X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת אסם דוחה את טענת ההסתדרות להתעלמות מן העובדים וטוענת כי העילה להכרזת סכסוך העבודה היא התוכנית להעברת מפעל טבעול לקריית גת "שיתפנו את העובדים וההסתדרות בתהליך שנתיים מראש"
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בחברת אסם דוחים את טענות ההסתדרות שהביאו להכרזה על סכסוך עבודה במפעליה על-רקע הכוונה לסגור את מפעל טבעול בקיבוץ לוחמי הגיטאות.
"העילה האמיתית לסכסוך היא התוכנית להעביר את מפעל טבעול לקריית גת. המפעל הוותיק בקיבוץ לוחמי הגטאות מייצר כיום בעיקר לשוק הישראלי וכדאיותו כמפעל עצמאי נחלשה מאד. מסיבות אלה, וכדי להרחיק את המפעל מאזור מגורים, החליטה אסם לבנות לטבעול בית חדש, שיהיה חלק מהקמפוס התעשייתי המתקדם שהקימה בקריית גת, בצמוד למפעל צבר, מהלך שבו יושקעו עשרות מיליוני שקלים", טענו בחברה.
עוד טענו כי בניגוד לטענת ההסתדרות, שכ-4,000 מתוך 4,700 עובדי אסם מאוגדים באמצעותה, העובדים וההסתדרות שותפו בתהליך כבר לפני כשנתיים. "כנהוג באסם ובשקיפות מלאה שיתפנו את העובדים וההסתדרות בתהליך שנתיים מראש. אנו מאמינים שבתקופה זו נוכל לעבוד יחד ולמצוא מקום תעסוקה הולם לעובדי טבעול במפעלים ומתקנים של אסם בצפון. כל זאת תוך שמירה על תנאי העסקה הקיימים, מתן מענקי שימור ומעבר ויצירת תוכנית פרישה הוגנת ומכבדת לעובדים שלא תמצא עבורם משרה מתאימה", ציינו.
לטענת החברה, במקום לשתף פעולה במציאת תעסוקה לעובדי טבעול מעדיפה נציגות העובדים לדרוש תוכנית פרישה לכל העובדים בסכום לא ריאלי וחסר תקדים.
"הנהלת אסם קוראת לנציגות העובדים וההסתדרות לשוב לשולחן הדיונים ולפעול ביחד לביסוס ביטחונם התעסוקתי והכלכלי של עובדי טבעול. אסם, בתמיכת החברה האם נסטלה, עוסקת בביסוס תשתית תעשייתית איתנה בישראל, בהגברת הפריון ובהכנת החברה להמשך צמיחה ושגשוג. בכוונתנו להמשיך ולפתח את הפעילות בישראל, להוביל חדשנות, לטפח את כל עובדינו המצוינים ברחבי הארץ ולגייס נוספים. אסם תמשיך לנהל דיאלוג עם העובדים בהגינות ובכבוד, כפי שעשתה תמיד", לשון תגובת החברה.

תאריך:  18/08/2019   |   עודכן:  18/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אסם: אין מנוס מהעברת מפעל טבעול
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
קומוניזם בשיא,שיפול כבר ! ל"ת
אף אחד  |  19/08/19 07:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
צה"ל פרסם סרטון שבו ניתן לראות את חוליית המחבלים שזוהתה וחוסלה אמש בגבול רצועת עזה    נתניהו: אם הדבר יידרש, אנחנו נצא למערכה רחבה בלי קשר לבחירות
איתמר לוין
קרא הוציא צו ביניים האוסר למנות את אופיר כהן - מועמדו של השר אמיר אוחנה - עד להכרעה בעתירה נגד הדחתה של אמי פלמור מתפקיד המנכ"ל
איציק וולף
ראש הלשכה המדינית של חמאס נפגש עם ראשי משפחות המחבלים שחוסלו אמש בגבול רצועת עזה על-ידי כוחות צה"ל ועודד את הטרור הפלשתיני    "אין עתיד לישראל על אדמת פלשתין"
יצחק דנון
פיליפה אמון, איש עסקים שווייצרי, תובע מפורר 7 מיליון שקל בטענה שלא פרע הלוואה    פורר טוען שהלוואה ניתנה לחברה שכבר קרסה
איתמר לוין
מינץ והנדל: יש ממש בנימוקי השב"ס - בעיות כוח אדם ומתן אפשרות לסוהרים לבלות בשבת עם משפחותיהם    ברק-ארז בדעת מיעוט: ההחלטה התקבלה בצורה פגומה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il