X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השב"כ עצר ב-31 במארס תושב השומרון, שפעל לביצוע פיגוע מכונית תופת סמוך למעלה אדומים לקראת הבחירות לכנסת הופעל בידי אנשי חמאס מרצועת עזה
▪  ▪  ▪
אבו-דיה. תצפיות על היעד [צילום: שירות הביטחון הכללי]

סוכל פיגוע התאבדות שתוכנן להתקיים באזור מעלה אדומים סמוך ליום הבחירות לכנסת. כך הותר לפרסום הבוקר (יום א', 28.4.19).
מדובר בתא טרור של ארגון חמאס שפעל באזור השומרון ואשר קיבל הכוונה מפעילי חמאס ברצועת עזה. התכנון של תא הטרור היה לקיים פיגוע תופת סמוך ליום הבחירות, 9 באפריל. עשרה ימים קודם לכן, ב-31 במרס, נעצר יחיא אבו-דיה, בן 23 תושב הכפר א-זעיים, המזוהה עם חמאס, וסוכלה כוונת הפיגוע.
בחקירתו בשב"כ עד כה עלה, כי אבו-דיה עמד בקשר עם פעילי חמאס בכירים ברצועת עזה באמצעות האינטרנט, גויס לפעילות צבאית, הסכים לבצע משימות ולשמש כמפגע מתאבד. במסגרת קשריו לפעילי החמאס ברצועת עזה, התבקש אבו-דיה לרכוש רכב ולשכור מחסן לטובת הכנת רכב תופת וכן לבצע מעקב אחר נקודת פיגוע מיטבית באזור מעלה אדומים, אשר בה ריכוז גבוה של אוטובוסים, אזרחים וחיילים.
אבו-דיה עקב אחר הוראות התשתית, ביצע תצפיות על נקודות הומות אדם ודיווח על כך לתשתית אשר בחרה את הנקודה המיטבית תוך העברת הנחיה למימוש הפיגוע באופן מהיר.
כחלק מההכנות לקראת פיגוע ההתאבדות, התבקש אבו דיה על-ידי פעילי החמאס מרצועת עזה לצלם צוואה בשם הזרוע הצבאית של חמאס. אבו-דיה תכנן לצלם עצמו מקריא את הצוואה טרם יציאתו לפיגוע כשהוא עוטה על ראשו סרט של הזרוע הצבאית של חמאס ולשם כך רכש חצובה לצילום. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.
גורם בכיר בשב"כ אמר הבוקר, כי תשתית הטרור של חמאס ברצועת עזה פועלת בכל העת לגיוס פעילי חמאס מאזור יהודה ושומרון לטובת הוצאת פיגועי טרור רצחניים במטרה לערער את היציבות הביטחונית באזור.
"פעילות זו של הזרוע הצבאית של חמאס, מצטרפת לשורה ארוכה של ניסיונות פיגוע באכוונת חמאס רצועת עזה באמצעות גיוס פעילים באיו"ש, אשר סוכלו על-ידי שרות הביטחון הכללי בשנים האחרונות ועד כה הובילו למאסרם של רבים. שירות הביטחון הכללי יחד עם כוחות הביטחון ימשיך לפעול לסיכול פיגועים של תשתיות הטרור של חמאס מבעוד מועד", ציין.

תאריך:  28/04/2019   |   עודכן:  28/04/2019
+היחס למחבלים רוצחים - כאן ובארה"ב
14:29 28/04/19  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה

אצלנו, מדינת היהודים היא האור לגויים, אנו מתבוננים בכאב ובתסכול רב על אופן הכליאה של רוצחים ערבים מהם נשלל אומנם החופש אלא שבתוך בתי הכלא הם חיים בתנאים המזכירים יותר פנסיון או קיבוץ מאשר בית כלא קודר וקשוח

גואנטנמו [צילום: AP/Ben Fox]
+ישו היה פלשתיני
10:52 28/04/19  |  סוזי דים   |   לרשימה המלאה

"פלשתיני" הוא שם של שדולה פוליטית חזקה, ראש חץ של הליגה הערבית ושל גורמים מסוימים במערב  ▪  שדולה שמקדמת בכל העולם אסכולה בשם "שטחים תמורת שלום"

הרוחות סערו [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
+"המסר: חכו עשרות שנים"
10:32 28/04/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

אביו של הדר גולדין מאשים את נתניהו בהפרת הבטחתו להתנות על הסדרה עם חמאס בהחזרת גופות החיילים: "החמאס מקבל כל מה שהוא רוצה"

גולדין. "הוא הופקר" [צילום: תומר ניוברג, פלאש 90]
+מדוע ערביי ישראל לא בוחרים
10:27 28/04/19  |  ד"ר יחיאל שבי   |   לרשימה המלאה

שיעור ההצבעה הנמוך בקרב הציבור הערבי נבע מניכורו של ציבור זה מהמפלגות הערביות, הנתפסות כגורם מתסיס ומפלג המוציא דיבת הערבים רעה בקרב עמיתיהם היהודים  ▪  ערביי ישראל זקוקים לפיכך להנהגה שתעמיד בראש סדר העדיפויות את הדאגה לצורכיהם, ובמקביל על ממשלת ישראל לפנות ישירות לאזרחיה הערבים ולקדם את שילובם בחברה הישראלית

אחוז נמוך [צילום: רועי עלימה/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
סוזי דים
"פלשתיני" הוא שם של שדולה פוליטית חזקה, ראש חץ של הליגה הערבית ושל גורמים מסוימים במערב    שדולה שמקדמת בכל העולם אסכולה בשם "שטחים תמורת שלום"
איתמר לוין
אביו של הדר גולדין מאשים את נתניהו בהפרת הבטחתו להתנות על הסדרה עם חמאס בהחזרת גופות החיילים: "החמאס מקבל כל מה שהוא רוצה"
ד"ר יחיאל שבי
שיעור ההצבעה הנמוך בקרב הציבור הערבי נבע מניכורו של ציבור זה מהמפלגות הערביות, הנתפסות כגורם מתסיס ומפלג המוציא דיבת הערבים רעה בקרב עמיתיהם היהודים    ערביי ישראל זקוקים לפיכך להנהגה שתעמיד בראש סדר העדיפויות את הדאגה לצורכיהם, ובמקביל על ממשלת ישראל לפנות ישירות לאזרחיה הערבים ולקדם את שילובם בחברה הישראלית
יוני בן מנחם
למרות החלטות הפסגה הערבית והתנגדות הפלשתינים, איחוד האמירויות החליט לארח את ישראל בתערוכת "אקספו 2020"    מדינות המפרץ אינן חוששות עוד מנורמליזציה עם ישראל ומקדמות אותה בתהליך איטי במקביל לגיבוש "עסקת המאה" של הנשיא טראמפ
יוני בן-מנחם
המטה יכלול את כל הפלגים הפלשתינים במתכונת דומה למטה צעדות השיבה שהוקם לפני יותר משנה ומוביל את קמפיין ההפגנות על גדר הגבול ברצועת עזה
רשימות נוספות
מחבל פלסטיני הצליח לקבל אזרחות אמריקנית  /  איתמר לוין
גירוש פעיל BDS - דבר מתבקש מאליו  /  איתמר לוין
לא למו"מ על עסקת המאה  /  איתמר לוין
מה עושים עם עזה  /  אלוף (מיל.) יאיר גולן
האם חמאס מקים גוף מקביל לאש"פ   /  יוני בן-מנחם
ממחמוד עבאס ועד אדווין מונטגיו  /  אליקים העצני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il