X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: פלאש 90]

השכרת רכב היא פתרון יעיל ונוח עבור אנשים רבים ובמידה שהחלטתם גם אתם לשכור רכב כדי לנסוע למשל לשדה התעופה, לצאת לטיול עם המשפחה או החברים, כדי לבקר קרוב שנמצא באזור מרוחק או בשביל כל סיבה אחרת, חשוב שתבחרו ברכב שמתאים לכם.
פעמים רבות אנו רוכשים מוצרים ואביזרים שאינם באמת נחוצים לנו, אנו בוחרים בהם בגלל שהמוכר הלהיב אותנו, בגלל שחבר שלנו בחר בהם או בגלל שהם קסמו לנו באותו רגע. עם חלוף הזמן אנו מגלים שהרכישה שביצענו אינה באמת מתאימה לנו וחשים תסכול. כדי למנוע תחושה לא טובה, חשוב מאוד להגדיר מראש מהם הצרכים שלנו, כך גם במקרה של השכרת רכב. לפניכם מספר עצות שיוכלו לסייע לכם לבחור את הרכב שמתאים לכם.
שלושה טיפים לבחירת רכב שעונה על הצרכים שלכם
1. גודל רכב - חברות השכרת הרכב ממיינות את הרכבים לפי קטגוריות ולא לפי דגמים. באמצעות מנועים שונים באינטרנט, ניתן לסנן את החיפוש לפי גדלים וסוגים של רכבים. רכב קטן למשל יתאים לארבעה אנשים כאשר יהיה ניתן להכניס אליו מזוודה גדולה אחת. רכבים קטנים יכולים להיות בין היתר: ניסאן מיקרה ושברולט ספארק. רכב בינוני יתאים לחמישה אנשים ויהיה ניתן להכניס אליו שתי מזוודות גדולות. דוגמאות לרכבים בינוניים יכולות להיות: אופל קורסה או יונדאי i20. נוסף על גדלים אלו ניתן לבחור מכוניות יוקרה, כמו למשל: אאודי 6A או יגוארXE, רכבים אלו יתאמו לחמישה נוסעים ויהיה ניתן להכניס אליהם עד שלוש מזוודות גדולות. במידה שיש להסיע מספר רב יותר של נוסעים ניתן לשכור גם מיניוואן, רכב זה יכול להתאים לתשעה נוסעים ויהיה ניתן להכניס אליו ארבע מזוודות גדולות. כמובן ניתן למצוא עוד מגוון רכבים אחרים, בחרו ברכב שמתאים לכם ולמספר האנשים שנוסעים אתכם ודאגו לכך שיהיה לכולם מספיק מקום כדי שתוכלו לנסוע בנוחות.
2. מחיר - באמצעות מנועים שונים באינטרנט ניתן לערוך השוואת מחירים. כדי לעשות זאת יש להזין את הפרטים: ארץ, עיר, תחנה, אפשרות להחזיר את הרכב במיקומים שונים, תאריכים נחוצים וגיל הנהג. החיפוש יאפשר לכם למצוא רכבים זמינים ובנוסף לכך דילים. בצורה זו תוכלו להימנע מחריגה בתקציב.
3. ביטוחים וקילומטרים - חשוב מאוד לבדוק האם מחיר ההשכרה כולל ביטוחים חיוניים - ביטוח תאונות, ביטוח צג שלישי וביטוח גניבה. כמו-כן, יש לבדוק מהו מספר הקילומטרים שהמחיר כולל ומהו הקנס שיש לשלם במקרה שחורגים ממספר זה.
שתהיה לכם נסיעה נעימה ובטוחה!

תאריך:  04/09/2019   |   עודכן:  04/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il