X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם משרד הפנים
▪  ▪  ▪

שיפור השירות - לשכה למנהל האוכלוסין במזרח ירושלים
שר הפנים, אברהם פורז, קיים היום דיון בהשתתפות מנהל מינהל האוכלוסין, מר הרצל גדז', מנהל לשכת מנהל האוכלוסין במזרח ירושלים, מר אבי לקח וכן אנשי המקצוע במשרד- במטרה לעמוד מקרוב על השיפורים שבוצעו ושעוד יש לבצע בלשכת מנהל האוכלוסין במזרח ירושלים.
מר אבי לקח, מנהל הלשכה, דיווח על השיפורים שיושמו לאחרונה בלשכה, ביניהם:
התקנת עמדת טלפון למתן מידע ותיאום תורים (לאיחודי משפחות ורישום ילדים שאחד מהוריהם איננו תושב)- פתוחה ומתפקדת כל יום בין השעות 8:30-15:30, טלפון: 6268555-02.
הרחבת שעות קבלת הקהל: 8:00-15:00, ובקיץ- בימי ב' ו-ד' עד 18:30.
הרחבת מתן שירות באמצעות הדואר (מצ"ב רשימת השירותים אותם ניתן לבצע באמצעות הדואר).
הגדלת מצבת כוח-אדם ושיפור חזות הלשכה: שיפוץ וצביעת הלשכה, החלפת הדלפקים והכיסאות באולם קבלת קהל.
המשך מתן שירות בשלוחה בגשר אלנבי לתושבי מזרח ירושלים היוצאים לירדן.
כל אלה ובמיוחד לאחר שנפתחו בפניהם חלופות לקבלת שירות מבלי להגיע אישית ללשכה, הביאו לצמצום משמעותי במספר הממתינים בתור.
השר פורז קידם בברכה את הצעדים שכבר נעשו, אולם הבהיר כי יש להמשיך בתהליכי שיפור והתייעלות השירות לציבור ולהגיע למצב בו לא יתקבלו עוד תלונות על חוסר מענה טלפוני או אי קבלת שירות בו ביום. כן הוסיף השר פורז כי "המשרד נותן עדיפות ופועל בקידום מעבר הלשכה למשכנה החדש ב'מאמוניה'.

תאריך:  03/03/2004   |   עודכן:  03/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il