תקציב פסח של "טמבור" למגזר החרדי נמסר למחלקה החרדית של "מקאן אריקסון"
חברת הצבעים "טמבור" יוצאת לקראת חג הפסח בקמפיין ייחודי למגזר החרדי. חג פסח הינו אחד מההזדמנויות במשך השנה בו פוטנציאל שיפוץ הבית החרדי ובעיקר הצביעה גבוה במיוחד.
מסקר שערכה המחלקה החרדית של משרד הפרסום "מקאן אריקסון" עולה כי כ-48% מהמגזר החרדי צבע את הבית בשנה האחרונה.
לדברי הגב' יעל רוזנטל, מנכ"לית המחלקה החרדית של "מקאן אריקסון", "הצרכן החרדי מודע לאיכות החיים בביתו ולכן התפתחו בשנים האחרונות טרנדים של צביעה בצבעים וטקסטורות ושימוש נרחב במעצבות חרדיות".
הקמפיין כולל שימוש חדשני ומגוון בעיתונות החרדית.
תקציבאית: רחלי רוזנברג- להב.
סופרוייזר: איתן דובקין.
מנהל קריאייטיב: אייל גור.
ע.תקציבאי: ישראל פוריס.
תכנון מדיה: עוזר דרוק.