X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: pexels]

טרנד חדש פוקד את הישראלים - טיסות לטורקיה לצורכי השתלות שיער. המחירים אטרקטיביים, ההבטחות מפתות, אך מתלווים אליהם סיכונים וחסרונות. מה גורם לנשירת שיער אצל גברים ונשים? מה ההבדל בין השתלות שיער בטורקיה לבין אלה המבוצעות בישראל, ומדוע מומלץ להשתמש בתכשיר מינוקסי לאחר השתלות שיער או במקומן?
מה גורם לנשירת שיער אצל גברים ונשים?
נשים וגברים רבים סובלים מנשירת שיער, תופעה שאיש מאיתנו אינו מברך עליה. עם זאת, חשוב להבחין בין נשירה פתאומית והפיכה, שנובעת מסיבות ברות חלוף, לבין נשירה קבועה שמובילה גם להתקרחות.
לנשירת שיער אצל נשים יש גורמים שונים הנחלקים לארבע קבוצות עיקריות:
  • גורמים פיזיים: דיאטות חריפות, מחסור בברזל וחלבונים, מחלות חום וזיהומים קשים, בעיות בבלוטת התריס, הריון ועוד;
  • גורמים הורמונליים: תורשה, גיל המעבר, נטילת גלולות או הפסקת שימוש בהן, שחלות פוליציסטיות והפרעות הורמונליות שונות;
  • גורמים טכניים: מתיחת השיער בתדירות גבוהה, ריבוי החלקות, שימוש קבוע בכימיקלים ועוד;
  • גורמים פסיכולוגיים: דיכאון, לחץ, מתח נפשי וכו'.
אצל גברים הגורם העיקרי לנשירת שיער הינו הגנטיקה. בין הגורמים הנוספים: טראומה כלשהי שהגוף עובר בעקבות מחלה, תאונה, ניתוח וכו', וכן גורמים רפואיים, תרופתיים, תזונה לקויה, דיאטות, מצוקות נפשיות ועוד.
השתלות שיער בטורקיה לעומת השתלות שיער בישראל
הטרנד החדש שסוחף גברים רבים בישראל (ובשאר העולם) הוא ביצוע השתלות שיער בטורקיה. מצד אחד, קל להבין את הנהירה אל מעצמת השתלות השיער החדשה - המחירים הזולים וההליך הפשוט בהחלט מפתים. עם זאת, במקרה הזה הפיתוי עלול להיות פיתיון הטומן בחובו חסרונות וסיכונים משמעותיים.
אכן, זול יותר בטורקיה, אך ההפרש הגדול במחיר לעומת ישראל נובע פעמים רבות מהעובדה שחלק מההשתלות בטורקיה אינן מבוצעות בידי הרופא עצמו, אלא על-ידי טכנאים חסרי ידע רפואי. השתלת שיער שנעשית בידי מי שאינו רופא מוסמך, עלולה במקרה הטוב להסתיים בדחיית השתל ובפגיעה אסתטית, ובמקרה הפחות טוב בסיבוכים של זיהום ונמק עקב חוסר הקפדה על סטריליות בעת ביצוע ההשתלה. בישראל, ההתייחסות להשתלת שיער היא כאל פרוצדורה רפואית לכל דבר, שנעשית על-ידי רופא מוסמך וכפופה לרגולציה מחמירה ותקנים מתקדמים.
אכן, בטורקיה פשוט יותר לקבל אישור להשתלה - די בשיחה טלפונית עם נציג ושליחת תמונה, אך מה שנראה כיתרון מבחינה פרקטית הוא חיסרון מבחינה בריאותית. בישראל, לפני כל השתלת שיער, רופא מוסמך בודק את המועמד ידנית ומתחקר אותו באשר לרקע הרפואי שלו לרבות מחלות כרוניות, נטילת תרופות וכו'. בטורקיה הדלת פתוחה לכל אחד ומטבע הדברים גם מי שאינו מתאים להשתלה מקבל אישור לבצעה.
כמו-כן, בארץ ישנם סוגים שונים של טכניקות השתלת שיער, בעוד בטורקיה נוקטים רק בשיטה אחת, שיטת ה-FUE. זאת מכיוון שבניגוד לטכניקות אחרות, הרגולציה הטורקית אינה דורשת שהשתלת שיער בשיטה זו תבוצע בחדר ניתוח ובפיקוח רפואי. לשם השוואה, טכניקה זו מבוצעת בישראל רק על-ידי רופאים בעלי אישור והסמכה רפואית. מעבר לכך, המומחים להשתלות שיער בישראל בקיאים בכל הטכניקות ולא רק באחת. בהתאם לכך, ביכולתם להתאים לכל מטופל אישית את השיטה הרלוונטית ביותר על-פי מצבו, צרכיו ומגבלותיו.
מינוקסי - במקום השתלות שיער או בהמשך להן
השתלות שיער אינן הפתרון היחידי למניעת נשירה ועידוד צמיחת השיער. בישראל משווקת מאז שנת 1991 סדרת תכשירי מינוקסי לטיפול בנשירת שיער. הסדרה כוללת את תמיסת מינוקסידיל 2 לנשים (בריכוז 2%) ואת מינוקסידיל 5 לגברים (בריכוז 5%).
במינוקסידיל יש מרכיב פעיל שמרחיב את כלי הדם ומשפר את זרימת הדם לקרקפת. כמו-כן, הוא מגרה את תאי האפיתל שבזקיקי השערה, ובכך מאריך את מחזור חייה ומעודד צמיחת שערה חדשה. תכשירי מינוקסי יעילים הן בסיוע למניעת הנשירה והן לצמיחה מואצת של השיער. הם מומלצים לשימוש כתחליף להשתלות שיער במצבים שונים, וכן לאחר ביצוע השתלה על-מנת לחזק את תוצאותיה.
מינוקסי/מינוקסידיל מאושר לשימוש ללא מרשם. מדובר בתכשיר בטוח שפועל נקודתית בלבד, ואשר מאופיין באחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בקרב נשים וגברים רבים בארץ ובעולם.

תאריך:  11/06/2019   |   עודכן:  11/06/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן ברנע
אורן ברנע
שפיצר, בוליט, גרייס או בלון? בשוק שיש בו מגוון רחב של סוגי הלוואות, איך יודעים מה ההלוואה הכי נכונה עבורכם? בחירת ההלוואה הנכונה היא חלק בלתי נפרד מהתנהלות פיננסית נבונה ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לבחור נכון
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il