X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה נפגש עם 25 פעילי ישראל ביתנו לשעבר שערקו לליכוד ותקף את אביגדור ליברמן "במשך שנים העברנו את האחריות לטיפול בבעיות הציבור הרוסי לליברמן. ליברמן לא עשה כלום"
▪  ▪  ▪
נתניהו והפעילים שפגש

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש עם 25 פעילים פוליטיים במגזר הרוסי, שהיו בעבר פעילי ישראל ביתנו ועברו לתמוך בליכוד. הפגישה התקיימה יחד עם השר זאב אלקין, ראש העיר רונן פלוט, אריאל בולשטיין יועץ רה״מ למגזר הרוסי ואנשי קמפיין הליכוד.
בפגישה תקף נתניהו את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, וטען כי הוא רימה את בוחריו וכי הוא רק דיבר כל השנים בלי לעשות דבר. ״במשך שנים העברנו את האחריות לטיפול בבעיות הציבור הרוסי לליברמן. ליברמן לא עשה כלום. אני מכה על חטא - משום שהבעיות של המגזר לא נפתרו. הוא רק ידע לתת סיסמאות. תגידו לי דבר אחד שליברמן עשה? היום הוא מדבר נגד חרדים, אבל לפני רגע ליברמן היה בברית עם החרדים ורץ לכל הרבנים כדי לבלום את המועמד החילוני בקרב על ראש העיר ירושלים. אצלו מילה זה רק מילה ואפס מעשים", אמר נתניהו.
נתניהו האשים את ליברמן גם בביטול הפנסיות ליוצאי רוסיה וחבר העמים, בגלל שלא הסכים להקים את הממשלה. ״ליברמן רימה את בוחריו. הוא הבטיח להם ממשלה בראשות נתניהו. הוא לא עשה את זה. הוא הוליך שולל את בוחריו. ליברמן אמר שיתמוך במפלגה שתקבל הכי הרבה מנדטים. אם גנץ יקבל יותר, ליברמן ילך לממשלה עם גנץ לפיד וברק. אם הליכוד לא תהיה המפלגה הגדולה ביותר אנחנו נקבל ממשלת שמאל בתמיכת ליברמן, כי כך הוא התחייב. ליברמן גם לא תוקף את גנץ וברק, הוא רק תוקף אותי, אז ברור איזו מפלגה ואיזו ממשלה הוא מעדיף. יש דרך אחת למנוע זאת וזה להצביע לליכוד", אמר.

תאריך:  15/07/2019   |   עודכן:  15/07/2019
+יוטיוב הסירה סרטון של רשימת נעם: "סתימת פיות והתערבות חמורה בבחירות"
23:52 15/07/19  |  

יוטוב הסירה את סרטון הבחירות הראשון אותה פרסמה מפלגת נעם בדף היוטוב של המפלגה. ביוטוב ציינו כי הסרטון מפר את תנאי המדיניות של יוטוב בנושא דברי שטנה. מדובר בסרטון בו הציגה המפלגה איך מדינה שלמה עוברת טיפולי המרה. בסרטון מוצגת משפחה שנקלעת לאלימות להט"בית ורפורמית, אך בוחרת לבסוף שנכדם יהיה יהודי ושבנם ינשא לאישה. ממפלגת נעם נמסר: "מדובר שוב בטרור של קהילת הלהט"ב שרומסים באלימות ובהשתקה כל דעה אחרת משלהם. מדובר בהתערבות בוטה וחמורה במערכת הבחירות בישראל. אנו שוקלים את צעדינו המשפטיים כנגד החברה".

+פייגלין הכריז: בחירות ליו"ר זהות
23:45 15/07/19  |  

בעקבות המחלוקות ברשימת זהות, סרוגים: ‏יו"ר זהות משה פייגלין הודיע על בחירות מקדימות חדשות לתפקיד יו"ר התנועה, שיוכל לקבוע את הרכב חברי התנועה על פי שיקול דעתו הבלעדי.

+ההסכם הקואליציוני נחשף: צמצום
חילול השבת ורשות התנחלויות
23:30 15/07/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בהסכמים שהתגבשו בין ראש הממשלה והשותפות הקואליציוניות העתידיות לא נכללו החוקים בנוגע למערכת המשפט  ▪  חוק הגיוס יגובש לפי "מתווה אטיאס" הקובע שיעדי הגיוס יועברו לסמכות הממשלה  ▪  לפיד וליברמן: "מדינת הלכה"

נתניהו. "שמירת הסטטוס-קוו" [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]
+רועי פולקמן התבקש לפנות מקום לטובת שיבוץ טלי פלוסקוב
20:53 15/07/19  |  

נתניהו וכחלון מבקשים מח"כ רועי פולקמן לפנות בנימוס את מקומו ה-35 בליכוד לטובת חברת הכנסת לשעבר טלי פלוסקוב, דמות מוכרת אצל יוצאי מדינות חבר העמים, ולשעבר ראש עיריית ערד. בשבועות האחרונים נשמעת הערכה כי יפרוש מהחיים הפוליטיים (חדשות 12).

+אהוד ברק – חוסר סבירות קיצוני
20:50 15/07/19  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

כאשר מסתירים מידע מן הציבור עולות שאלות, וכאשר ממשיכים להסתיר – הציבור מאבד את האמון, אוהד ברק אנא גלה לנו מה עומד מאחורי מיליוני הדולרים, ואם לא תגלה, אתה פסול אצלנו על הסף.

ברק. מה הוא מסתיר? [צילום: תומר נויברג, פלאש 90]
+ח"כ קרעי: ציד מכשפות אחרי כל מה שריח של תורה נודף ממנו
20:44 15/07/19  |  

חבר הכנסת שלמה קרעי (הליכוד) הגיב לסערה שהתעוררה עקב כך ששר החינוך, הרב רפי פרץ, לא לחץ את ידה של הזוכה באולימפיאדת הפיסיקה: "אני חבר כנסת חדש. איש ציבור. שומר תורה ומצוות. כשאישה ניגשת ללחוץ את ידי אני מבקש את סליחתה, קד קידה קלה של כבוד ומודה לה. זו אמונתי, זו דרכי. לא אשנה אותה ולא אתנצל עליה. ציד המכשפות אחר כל מה שריח של תורה עולה ממנו עבר כל גבול!".

+נתניהו מעדיף שתי מפלגות ימין מימין לליכוד
20:39 15/07/19  |  

יו"ר הליכוד, רה"מ בנימין נתניהו, תדרך שרים וח"כים בליכוד ולדבריו יש להתרחק מכל שיח על מדינת הלכה וענייני דת או מעמד בית המשפט. לשיטתו, מוטב לגוש הימין שירוצו שתי מפלגות מימין לליכוד ולא אחת.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: אצל ליברמן - מילה זה מילה ואפס מעשים
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
לא מאמין שיש כ"כ עריקים
עריקות זו תכונה   |  15/07/19 21:59
 
- תמים
אתה צדיק  |  16/07/19 09:05
2
האם מדיניות חדשה זו של נתניהו
מדיניות חדשה  |  16/07/19 05:41
3
אז מצאו כמה שמות רוסיים--מצחיק ל"ת
יהודה דרורי  |  16/07/19 08:26
4
אחת ״העריקות״ התראיינה בגלצ,
ספין מטופש  |  16/07/19 08:56
5
שמעתי בגלץ את אחד העריקים
מייק  |  16/07/19 14:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
אלכס נחומסון
ביום הבוחר הדיפ סטייט הולך לנצח    כשהתקשורת מפמפמת בוקר וערב שחיתות! גזענות! הפליה! הכלכלה על סף קריסה! הטייקונים מרוקנים לכם את הכיסים! הזקנות מציפות את מסדרונות בתי החולים! אז המשוטים יוצאים לכיכרות בעיניים רושפות ומנפנפים בשילוט מוכן מראש שהוצא מהימ"חים של מרתפי תל אביב וזועקים את הסיסמאות שהאח הגדול הכתיב להם    גם השטן מלאכתו נעשית בידי אחרים
דן מרגלית
כורה לי היטב פגישה עם אהוד ברק (ברחוב בלפור 3, ירושלים) בה הסביר לי כי בהיעדר משא-ומתן הוא חושש כי הפלשתינים יילחצו לקיר ותפרוץ אינתיפאדה
עומר מואב
ההבדל בין הליכוד לכחול לבן הוא די זניח    גנץ די ליצן, מולו נתניהו לחלוטין איבד משילות, ניסנקורן מול כחלון, חיים כץ, וכל המתפקדים מהוועדים, ולטעון שכל יתר הרשימה בליכוד נראים טוב יותר, דורש דמיון מפותח מאוד
עמוס שנער
פרץ בחר להחרים את בני בריתו הטבעיים ולהתהדר במתינות מזויפת שתסייע לו לקבל חיבוק ולגיטימציה תקשורתית וציבורית, אך במקום זה דבק בו בדיוק אותו ה"רבב" שממנו הוא ניסה להתחמק במאמציו להבדיל את עצמו ממפלגת "עצמה יהודית"
איציק וולף
מזכ"ל שלום עכשיו לשעבר, אבי בוסקילה, שהתמודד בעבר על מקום ברשימת מרצ אך נכשל הצטרף למפלגה ישראל דמוקרטית של אהוד ברק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il