X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר חברת החקירות CGI, שהיה בעבר בכיר במפלגת יש עתיד, הבהיר כי החברה רק העריכה שהגורמים העוינים שפרצו לטלפונים של בכירי כחול לבן היו ממזרח אירופה "לשאול את הלקוח למה לא הייתה פניה למשטרה"
▪  ▪  ▪
פרי. מצאנו טלפונים מזוהמים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

‏ראש חברת החקירות CGI, השר לשעבר יעקב פרי, הבהיר כי החברה שהוא עומד בראשה לא טענה שפצחנים רוסים חדרו לטלפונים של בכירים במטה כחול לבן, אלא רק העריכה שהגורמים העוינים שעשו זאת הם ממזרח אירופה.
אמש דווח כי בין הטלפונים שנפרצו היה מכשיר הטלפון הסלולרי של יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ.
"הודענו שיש ארבעה-חמישה טלפונים 'מזוהמים' והמלצנו לפנות למשטרה", אמר פרי (יום ה', 29.8.19) בראיון לכאן ב'. "לא דיברנו דווקא על רוסים, דיברנו על גורמים עוינים - קרוב לוודאי ממזרח אירופה. צריך לשאול את הלקוח למה לא הייתה פנייה למשטרה", אמר.

תאריך:  29/08/2019   |   עודכן:  29/08/2019
+הצעירים שירו באקדח צעצוע בכינוס כחול לבן: "מעשה קונדס"
23:27 29/08/19  |  

המשטרה עיכבה לחקירה שני תושבי רחובות בני 26 ו-16 שהודו כי ירו כדוריות פלסטיק (איירסופט) לעבר נוכחים בכינוס בחירות של כחול לבן. בחקירתם אמרו כי מדובר במעשה קונדס. ח"כ בני גנץ מסר: "ככה נראת הסתה. אני קורא לראש הממשלה לצאת בקולו ולמנוע כל אלימות, התלהמות, ופעולה שיש בה בכדי ליצור עימותים. ככה המגמה הזו מתחילה ואנחנו זוכרים איך היא נגמרה בפעם הקודמת". ברשימת נעם, ששניים מפעיליה הותקפו וכמעט נדרסו אתמול בצומת ירקון, קראו למשטרה למנוע אלימות במערכת הבחירות.

[צילום: דוברות המשטרה]
+רבבות יוכלו לצלם בקלפיות
23:07 29/08/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

על-פי ההצעה, כל חברי ועדות הקלפי, המזכירים, המשקיפים ועובדי ועדות הבחירות יוכלו להציב מצלמות  ▪  התיעוד המותר יכלול את כל שלבי ההצבעה, למעט הפעולות מאחורי הפרגוד

רק כאן לא יצלמו [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+נתניהו בגיבושון הליכוד: "אל תלכו לים"
21:58 29/08/19  |  

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו קיים אירוע "גיבושון" לחברי הכנסת של הליכוד. מן הכינוס יצאו הודעות תעמולה מטעם חברי הכנסת. ראש הממשלה עצמו אמר לח"כים: "אל תלכו לים, כל אחד יפעל בתחומו וננצח בלהט... אנחנו מתקדמים, יש התעוררות בשטח, אנחנו צריכים להביא אותה לשיא. נתניהו תקף את המפלגות החרדיות והתיות וטען שכביכול "צריך להוציא מהם בכוח שימליצו על נתניהו".

+סנוקרת ל"דרכנו"
21:52 29/08/19  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

בבחירות לכנסת ה-21 קבע יו"ר ועדת הבחירות המרכזית כי על תנועת דרכנו להירשם כ"גוף פעיל בבחירות", ב-20.8 היא קיבלה ממנו "דרכנו" סנוקרת, מה זה סנוקרת, אגרוף לפנים

מלצר. מלים כדורבנות [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+גנץ והסנסציות התקשורתיות
21:50 29/08/19  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

את מחול השדים סביב פרנויית ההדלפות שאחזה בראשי כחול לבן מכנה בני גנץ "לא סנסציה" והוא צודק

גנץ. לשיר בקריוקי זה לא מזיק [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]
+רחובות: ירי מרובה צעצוע בכינוס פוליטי
21:19 29/08/19  |  

אלמוני ביצע ירי ממכונית נוסעת מרובה צעצוע לעבר פעילים של כחול לבן במהלך נאומו ברחובות של ח"כ יאיר לפיד. הרקע אינו ידוע. שני הפעילים לא ניזוקו. המשטרה פתחה במצוד אחד היורה. לפיד הגיב על התקרית: "לא ירתיעו אותנו ולא יפחידו אותנו. נמשיך להיאבק על שינוי המדינה מול האלימות וההסתה".

+סקר: פרישת זהות אינה תורמת לליכוד ולעוצמה יהודית
20:37 29/08/19  |  

סקר מכון ipanel עבור חדשות 12 מעלה כי פרישתה של זהות מהתמודדות לא תביא לשינוי בתמונת הגושים, ולא תגדיל את כוחן של הליכוד ועוצמה יהודית שסברו כי יוכלו להרוויח מהמהלך. תוצאות הסקר: הליכוד 31; כחול לבן 30; הרשימה המשותפת, ימינה, ישראל ביתנו 10; יהדות התורה 8; ש״ס, המחנה הדמוקרטי, העבודה 7. עוצמה יהודית ממשיכה לעמוד על 0 מושבים עם 1.9^ תמיכב בלבד.

+כחול לבן: לא צריך לחכות לבחירות כדי לעשות רפורמת קנביס רפואי
20:21 29/08/19  |  

כחול לבן אומרים כי מאחורי מסך העשן של הצהרת נתניהו, נותרת הצהרה ריקה לתקשורת. "אין דבר כזה 'לגליזציה של קנאביס רפואי'. יתכבד ראש הממשלה נתניהו, יזמן את שר הבריאות נתניהו למשרדו ויורה לו להקל על מטופלי הקנביס. לא צריך לחכות בשביל זה עד לבחירות". הם שאלו היכן היה נתניהו בזמן שעשרות אלפי מטופלים סובלים ומבקשים עזרה.

+העבודה: ההסכם עם האולטרא-קפיטליסט יפגע במעמד הביניים ובחלשים
19:04 29/08/19  |  

מזכ״ל מפלגת העבודה, ערן חרמוני, אומר כי "ההבטחה למנות את פייגלין האולטרא-קפיטליסט לתפקיד כלכלי בכיר בממשלת נתניהו מלמדת כי אם חלילה הוא ייבחר, ממשלתו הבאה תפגע בצורה אנושה במעמד הביניים, בפריפריה ובשכבות החלשות". הוא פנה ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה שיבחן את כשרות ההסכם שנחתם. לדבריו, נתניהו מנצל את מצוקתה הכספית של זהות, וסחר בין מפלגות אשר מבוסס על כספי ציבור הוא עבירה על החוק.

+בן-גביר: הייתי עם פייגלין בכל המאבקים
19:00 29/08/19  |  

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר בפנייה למצביעי זהות: "הייתי עם פייגלין בכל המאבקים. נלחמתי בעד זכויות הפרט וזכויות אזרח, והייתי נגד פגיעת המשטרה באזרחים. יש לכם בית. יש לכם למי להצביע".

+סמוטריץ': מצופה מיתר המפלגות הקטנות בימין לגלות אחריות
18:57 29/08/19  |  

השר בצלאל סמוטריץ' (ימינה) ברך על הסרת המועמדות של פייגלין: "הצעד של פייגלין בו הוא דואג לעקרונות הרשימה שלו ומאידך-גיסא מגלה פרגמטיות ומוותר על ריצה לא ריאלית הוא מבורך וראוי להערכה. אחריות כזו על ידי כלל הגורמים במחנה, יכולה להציל את הימין ולמנוע הקמת ממשלת שמאל".

+ליצמן: מתווה חוק הקנביס הרפואי - על דעתי
18:55 29/08/19  |  

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הודיע כי מתווה חוק הקנביס הרפואי המוצע בהסכם בין זהות לליכוד מתואם איתו. "מדובר במהלך חשוב שעל עקרונותיו הודענו במאי השנה, ופרסמנו תקנות בעניין. יחד נפעל שיאושרו מיד עם כינוס הכנסת החדשה. עפ”י עקרונות המתווה יהיה מעבר מרישיון שימוש בקנביס רפואי ממשרד הבריאות, למרשם רופא, למרבית האוכלוסייה והוצאה של החומר הפעיל CBD מפקודת הסמים המסוכנים, תוך מתן אפשרות לייבוא, בפיקוח הגורמים הרלוונטיים".

+נתניהו: רואה אותך שר בממשלה;
פייגלין: לא קיבלנו כל מה שביקשנו
18:49 29/08/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ההסכם בין הליכוד לזהות כולל גיבוש מדיניות הגירה, אכיפת חוקי בנייה במגזר הערבי, עידוד עסקים חדשים, שקיפות בתאגידים סטטוטוריים וחוק לגליזציית קנביס לחולים  ▪  ההסכם כפוף לאישור מתפקדי זהות

נתניהו ופייגלין. עליות ומורדות
+מפלגת העבודה מאשימה את צה"ל בעשיית קמפיין לנתניהו
17:23 29/08/19  |  

מפלגת העבודה-גשר מאשימה את דובר צה"ל בעשיית קמפיין לראש הממשלה על גב בטחון המדינה. "יש לנו יותר מתהייה למה נתניהו, מועמד בבחירות ושר ביטחון במשרה לא מלאה, אישר פרסום כזה דווקא עכשיו". עם זאת, בירכו במפלגה את צה"ל על מאבקו המתמשך והחשוב לסיכול מיזם הטילים של חיזבאללה.

+מפלגת ימינה: אחרי זהות - התור של עוצמה לפרוש
15:49 29/08/19  |  

מפלגת ימינה, בראשות איילת שקד, ברכה את יו"ר זהות, משה פייגלין, על ההסכם שעליו חתם עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אשר כולל פרישה של מפלגתו מן הבחירות. "פייגלין גילה אחריות ציבורית והבין שמדובר בבחירות גורליות לעתיד המדינה, השלכת קולות לפח בעת הזאת משמעותה אחת - ממשלת שמאל שתסכן את עתיד מדינת ישראל. אנו בטוחים שמצביעי זהות ימצאו בימינה בית כלכלי ליברלי שימשוך את כלכלת ישראל ימינה", אמרו במפלגה.
"אנו קוראים לעוצמה יהודית - עכשיו תורכם. אם עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל באמת חשובים לכם גלו אחריות לאומית ופרשו. כל קול למפלגה שלא עוברת הוא עוד קול לשמאל", לשון הודעת ימינה.

+לפיד: השותף החדש של נתניהו נגד חילונים וחושב שנתניהו הוא אסון
14:21 29/08/19  |  

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, הגיב על ההודעה בדבר הסכם שנחתם בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לבין יו"ר זהות, משה פייגלין. לטענתו, "השותף החדש של ביבי הוא נגד חילונים, בעד מדינת הלכה וחושב שנתניהו הוא אסון. תפנימו ביבי ימכור את המדינה תמורת חסינות".

+נתניהו ופייגלין ימסרו הצהרה משותפת
13:43 29/08/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויו"ר זהות, משה פייגלין, ימסרו אחר-הצהריים הצהרה משותפת בכפר המכביה  ▪  אתמול הודיע פייגלין כי ייתכן שימונה לשר בממשלה

פייגלין. הבטיח להביא לאישור המתפקדים
+הקרקס של איימן עודה
12:48 29/08/19  |  אליהו קאופמן   |   לרשימה המלאה

התבטאויותיו של איימן עודה לכניסה לממשלת "כחול לבן" רק הביאו להתרחקות ה"רשימה המשותפת" מקואליציה עתידית של גנץ, ולמתח ערבי פנימי עוד לפני יום הבחירות  ▪  מדובר בשיגעון גדלות של שנים מח"כי חד"ש, החפצים בלגיטימציה "כחולה - לבנה"

עודה. מצב משפיל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ציון במשפט תפדה
12:16 29/08/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

איני מצליח להבין מדוע אנשים כמותכם אינם מצהירים בראש חוצות כי לא תתמכו במתן חסינות לביבי מפני העבירות הפליליות המיוחסות לו בטיוטת כתבי האישום שהכין לו היועץ המשפטי ד"ר אביחי מנדלבליט

שקד ובנט. לא סמוטריצ'ים [צילום: בן דורי/פלאש 90]
+הציבור יתבקש לדווח על חריגות
10:34 29/08/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

מלצר: ועדת הבחירות תפעיל ביום הבחירות מספר טלפון ייעודי, אליו ניתן יהיה להתקשר ולדווח על מקרים בלתי תקינים בקלפיות  ▪  ימליץ להקים במסגרת ועדת הבחירות יחידת אכיפה קטנה וקומפקטית, שתוכל לפעול מהר"

חוק תעמולה מיושן [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יעקב פרי: מצאנו 4-5 טלפונים מזוהמים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
MATZAATI ROSH MEZOHAM#1PIROMAN
Haim Mevin, NYC  |  29/08/19 12:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
איציק וולף
במפלגה טענו כי חברת CGI רק העלתה חשד כללי ולא מבוסס לכך שטלפונים סלולריים של יו"ר המפלגה ושל בכירים בקמפיין נפרצו על-ידי פצחנים רוסים, אך לא נמצאו לכך ראיות    גורם במפלגה: CGI קשורה לנתניהו ולליכוד
איציק וולף
דוח חברת אבטחת המידע שנשכרה על-ידי כחול לבן תמורת חצי מיליון שקלים קובע כי פצחנים רוסים פרצו לטלפונים הסלולריים של גנץ ושל שלושה בכירים נוספים בקמפיין המפלגה וכולל המלצה לפנות למשטרה
איציק וולף
יו"ר מפלגת זהות דיווח לתומכיו על המגעים שקיים עם ראש הממשלה - הכוללים הבטחות מצד ראש הממשלה ודרישה שלו להסרת מועמדות זהות בבחירות לכנסת    "כשיהיה הסכם נביא אותו למשאל מתפקדים"
עידן יוסף
אחד הפעילים סיפר על שאירע בצומת ירקון: "אם לא היינו קופצים לא יודע אם הייתי יכול למסור פה עדות. הנהג יצא מהרכב, צעק והעיף לנו את השלט"
יהודה קונפורטס
טוב עשה יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שהדף את הניסיונות הלא תמימים של גורמים פוליטיים להציב מצלמות בקלפי ללא כל חקיקה ובדיקה מעמיקה    יש רק לקוות, שבממשלה ובכנסת הבאה יימצאו האמיצים שיסכימו להצעיד את ישראל אל הקידמה ויזרקו לפח את כל המעטפות עם הפתקים ויציבו מחשבים במקום מצלמות, או ליד המצלמות, אבל לא במקום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il