X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אירן מהדקת את הברית שלה עם חמאס כנגד ישראל. ידע טכנולוגי שהועבר מאירן לארגון חמאס הביא לכך שהוא ייצר טילים מדויקים לפגיעה במטרות בישראל
▪  ▪  ▪
[צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]

העיתון הלבנוני "אל-אח'באר", הנחשב לשופרו של ארגון חיזבאללה, פירסם ב-10 באוגוסט כתבת שער המסכמת את ביקור משלחת חמאס בטהרן בחודש שעבר בראשותו של צאלח אלעארורי סגן יו"ר הלשכה המדינית ואיש הקשר של התנועה לאירן ולחיזבאללה.
לדברי העיתון, הביקור היווה "שלב חדש-ישן" בברית בין אירן לחמאס וארגון מחדש של "ציר ההתנגדות" בהתאם למה שהיה לפני פרוץ מלחמת האזרחים בסוריה ב-2011.
משלחת חמאס הסכימה לעיקרון כי "במקרה של פרוץ מלחמה נגד אחד הצדדים בציר ההתנגדות, שאר חברי הציר יסייעו לו כדי למנוע את שבירתו". גורם בכיר בחמאס אישר כי העיקרון הזה יחול על רצועת עזה נוכח העובדה שצה"ל ערך באחרונה תרגיל גדול המדמה התקפה על הרצועה. במפגש בטהרן אושר עיקרון "איחוד החזיתות ואחדות הגורל" בין חמאס לאירן באופן רשמי והדבר הפך לחלק ממדיניות "ציר ההתנגדות".
העיתון חשף כי אירן העבירה לחמאס את הטכניקה של הטילים המדויקים, מספר הטילים המדויקים שבידי חמאס "הינו סוד שהאויב יגלה אותו במלחמה הבאה".
המנהיג הרוחני עלי ח'מינאי אמר בתום המפגש: " בשנים שעברו הפלשתינים נלחמו באבנים, עכשיו הם מצויידים בטילים מדויקים במקום אבנים". הוא הוסיף: "יהיו התנאים והנסיבות אשר יהיו, הרפובליקה האיסלאמית תעמוד לצד העם הפלשתיני וההתנגדות שלו בכל המשאבים שלה עד שחרורה של פלשתין".
עוד חושף העיתון כי שבוע לפני ביקור משלחת חמאס בטהרן דחתה חמאס דרישה סעודית לנתק את היחסים עם אירן, סעודיה העבירה מסר כי אם זה לא יקרה היא תנתק את יחסיה עם חמאס אולם התנועה השיבה כי אם סעודיה תבצע את איומה היא שתפסיד ולא חמאס, גם מצרים ניסתה לחבל בביקור בכך שמנעה מאסמעיל הניה לצאת לאירן דרך שטחה.
בפגישה של משלחת חמאס עם המנהיג העליון ח'מינאי השתתף גם הגנרל קאסם סולימאני מפקד גיס "אלקודס" ב"משמרות המהפכה" וחמאס העבירה איגרת מאסמעיל הניה למנהיג ח'מינאי שבה ארבעה סעיפים:
הסכנות של "עסקת המאה" על האזור והאסטרטגיה של חמאס להתמודד עמן, ההערכה של חמאס לאופן שבו יעמדו מדינות האזור מול העסקה, הערכת חמאס לגבי ההסלמה האזורית ומנגנון ההתעמתות עמה ותודה של תנועת חמאס לאירן על תמיכתה בהתנגדות.

תאריך:  12/08/2019   |   עודכן:  12/08/2019
+שני פלשתינים נעצרו לאחר שברכבם התגלתה סכין
22:15 12/08/19  |  איציק וולף

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל תפסו סכין ברכבם של שני פלשתינים בשנות ה-20 לחייהם. במסגרת פעילות לסיכול טרור הקימו הלוחמים הערב (יום ב', 12.8.19) מחסום יזום סמוך לכפר הפלשתיני דיר איבזיע שבנפת רמאללה.
אל המחסום הגיע רכב חשוד ובו שני פלשתינים בשנות ה-20 לחייהם. בחיפוש ברכב נמצאה סכין והשניים נעצרו לחקירת גורמי הביטחון לבדיקת נסיבות האירוע.

+שמאלן! הצבע לבצלאל סמוטריץ!
14:44 12/08/19  |  אריה גל   |   לרשימה המלאה

השמאל, שלמרות מסע הדליגיטימציה נגדו הוא ציוני נלהב המאמין כי הדרך האחת והיחידה לשמור על המשך קיומה של מדינת היהודים היא "ערבים שם ויהודים כאן", לעולם לא יוכל להשיג זאת "בהסכמה"

סמוטריץ'. הצביעו לו [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+על היחס לפלשתינים, על פשע משטרתי, ועל אִי קידה ל"קידה"
13:07 12/08/19  |   יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה

יש להיזהר בכבודם, בְּחֵרוּתָם ובמהלך חייהם של "פלשתינים", כפי שהם קוראים לעצמם, בין שהם אזרחי ישראל ובין שהם נתונים לשלטון צבאי בשטחי יהודה, שומרון או כפופים לשליטת "הרשות" או אפילו נתונים לשלטון חמאס ברצועת עזה

עיסוויה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+בוחרים בחיים
11:58 12/08/19  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי  ▪  והפעם - ליום האהבה, שריד דינוזאורי, רשתות, שונו התקנות, שיבוש והתיאוריה המשטרתית

תנאים טובים... [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]
+הכרעת החמאס - קץ להסלמה ולמעגל האלימות
11:35 12/08/19  |  גרג רומן   |   לרשימה המלאה

ממשלת ישראל צריכה להפסיק את מדיניות האיפוק שלה המתפרשת כרפיסות וחולשה על-ידי החמאס. לא עוד הפסקות אש, לא עוד כסף תמורת שקט

[צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]
+טרור בגדה
08:27 12/08/19  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה

גורמי הביטחון הישראלים עלו על עקבותיהם של רוצחי החייל דביר שורק ז"ל ולכידתם היא רק שאלה של זמן. רצח החייל הישראלי נתפס ברחוב הפלשתיני כהישג של הטרור וכישלון של השב"כ, ישראל חייבת לפגוע בראשי הטרור כדי לשקם את ההרתעה

מעצר המחבלים שרצחו את רב"ט דביר שורק [צילום: דובר צה"ל]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אירן העבירה טילים מדויקים לחמאס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתן קלינסקי
הרב רפי פרץ הביע בגלוי דרישה לספח לישראל את כל שטחי יהודה ושמרון, דרישה לה יש גיבוי של שגריר ארה"ב בישראל
איתמר לוין
מה שהרשו הביזנטים והמוסלמים כאשר שלטו בארץ ישראל, לא מרשה הממשלה היהודית. זוהי כניעה מבישה לטרור המוסלמי - המשך ישיר של רפיסות מדינית ותוצאה ישירה של משטרה העסוקה ביחסי ציבור במקום במילוי תפקידה
רון בריימן
מי שבאמת ובתמים רוצה למנוע את הקמתה של מדינה פלשתינית, אסור לו לפצל את הכוחות ולתקוע מקל בגלגליה של איילת השקד, שסוד כוחה הוא היכולת לפנות אל כל הציבור הימני, חילוניים ודתיים כאחד    אם יאפשרו לה להוביל למטרה האחת, יש לה סיכוי להגיע ל-15 ח"כים של הימין המאוחד    אם ימשיכו לפצל את המאמץ ולהעלות מן האוב נושאים אחרים ומיותרים, הימין המאוחד לא ימנה יותר מ-8 ח"כים    ראו הוזהרנו!
עידן יוסף
ארבעה חשודים במעורבות ברצח נעצרו, מתוכם שני חשודים בביצוע הפיגוע: נציר סאלח חליל עצאפרה, בן 24, פעיל חמאס וקאסם עארף חליל עצאפרה, בן 30    צה"ל סיכל פיגוע אסטרטגי בגבול הרצועה
גרשון הכהן
תוצאות הניסוי שבוצע בקיץ 2005, הנחוות יום יום על בשרם של תושבי עוטף עזה וערי הדרום, מסייעות היטב במאבק על דעת הקהל, בהמלצה להטלת ספק בחכמת ה"מומחים" הממשיכים לחתור לנסיגות נוספות ביו"ש עד קו גדר ההפרדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il