X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתניהו מקדם את חוק המצלמות:

"היום כולם מצלמים. הכל בסטורי"

הבהיר: "נביא את הנושא לחקיקה כדי שהבחירות הקרובות יהיו נקיות" מנדלבליט בישיבת הממשלה: "אני נגד החוק. בעד מצלמות אבל צריך לדעת איך לעשות את זה" בדיון האשימו שרים את היועמ"ש: "גם בעבר לא תמכת בנו בבג"ץ". נתניהו קרא לשרים: "לא להתפרץ"
▪  ▪  ▪
נתניהו. כולם מצלמים היום [צילום: מסך]

"כל אחד מצלם. הכל בסטורי. כל מכולת מתועדת במצלמות אז דווקא את אולם הקלפיות אי-אפשר לצלם? מצלמות בקלפיות לטוהר הבחירות זה פשוט, הוגן, שקוף וצודק. נביא את הנושא לחקיקה כדי שהבחירות הקרובות יהיו נקיות". כך אמר (יום א', 8.9.19) ראש ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה בנוגע לחוק המצלמות.
לדבריו חשאיות ההצבעה תישמר בקפדנות. "כבר בשנת 2013 אמרנו שצריך לחשוב על מצלמות. גם מלצר אמר שתופעת הזיופים היא בעיה. צריך לפתור בעיות", הוסיף רה"מ.
היועמ"ש אביחי מנדלבליט, שהביע את התנגדותו לחוק, משתתף באופן חריג בדיון בישיבת הממשלה. מנדלבליט אמר בדיון: "לא אמרתי אף פעם שאני מתנגד למצלמות. קיימתי דיונים של שעות כדי לראות איך לקדם את החוק כי סברתי שהחוק טוב. אבל אחרי שקראתי את חוות דעת יו"ר ועדת הבחירות, שאומרת שזה יגרום לאי-סדרים ביום הבחירות, אז אני נגד החוק. אני בעד מצלמות אבל צריך לדעת איך לעשות את זה".
במהלך הדיון פרץ עימות בין שר המדע אופיר אקוניס ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדנבליט. אקוניס תקף את מנדלבליט בשל סירובו להגן בבג"ץ על ההחלטה לפסול את המדענית יעל אמיתי, ואמר: "בבג"ץ לא הגנתם עליי ואפילו לדבר לא רציתם לאפשר לי". כמו שהתנגדתם לזה, כך אתם מתנגדים עכשיו למצלמות. יש פה דברים לא תקינים".
בתגובה השיב היועץ מנדלבליט כי "זה לא המקום לדון בנושא הזה אבל אפשר למצוא פתרונות". ראש הממשלה נתניהו הפסיק את הדיון, דפק על השולחן וקרא לשרים "לא להתפרץ".
שר המשפטים אוחנה אמר בדיון: "המחלוקת הצפויה תתנהל בכל הכבוד הראוי. אני מכבד מאוד את היועץ המשפטי לממשלה הן ברמה האישית והן ברמה המוסדית. עם זאת, אין פירושו של דבר שנכפיף את ראשנו בהכנעה גם כשאנחנו סבורים אחרת. אנו כופרים מכל וכל ברמת הדרמה שמנסים לשוות לחוק. המטרה: צמצום מחלוקות והרתעת זייפנים. הזייפנים - יורתעו. הבוחר תם הלב - לא. הצעת החוק איננה משנה את כללי המשחק, ממש כפי שמצלמות המהירות והצמתים לא שינו את כללי התנועה, אלא איפשרו לאכוף אותן".
השר יריב לוין אמר למנדלבליט בדיון: "אתם כבר יודעים שיש זיופים ועושים פעולות נגד זה. אתם בעצמכם אומרים את זה. אבל אתם כנראה מעדיפים מצב שיהיו זיופים מאשר חקיקה שתמנע את זה".
ליברמן: "יש תיאום מוחלט בין הליכוד לערבים"
מוקדם יותר התייחס יו"ר ישרטאל ביתנו לחוק המצלמות ואמר במהלך ביקורו במעלה אדומים כי
"יש תיאום מוחלט בין הרשימה המשותפת לליכוד". ליברמן שב הדגיש: "בנושא המצלמות יש תיאום מוחלט בין הערבים: אותם הערבים שנתניהו כל כך חושש מהם, לבין מפלגת הליכוד, בין איימן עודה לנתניהו". למרות זאת, הודיע כי יתמוך בחוק המצלמות, "למרות שברור שהוא לא יעבור".
עוד הוסיף ליברמן, "חייבים לעשות מהלך נוסף ולחוקק חוק חובת ההצבעה". לדבריו, "אין שום סיבה שאותם אנשים שמקבלים חופש ביום הבחירות לא ימלאו אחרי החובה האזרחית. בהרבה מדינות זה נהוג כמו אוסטרליה ובלגיה שחוק שם קיים, ואנחנו רוצים את אותו חוק אוסטרלי ליישם אותו קופי פייסט במדינת ישראל".

תאריך:  08/09/2019   |   עודכן:  08/09/2019
+יועמ"ש הכנסת: "חוק המצלמות - לא חוקתי בעיתוי הזה"
00:31 09/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

איל ינון ציין שהחוק עלול להרתיע בוחרים והזהיר מפני אנדרלמוסיה בקלפיות  ▪  היועמ"ש הבהיר כי החוק עלול לתת יתרון ניכר מאוד למפלגה אחת על פני שאר המפלגות

ינון. צעד חסר תקדים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+"נתניהו צריך אישה חזקה"
22:07 08/09/19  |  עידן יוסף

עקיצה לשרה נתניהו? חדשות 12: במפלגת ימינה בראשות איילת שקד בחנו את המסר "נתניהו חייב אישה חזקה" לקמפיין הבחירות.

+ימינה דורשת: לפטר את עמרי מניב
20:19 08/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הזדעזעתם מדברי הרב ממכינת עצמונה? לא תאמינו מה מספרות ההקלטות המלאות  ▪  חשיפה בתוכנית קלמן סג"ל בתאגיד גילתה עריכה מגמתית שסילפה את דברי הרב נאמבורג, הוציאה אותם מהקשרם והפכה את המשמעות ב-180 מעלות

עמרי מניב. סילוף עיתונאי [צילום: יח"צ]
+הבדלי הדקויות בימין הדתי
18:57 08/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הקרבה הרעיונית בין מפלגות הימין הדתי עשויה ליצור בלבול באשר לעמדותיהן כלפי נושאים שונים  ▪  מי בעד עלייה להר-הבית, מי נגד נשים במפלגה ומה עמדתן בנושא שילוב לוחמות בגדודים מעורבים ובנושא הכותל הרפורמי  ▪  News1 עושה סדר בבלגן

עוצמה יהודית [צילום: גילי יערי/פלאש 90]
שלט לרשימת נעם [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+"גנץ, לפיד, עודה וטיבי רוצים לגנוב הבחירות"
18:36 08/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה טוען כי אם היו נמנעים זיופים בקלפיות בבחירות לכנסת ה-21 ייתכן שהבחירות לכנסת ה-22 היו נמנעות  ▪  מאשים את ראשי כחול לבן ברצון לגניבת בחירות יחד עם איימן עודה, אחמד טיבי ואביגדור ליברמן

נתניהו בסרטון שפרסם היום
+גם ח"כ ביטן אישר את 3,000 הפקחים
17:52 08/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ועדת הבחירות המרכזית הגיבה על מתקפות שנשמעו בישיבת הממשלה כלפי העומד בראשה וציינה כי 'חליפת ההגנה' ו-3,000 הפקחים אושר בין היתר גם על-ידי נציגי הליכוד וש"ס וכי "נקיטה בדרך אחרת עלולה לפגוע בטוהר הבחירות ובסדר התקין של הבחירות"

מלצר. טוהר הבחירות בראש מעייני הוועדה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+עוצר יציאות בקואליציה עד יום רביעי
17:33 08/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מחר תתכנס מליאת הכנסת להצבעה על חוק המצלמות בקריאה ראשונה  ▪  יום שלישי יוקדש לדיון בוועדה מיוחדת בראשות ח"כ מיקי זוהר  ▪  ביום רביעי - הצבעה בקריאה שנייה ושלישית

ח"כ זוהר. שיאן החקיקה בכנסת ה-21 [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מחר ב-13:00: דיון בחוק המצלמות בקריאה ראשונה
15:44 08/09/19  |  איציק וולף

מליאת הכנסת תתכנס מחר (יום ב', 9.9.19) בשעה 13:00 לדיון בחוק המצלמות בקריאה ראשונה. הישיבה תתקיים באודיטוריום הכנסת.

+ריבלין מתקפה פוליטית על מלצר ומנדלבליט
15:28 08/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

נשיא המדינה אמר כי יש מקום לדיון ציבורי על שינוי סדרי הפיקוח על הבחירות, בזמן הראוי  ▪  "דוחה בשאט נפש מתקפות פוליטיות חסרות בסיס שחווים השופט מלצר והיועמ"ש מנדלבליט"

ריבלין. לבחון שינויים מתרחשים [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+הורוביץ: "ניסיון של נתניהו לגנוב את הבחירות"
15:00 08/09/19  |  מירב ארד

יו"ר המחנה הדמוקרטי, ניצן הורוביץ, בתגובה לאישור חוק המצלמות בממשלה: "מחטף המצלמות הוא ניסיון של נתניהו לגנוב את הבחירות על ידי יצירת כאוס בהצבעה ושיבוש הבחירות בקלפיות. אנחנו נפעל נגד זה בכל האמצעים, בכנסת, בבג"ץ וגם בשטח ביום הבחירות".

+השר כהן: "התנגדות מפלגות השמאל מעוררת תהיות קשות"
14:40 08/09/19  |  מירב ארד

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן מסר ביציאה מישיבת הממשלה בה הוחלט על קידום חוק המצלמות בקלפיות: "כל מי שבעד הליך דמוקרטי תקין ורוצה שהבחירות ישקפו באופן מהימן את רצון הציבור חייב לתמוך בחוק. התנגדות מפלגות השמאל כחול לבן והרשימה הערבית המשותפת מעוררת תהיות קשות. האם גניבת הבחירות באמצעות זיופים, שהם יודעים היכן קורים, חשובה להם יותר מטוהר הבחירות?

+יו"ר העבודה-גשר: "לא ניתן לביבי לחטוף את הבחירות"
14:31 08/09/19  |  מירב ארד

יו"ר העבודה-גשר, ח"כ עמיר פרץ בתגובה לאישור חוק המצלמות בממשלה: לא ניתן לביבי לחטוף את הבחירות. אם החוק יעבור בשלוש קריאות, נגיש עתירה לבג״ץ. לשם הפחדת בוחרים בחברה הערבית, מהלך מתובל בריח חריף של גזענות, הוא מוכן לכופף את מערכות המדינה והחוק. חוק המצלמות הוא חוק פסול שדגל אדום מתנוסס מעליו. העבודה גשר מתחייבת להציב ביום הבחירות מאות פעילים שימנעו מהצלמים של ביבי להפריע לאזרחים לממש את זכותם הדמוקרטית.״

+גנץ: "נתניהו רוצה לפגוע בלגיטימציה של תוצאות הבחירות"
14:29 08/09/19  |  מירב ארד

יו"ר כחול לבן, בני גנץ בעקבות החלטת הממשלה בנושא המצלמות: "מי שמערער על ההליך הדמוקרטי הבסיסי ביותר, לא ראוי להנהיג את המדינה. נתניהו רוצה לפגוע בלגיטימציה של תוצאות הבחירות העתידיות, ומכין את הקרקע לכאוס ביום הבחירות ואחריהן. כחול לבן תגבה כל החלטה של ועדת הבחירות המרכזית והיועץ המשפטי לממשלה, ותילחם למען טוהר הבחירות. את התשובה לנתניהו ניתן בקלפי".

+המחנה הדמוקרטי: "פה אחד עברה הצעת הליכוד לגניבת הבחירות"
14:28 08/09/19  |  מירב ארד

המחנה הדמוקרטי בתגובה להחלטת הממשלה: ״בפה אחד עברה הצעת הליכוד לגניבת הבחירות. אין מה להיות מופתעים מממשלה שמורכבת מקרנפים כנועים שסרים למרותו של המושחת הגדול מבלפור. רק נזכיר לשותפיו לממשלה שבקרוב הוא ילך, ואתם תצטרכו להסתכל על עצמכם במראה. המחנה הדמוקרטי ילחם בהחלטה כל הכוח. לא ניתן להם לגנוב את הבחירות״.

+ריבלין: "מחזק את ידי היועמ"ש מול המתקפות נטולות הבסיס"
14:25 08/09/19  |  מירב ארד

נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס לאחר קבלת דוח "גיוון וייצוג בשירות המדינה" לשנת 2018, לביקורת שהופנתה כלפי יו״ר ועדת הבחירות והיועמ״ש: "אני מחזק את ידיהם של חברי ועדת הבחירות המרכזית ובראשם את ידיו של המשנה לנשיאת בית המשפט העליון, השופט חנן מלצר ואת ידיו של היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט, מול המתקפות הפוליטיות נטולות הבסיס ואף חסרות האחריות, אותן הם חווים בימים אלה". ריבלין הוסיף: ״אני מבקש לדחות בשאט נפש את הניסיונות לערער את אמון הציבור בגופים אלה ובמקצועיות המובילה אותם בתהליך ההערכות לבחירות הקרובות״.

+המכולת של ביבי
14:19 08/09/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

לנתניהו היו יופי של נימוקים להצדיק את חוק המצלמות - אבל הוא לא אמר מילה וחצי מילה על הבעיות וההיסתייגויות שהוא מעורר

נתניהו וטראמפ. אותה דוגמה [צילום: מנואל בלס סנטה/AP]
+השר פרץ: "הבהרתי שנצביע בעד הצבת המצלמות"
13:57 08/09/19  |  מירב ארד

שר החינוך, הרב רפי פרץ: "‏בכניסתי לישיבת הממשלה הבהרתי באופן חד משמעי שאנו מתכוונים להצביע בעד הצבת המצלמות בקלפיות. מי שמתנגד לחוק מעלה תהייה מדוע הוא רוצה זיופים בבחירות הרי אחד מיסודות הדמוקרטיה הוא טוהר הבחירות ואין שום סיבה שהחוק לא יחוקק".

+הממשלה אישרה את חוק המצלמות
13:52 08/09/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

הכנסת תתבקש לאשר אותו מחר כדי שיופעל כבר בבחירות בשבוע הבא - אך ייתכן שבג"ץ יעכב אותו בשל עמדתם הנחרצת של מנדלבליט ומלצר

התיעוד יועבר למפלגות [צילום: חן לאופולד, פלאש 90]
+השר אקוניס: "בבג"ץ לא הגנתם עליי"
13:52 08/09/19  |  מירב ארד

שר המדע אופיר אקוניס תקף בישיבת הממשלה את היועמ"ש מנדלבליט: "בבג"ץ לא הגנתם עליי ואפילו לדבר לא רציתם לאפשר לי. כמו שהתנגדתם לזה, כך אתם מתנגדים עכשיו למצלמות. יש פה דברים לא תקינים".

+תורת הכפל
13:19 08/09/19  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה

בשולי הכותרות: תקציב הח"כים: כפל כפל תרדוף  ▪  הולכים על כל החופה - יש עתיד למוסד הנישואים בישראל  ▪  ולקינוח סכנה לדמוקרטיה

אהבה ואחווה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+ח"כ עודה: "הכל כדי לעורר הצבעת פאניקה של מצביעי ליכוד"
12:15 08/09/19  |  מירב ארד

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, אמר על החלטת הממשלה לדחות את עמדת היועמ"ש בעניין חוק המצלמות: "נתניהו יודע שזה בלפור או מעשיהו אז הוא יעשה הכל כדי לעורר הצבעת פאניקה של מצביעי ליכוד ולדכא הצבעה של אזרחים ערבים. הם בכלל לא רוצים להעביר את החוק, הם רוצים שיחסמו אותו. הוא מכין את הקרקע ליום הבחירות בו יצהיר 'הערבים גונבים לנו את הבחירות!' שגם יהיה הבסיס לערעור על תוצאות הבחירות כשיפסיד. הליכוד ימשיכו לשקר לציבור - אנחנו נוציא מצביעים לקלפי".

+ביבי מוכר בלופים אמריקנים
12:15 08/09/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

לא תהיה ברית הגנה מפני שהיא מחייבת, כי אם ישראל רוצה לבצע מהלך צבאי, שהוא יותר מסיור של ביטחון שוטף לאורך הגדר בעזה או בצפון, היא צריכה השיג הסכמה של השותף האמריקני, שעלול למצוא עצמו במלחמה שאינו מסכים לה

כ"ץ. מבטיח [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]
+נתניהו: "מצלמות בקלפיות לטוהר הבחירות - הוגן וצודק"
11:46 08/09/19  |  מירב ארד

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה על חוק המצלמות: "כל אחד מצלם. הכול בסטורי. כל מכולת מתועדת במצלמות אז דווקא את אולם הקלפיות אי אפשר לצלם? מצלמות בקלפיות לטוהר הבחירות זה פשוט, הוגן, שקוף וצודק. נביא את הנושא לחקיקה".

+מה אומרים הכוכבים על נבחרי הליכוד
10:18 08/09/19  |  צילה שיר-אל   |   לרשימה המלאה

השנה סביב תקופת הבחירות מפתו של גדעון סער מלמדת על אופטימיות והתחלות חדשות  ▪  זוהי בהחלט השנה של גדעון סער

סער. איש צדק [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+ח"כ מאיר כהן: "נתניהו רודן"
10:15 08/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ח"כ מאיר כהן כינה את ראש הממשלה נתניהו "רודן", וסירב לחזור בו  ▪  הליכוד: "אין גבול להסתה"

כהן. מסרב לחזור בו [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+עמיר פרץ: "נסיים סביב מספר דו-ספרתי״
10:09 08/09/19  |  מירב ארד

יו"ר העבודה-גשר עמיר פרץ בראיון ב׳רדיו 103׳: ״אנחנו נסיים סביב מספר דו-ספרתי״.

+ח"כ ברקת: "לרה"מ רבין ז"ל, זכויות רבות. הסגנון לא ראוי"
09:58 08/09/19  |  מירב ארד

ח"כ ניר ברקת מתנער בראיון לגלי צה"ל מציוצי יאיר נתניהו: "לרה"מ רבין ז"ל יש זכויות רבות, הסגנון לא ראוי. לא נכון לדבר על רבין"

+גנץ: "נתניהו יעשה הכל כדי להישאר בשלטון"
09:29 08/09/19  |  מירב ארד

יו"ר כחול לבן בני גנץ בגלי צה"ל: "נתניהו יעשה כל מה שהוא יכול על מנת להישאר בשלטון, גם אם זה אומר להכריז ב-18.9 שהבחירות לא חוקיות"

+למה עמיר פרץ
09:01 08/09/19  |  יורם דורי   |   לרשימה המלאה

אני מאוד בעד עמיר פרץ  ▪  לא רק בגלל שעמד מול כל העולם ואשתו ודחף לפיתוח כיפת ברזל שכל מילה על חשיבותה מיותרת, כמו גם יוזמתו ונחישותו להורות על הפצצת הכור הגרעיני בסוריה

פרץ. בני אדם לפני הכל [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"היום כולם מצלמים. הכל בסטורי"
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
מעניין איזה אי סדרים
באום  |  8/09/19 13:08
 
- שוב חוזר האוויל
ביביזבל  |  8/09/19 20:38
 
- בסדר
באום  |  8/09/19 23:43
2
מה קורה למנדלבליט ?
א.ל. רמת-גן  |  8/09/19 13:47
3
הצחקתם את בגץ !
ישמעאל  |  8/09/19 13:54
4
מצלמות
שמחה חן  |  8/09/19 17:13
5
הוגן וצודק של מושחת
ביביזבל  |  8/09/19 20:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
צילה שיר-אל
השנה סביב תקופת הבחירות מפתו של גדעון סער מלמדת על אופטימיות והתחלות חדשות    זוהי בהחלט השנה של גדעון סער
מירב ארד
ח"כ מאיר כהן כינה את ראש הממשלה נתניהו "רודן", וסירב לחזור בו    הליכוד: "אין גבול להסתה"
יורם דורי
אני מאוד בעד עמיר פרץ    לא רק בגלל שעמד מול כל העולם ואשתו ודחף לפיתוח כיפת ברזל שכל מילה על חשיבותה מיותרת, כמו גם יוזמתו ונחישותו להורות על הפצצת הכור הגרעיני בסוריה
חיים משגב
המאבק הוא על לא ערכים דמוקרטיים כפי שמנסים "למכור" לנו. המאבק הוא על המשך השליטה במוקדי הכוח. מן הניצחון בקלפי כבר התייאשו בחונטה, ולכן מתרכזים כעת במאבקים מכוערים במיוחד; באמצעות הדלפות, הכפשות וכל שאר האביזרים ש"העיתונות החופשית" מעמידה לרשותם
אביחי מנדלבליט
נאום היועץ המשפטי לממשלה, בוועידת המשפיעים של חדשות 12, ת"א [ה׳ באלול תשע"ט, 05.09.2019]
רשימות נוספות
ישראל ביתנו תקים תא גאה  /  עידן יוסף
המגמה: ירידה חדה בהצבעה בקלפיות  /  עידן יוסף
חוק המצלמות מובא לאישור הממשלה  /  איתמר לוין
דרכנו הפתלתולה  /  אפרים הלפרין
נתניהו צריך ללכת  /  איתמר לוין
גלגלי הצלה ומצלמות בהיכל  /  יצחק מאיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il