחיתות  |  14/01/19 20:38
 
- }}}מתי עתונות חוקרת=תעבוד? ל"ת
על תיק אריאל?  |  14/01/19 20:52
2
האם סמוטריץ משתמט?
אמיר1234  |  16/01/19 07:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
רפי לאופרט
אצל בן-גוריון הייתה המפלגה המנוף והמנגנון באמצעותו חתר להקמת המדינה    ללא יכולת לחזור ולייצר הרמוניה בין השקפות הציבור, דרכה של המפלגה ודרכה של מנהיגותה - שנותיה ספורות    מפלגת העבודה אינה "אוכלת מנהיגיה", היא אוכלת את יסודות קיומה
מירב ארד
הליכוד: "גנץ הוא שמאל, בדיוק כמו לפיד"    השר לוין: "יצא המרצע מן השק של מועמד השמאל"    גבאי: "אי-אפשר לשנות את חוק הלאום מתוך ממשלת נתניהו"
איתמר לוין
מייקל צ'רטוף, שהיה השר האמריקני לביטחון פנים, ואנדרס פו-ראוסמוסן, לשעבר מזכ"ל נאטו, מסבירים מה יכולות לעשות מדינות וחברות טכנולוגיה כדי להתגבר על חתירתה של רוסיה תחת יסודות הדמוקרטיה
יוסף אליעז
תחושתי ותחושת רבים וטובים ממני היא, למרבה הצער והחשש, כי תופעה חולנית ואנטי-דמוקרטית מבצבצת גם בישראל    עובדים ועוזרים רבים וטובים [יחסית] נטשו את תפקידם בחצרות השליט מחמת התערבותה של "המלכה" בהליכי קבלת החלטות ואיוש משרות, חלקם, בשל פגיעה בנתן, צלם-החצר-והחצאיות שלה
מירב ארד
הרמטכ"ל לשעבר הבטיח את הדברים לפעילים בני העדה הדרוזית שהגיעו למחות ליד ביתו    הוסיף: "יש לנו ברית דמים, אבל לא פחות מכך יש לנו ברית חיים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il