X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דביר שורק ז"ל [צילום: באדיבות המשפחה]
הלווית דביר שורק, הערב
גורמי הביטחון מעריכים כי רוצחיו של דביר שורק ז"ל היו חברי חוליה שתכננה לבצע פיגוע וכי הם תפסו אותו כשעלה ברגל למגדל עוז אביו, יואב שורק, סיפר עליו: הוא היה פשוט עם אור בעיניים. ומישהו שהיה לו רצח בעיניים לקח אותו
▪  ▪  ▪

גורמים במערכת הביטחון מעריכים כי דביר שורק ז"ל, שנרצח הלילה על-ידי מחבל אחד או יותר, לא נחטף ברכב. על-פי ההערכה העדכנית, המחבל או המחבלים הבחינו בשורק כשהוא עלה ברגל מצומת גוש-עציון לכיוון מגדל עוז, תפסו אותו ורצחו אותו בדקירות סכין, ונמלטו מן המקום. על-פי ההערכה, הוא נרצח במקום שבו נמצאה גופתו, כמאה מטרים ממגדל עוז.
עוד מעריכים גורמי הביטחון כי את הפיגוע ביצעה חוליית טרור שתכננה לעשות פיגוע, וכי לא מדובר ב'ניצול הזדמנות' שנעשה על-ידי המחבלים. החשש בקרב גורמי הביטחון הוא שהחוליה תנסה לבצע פיגוע נוסף.
משפחת שורק החליטה לפנות אל המרכז הלאומי להשתלות ולתרום מאבריו של דביר ז"ל. קרניות עיניו יושתלו בימים הקרובים בגופו של אדם הזקוק להן. "אצילות נפש בזמן הכי קשה
משפחתו של דביר יהודה שורק שנרצח הלילה ביקשה לתרום איברים ולהציל חיים", נמסר מן המרכז הלאומי להשתלות. עוד נמסר כי יואב שורק, אביו של דביר, אמר כי אלו היה ניתן לשאול את בנו - זה היה רצונו.
מוקדם יותר יצא יואב שורק אל העיתונאים שהמתינו סמוך לבית המשפחה בעפרה והסביר את שעמד מאחורי בקשת המשפחה שלא לסקר את ההלוויה. "מבחינתנו, זה לא אירוע פוליטי. לצערנו, פיגועים מלווים את כולנו, את החברה הישראלית, מאה שנה וזה חלק ממציאות החיים וממאבק ארוך על החיים שאנחנו מנהלים פה", אמר.
הוא סיפר על בנו שנרצח ואמר כי מי שלא הכיר אותו - הפסיד. "הוא היה ילד מתוק, שחיפש כל הזמן מי צריך עזרה, איך אפשר לעשות ואיך אפשר לבנות. הוא עסק בחיובי ומאוד אהב להצמיח מהארץ ועשה גינות בכל חתיכת אדמה שמצא. הוא נדבק לחלשים שסביבו שהיו צריכים חבר", סיפר.
שורק סיפר כי בנו קיבל ציון נמוך במבחן בקראטה לפני חודשיים וכי לאחר מכן אמר לו המורה שהוא עושה את התנועות נהדר, אבל אין לו רצח בעיניים. "לא היה יכול להיות לו, כי הוא היה פשוט עם אור בעיניים. ומישהו שהיה לו רצח בעיניים לקח אותו", אמר.
ביום שלישי הקרוב אמור היה דביר שורק ז"ל לחגוג את יום הולדתו ה-19. אביו אמר היום: "קיבלנו מתנה כמעט ל-19 שנים. על המתנה הזאת אנחנו מודים, ואת הכאב הזה אנחנו נישא, כנראה גם הלאה".

תאריך:  08/08/2019   |   עודכן:  09/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הערכה: רצח דביר שורק - פיגוע מתוכנן
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
ואת כל זה גורמי הבטחון העריכו
לבד?  |  8/08/19 20:55
2
היום כשאני מקשיבה לדעותיהם של
קורןנאוה טבריה  |  9/08/19 07:31
 
- כדאי
שמ  |  10/08/19 10:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
ציפי לידר
בשולי הכותרות: שמיעה סלקטיבית? מדינת הלכה כמשל    אשכנזי קצת אמת לא תזיק    ולקינוח אופתרפיה
איתן קלינסקי
בימים אלו אנו עדים לעובדה, שמשטרת ישראל שתלה נשק בביתו של תושב עיסאוייה לצורך צילומי סדרה בטלוויזיה    אך כשבנו של אותו תושב עיסאוייה, שבביתו הושתל הנשק, התעוור בשתי עיניו מכדור ספוג, התיק נסגר, והעיוורון הוא עתה מעמסה על המשפחה
מירב ארד
בחמאס קוראים לפלשתינים בגדה לפתוח את בתיהם בפני המבצעים של הפיגוע    צה"ל ממשיך בסריקות נרחבות ותגבור כוחות ביהודה ושומרון    הלוויתו של רב-טוראי דביר (יהודה) שורק ז"ל תערך הערב בשעה 20:00 בבית העלמין האזרחי בעפרה
יובל כהן
כמי שעוקב בחצי אוזן אחר פרופגנדת השנאה הפלשתינית, אני יודע שהפיגוע במסעדת סבארו נחשב ל"הצלחה" כמעט מושלמת של כוחות האופל, המוצגים בתקשורת הפלשתינית בהערצה לא מבוטלת תחת הכינוי הגנרי "ההתנגדות"
יוני בן-מנחם
ישראל ביקשה את עזרתה של בריטניה כדי להביא לגירושו מלבנון של בכיר חמאס סאלח אלעארורי שעמד בראש משלחת חמאס לאירן. אלעארורי הפך למתאם של העברת נשק מתקדם מאירן לרצועת עזה שמסכן את ישראל, אם לא יצלחו המאמצים המדיניים לסלקו מלבנון לא מן הנמנע כי יחוסל על-ידי ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il