X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מכירה באמצעות האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לאחד התחומים החמים בשוק השיווק והמכירות בישראל. עם זאת, יש עדיין בלבול רב בקרב לקוחות, ואפילו בקרב מי שעוסק במכירות באינטרנט, באשר למונח "שיווק דיגיטלי" וכיצד הוא בא לידי ביטוי. דווקא כשמדובר במונחים יותר ספציפיים ומקצועיים, יש אפשרות להסביר אותם באופן ברור, גם אם ההסבר איננו כולל בהכרח את כל האספקטים של תחום פעילות ספציפי באינטרנט. בשורות הבאות ננסה להסביר באופן ברור מהו בעצם השיווק הדיגיטלי, ואילו חידושים נכנסו לשימוש לאחרונה.
מהו השיווק הדיגיטלי ומה הוא כולל
המושג פרסום ושיווק דיגיטלי כולל, למעשה, את כל הדרכים והאמצעים לקידום מוצר או שירות ברשת האינטרנט. זאת, במטרה אחת ויחידה - לגרום ללקוח הפוטנציאלי המיועד, לבצע אחת מהפעולות הבאות: לרכוש את המוצר, אם וכאשר קיימת האופציה הזאת, להשאיר פרטים או ליצור קשר בכל צורה אחרת, הן באמצעות האינטרנט והן בכל אופן אחר. על-מנת להשיג את המשימה הזאת, משתמשים המשווקים במגוון רחב של אמצעים.
בנוסף, נוצרו עם השנים מספר שיטות למדידה ואבחון של תנועת הגולשים. זאת, הן במטרה לזהות את הדרכים לשפר את תהליך השיווק והן במטרה לזהות בעיות או כשלים, שפתרון שלהן עשוי להגדיל את מספר העסקות הנסגרות באמצעות אתר האינטרנט. השיווק הדיגיטלי אמור להביא את המוצר או השירות אל הלקוח הפוטנציאלי. בסוף הדרך מתבצעות פעולות מכירה שונות, האמורות לגרום להמרה - כלומר הפיכה של גולש באתר או בפייסבוק ללקוח.
מה חדש בשיווק הדיגיטלי
שיווק דיגיטלי כולל, כאמור, את כל הערוצים - קידום אתרים באינטרנט, קידום ופרסום ברשתות החברתיות, פרסום באמצעות דיוור אלקטרוני ממוקד ועוד מגוון שיטות, שכל אחת כשלעצמה היא עולם ומלואו. המאפיין העיקרי של השיווק הדיגיטלי בשנים האחרונות, הוא העובדה שלבעל עסק המעוניין לשווק את המוצר או השירות שלו, יכול לקבל שירות כל כולל, במגוון רחב של תחומים במקביל.
בתחילה, מבצעים אנשי המקצוע סקירה כוללת של המוצרים והשירותים שהלקוח מציע, ומתגבשת אסטרטגיית פעולה אפשרית, כולל בחינת האמצעים הנדרשים. פעולת השיווק מתחילה רק אחרי שהאחראים על השיווק והפרסום מכירים לעומק את העסק, את היתרונות והחסרונות שלו ואת הערך המוסף שלו על-פני עסקים אחרים בתחום.
אם יש לך עניין בביצוע פרסום ושיווק דיגיטלי לעסק שלך, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליך בהקדם. הם ילמדו את הצרכים שלך, יבנו עבורך תוכנית שיווק ספציפית עבורך ויסייעו לך ביישום מלא ומוצלח שלה.

תאריך:  01/05/2019   |   עודכן:  01/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
דוד רפאל
איך בכל זאת שנת 2019 יכולה להפוך לשנת המפנה בכל הנוגע למחירי הדיור?
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
אורנה שרוני
עם שינוי חוק הקרקעות, הצטמצם חלון הזמן שבו האזרח יכול להגיש תביעה לפיצויים על הפקעת קרקעות    שמעון אייזנברג מסביר מהו השינוי ואיך צריך לפעול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il